چگونه به راحتی هات اسپات تصویر را در وردپرس اضافه کنیم


پس از افزودن Qi Addons به سایت خود، ویجت سفارشی Image Hotspots را با تایپ کردن “image hotspot” در قسمت جستجو یا صرفاً با مرور عناصر پیدا کنید. متوجه خواهید شد که همه ویجت‌های Qi دارای نمادهای قرمز قابل تشخیص هستند.

هنگامی که ویجت را به محل مورد نظر بکشید، برخی از مقادیر پیش فرض آن را خواهید دید. ویجت دارای دو برگه است – سفارشی کردن و سبک که شامل گزینه‌های مختلفی برای تنظیم عنصر می‌شود، در حالی که برگه Advanced یک برگه Elementor است که همه عناصر را به همراه دارد.

اجازه دهید با گزینه های عمومی برای برگه سفارشی شروع کنیم. چیزی که ابتداً در اینجا متوجه خواهید شد این است که تصویر و سه مورد درج شده است. این اقلام در واقع نقاط داغو موقعیت و تنظیمات محتوای آنها هستند. به طور پیش‌فرض، سه نقطه دسترسی وجود دارد، اما می‌توانید موارد موجود را حذف کنید یا موارد جدید اضافه کنید.

هنگامی که یک تصویر، از یک کتابخانه، یا با آپلود یک تصویر جدید درج کردید، وقت آن است که نقاط مهم را قرار دهید و محتوا را به آنها اضافه کنید.

در مورد محتوا، گزینه عنوان و زیرنویس را برای تنظیم دارید و به محض اینکه شروع به اصلاح آنها کردید، خواهید دید که چگونه محتوا به صورت زنده تغییر می کند.

همچنین یک فیلد پین در اینجا وجود دارد که می‌توانید یک نماد برای پین خود انتخاب کنید، لازم نیست نماد پیش‌فرض باشد. کتابخانه نماد در اختیار شما است، اما می توانید نماد SVG خود را نیز اضافه کنید. برای مثال – SVGREPO تعداد زیادی آیکون رایگان ارائه می‌کند که برای استفاده تجاری در دسترس هستند.

در مورد موقعیت افقی و موقعیت عمودی، آنها برای جهت کانون در سمت چپ/مرکز/راست و بالا/پایین وسط استفاده می‌شوند. قوی>، در حالی که گزینه Offset در واقع به ما امکان می دهد موقعیت ها را دقیق تنظیم کنیم. ما این را با جزئیات توضیح نخواهیم داد زیرا مطمئن هستیم که با تغییر مقادیر افست، نحوه حرکت ویدیوهایتان را خواهید دید. آنچه مهم است در نظر داشته باشید این است که هنگامی که نقاط هات‌اسپات را سفارشی می‌کنید، باید صفحه پیش‌نمایش را نیز مشاهده کنید که نوار تنظیمات ندارد، به طوری که بتوانید ببینید همه چیز در یک صفحه نمایش با اندازه کامل چگونه به نظر می‌رسد. >.

همچنین، علاوه بر افست، نمادهای صفحه را با عنوان مشاهده خواهید کرد، یعنی نمادهای کلاسیک که نشان می دهد گزینه های پاسخگو برای این تنظیم موجود است. حتما آنها را نیز بررسی کنید. بهتر است نقاط اتصال را در امتداد لبه تصویر قرار ندهید زیرا باید فکر کنید که پنجره بازشو نقطه تصویر در اندازه های مختلف صفحه چگونه به نظر می رسد.

گزینه موقعیت اطلاعات محو جایی است که اطلاعات نقطه اتصال روی آن نشان داده می‌شود.

این نتیجه پس از افزودن تصویر و پین‌ها است، اکنون می‌توانیم به استایل کردن همه آن‌ها ادامه دهیم تا دقیقاً همانطور که می‌خواهیم به نظر برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *