تحقیقات پیشرفته کلمات کلیدی: 5 نکته برای یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده
بیشتر افراد با وارد کردن چند کلمه کلیدی گسترده در یک ابزار کلیدواژه محبوب، و سپس بررسی ایدههای کلیدواژه، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را شروع میکنند.
این فرآیند مشکلی ندارد زیرا منطقی است. برای مقابله با کلمات کلیدی محبوب اما برخی از کلیدواژههای کمتر واضح را روی میز باقی میگذارد.
در این راهنما، پنج نکته پیشرفته تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده را خواهید آموخت.
Content Explorer Ahrefs انجام دهید.
- یک مبحث گسترده را وارد کنید
- حالت جستجو را به «در عنوان» تغییر دهید
- فیلتر برای صفحاتی که یک بار در ۹۰ روز اخیر منتشر شدهاند
- فیلتر برای صفحات با بیش از 500 بازدید جستجوی ماهانه.
- فیلتر برای صفحات در سایتهایی با DR کمتر یا برابر با شما
- نتایج را از صفحات اصلی و زیر دامنهها حذف کنید
به عنوان مثال، بیایید بگوییم که در زمینه تناسب اندام هستیم. اگر «پروتئین» را جستجو کنیم و نتایج را فیلتر کنیم، در نهایت به 10 صفحه میرسیم، از جمله این صفحه درباره 20 آجیل و دانههای پروتئینی برتر.


کلمات کلیدی
اگر به ” ارگانیک. آلی تب کلمات کلیدی»، می بینیم که بیشتر این ترافیک را از رتبه بندی کلمات کلیدی در ایالات متحده می گیرد.

بیشتر این کلمات کلیدی همچنین دارای امتیازات نسبتاً پایینی در سختی کلمه کلیدی (KD) هستند.

با توجه به اینکه این سایت اعتبار بیشتری نسبت به وبسایت تناسب اندام فرضی ما ندارد (زیرا ما با DR فیلتر شدهایم)، به احتمال زیاد میتوانیم نسبتاً سریع برای این کلمه کلیدی رتبهبندی کنیم.
این صفحه دیگری است که به سرعت رتبهبندی شد:

این بار در مورد مافین کیک کودیاک زغال اخته است.
اگر دوباره روی “جزئیات” ضربه بزنیم، می بینیم که تنها دو ماه پس از انتشار حدود 963 بازدید ماهانه از جستجو را به خود جلب کرد. و اکنون ترافیک بیشتری دریافت می کند.

این بار، می شود بیشتر ترافیک جستجوی آن از کلمه کلیدی «کودیاک کیک مافین» است که امتیاز KD فقط 12 دارد.

این میتواند کلیدواژه خوبی دیگر برای هدف قرار دادن برخی ترافیک ارگانیک سریع باشد.
به خاطر داشته باشید که این روش میتواند صفحاتی با جهشهای ترافیکی کوتاه را کشف کند. این میتواند زمانی اتفاق بیفتد که یک صفحه برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا از 10 صفحه اول پرش کند یا از آن خارج شود یا در ویژگی SERP «داستانهای برتر» رتبهبندی شود.
Site ExplorerAhrefs انجام دهید. >.
اگر رقبای شما ترافیک جستجو را از Google دریافت می کنند، احتمالاً قبلاً این کار را انجام داده اند تحقیق کلمات کلیدی. این بدان معناست که میتوانید با مهندسی معکوس موضوعات کمرقابتی که برای آنها رتبهبندی میکنند، از کار سخت آنها عقب نشینی کنید.
در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:
- دامنه رقیب را وارد کنید Site Explorer
- به گزارش صفحات برتر بروید
- فیلتر برای ترافیک از کلمات کلیدی کم مشکل، مثلاً زیر KD 20
- فیلتر برای صفحاتی با بیش از 500 بازدید تخمینی ماهانه جستجو
اکنون صفحاتی با حداقل مشاهده خواهید کرد 500 بازدید ماهانه از کلمات کلیدی با امتیاز KD پایین.

اگر موضوعی را میبینید که ممکن است بخواهید آن را هدف قرار دهید، علامت کنار نشانی اینترنتی را بزنید و کل ترافیک تخمینی URL را با مقدار آن مقایسه کنید. ترافیک از عبارتهای KD پایین (عدد در ستون ترافیک) به دست میآید.
اگر این دو عدد نسبتاً نزدیک باشند، موضوعی کمرقابت است.

اگر اعداد بسیار متفاوت هستند، همانطور که در مورد بررسی کننده بک لینک رایگان ما وجود دارد. ، اینطور نیست. صفحه فقط مقداری ترافیک طولانی مدت از شرایط کم رقابت دریافت می کند.

بدون دیدگاه