چگونه به راحتی ویجت Google Reviews را در وردپرس اضافه کنیم


پس از نصب افزونه Qi Addons for Elementor در وب‌سایت خود، می‌توانید ویجت Business Reviews Google را با جستجوی آن در نوار کناری Elementor خود اضافه کنید. سپس، ویجت را به سمت راست صفحه بکشید.

اکنون، هنگامی که ویجت نظرات Google را در صفحه خود وارد کنید، خواهید دید که در ابتدا خالی است. همچنین اخطاری در مورد نیاز به درج Google Places API در صفحه Qi Addons for Elementor’s Integration خواهید دید.

ما قبلاً کلید Google Places API خود را در اینجا درج کرده‌ایم:

برای فعال کردن این کلید در ویجت خود، باید شناسه مکان را وارد کنید، که با استفاده از صفحه شناسه مکان توسعه دهندگان Google قابل یافتن است.

پس از رسیدن، باید مکان کسب و کار خود را در نوار جستجوی نقشه وارد کنید و سپس شناسه مکانی را که روی صفحه نمایش داده می‌شود کپی کنید.

سپس، کلیدی را که کپی کرده‌اید در قسمت شناسه مکان جای‌گذاری کنید.

وقتی شناسه مکان خود را وارد می‌کنیم، ویجت ما چگونه به نظر می‌رسد:

از اینجا به بعد، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که ظاهر فهرست شما گالری باشد یا ماسونی (ما برای مثال از گالری استفاده خواهیم کرد). ما همچنین تعداد ستون‌ها را روی یک تنظیم کرده‌ایم.

همچنین گزینه Columns Responsive وجود دارد که به شما امکان می دهد تعداد ستون های جداگانه ای را برای صفحات مختلف تنظیم کنید و یک گزینه Space Between Items که نام آن کاملا خود توضیحی ما این گزینه را روی 75 پیکسل قرار دادیم تا فضای بیشتری بین نظرات خود ایجاد کنیم.

همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که آیا مایلید مرزهایی بین موارد شما وجود داشته باشد و تعداد نظرات نمایش داده شده در صفحه خود را تنظیم کنید (ما 2 مورد را انتخاب کردیم).

بعد، بخش Layout به شما امکان می‌دهد ظاهر نمادهایی را که نشان‌دهنده رتبه‌بندی هستند انتخاب کنید – این شامل نمادهای علامت‌گذاری‌شده و بدون علامت است.

ما یک نماد SVG را برای نمادهای علامت‌گذاری شده و بدون علامت انتخاب کردیم. مطمئن شوید که دکمه درج رسانه را فشار دهید، پس از اینکه انتخاب خود را انجام دادید.

در مرحله بعد، گزینه هایی برای فعال کردن سایه بین آیتم ها دارید (به طور پیش فرض روی بله تنظیم شده است) و آیتم Layout را انتخاب کنید. بسته به چیدمانی که برای موارد بررسی خود انتخاب می کنید، این امکان وجود دارد که گزینه های مختلفی روی صفحه ظاهر شوند.

به عنوان مثال، اگر طرح‌بندی‌های در مرکز یا جعبه‌دار را انتخاب کنید، گزینه‌هایی برای تنظیم لایه‌بندی، شعاع حاشیه و رنگ پس‌زمینه موارد خود نیز خواهید داشت.

همانطور که گفته شد، ما تصمیم گرفتیم که برای مثال خود از طرح بندی آیتم به نام Side With Image استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *