تحقیقات پیشرفته کلمات کلیدی: 5 نکته برای یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده


تحقیقات پیشرفته کلمات کلیدی: 5 نکته برای یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده

بیشتر افراد با وارد کردن چند کلمه کلیدی گسترده در یک ابزار کلیدواژه محبوب، و سپس بررسی ایده‌های کلیدواژه، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را شروع می‌کنند.

این فرآیند مشکلی ندارد زیرا منطقی است. برای مقابله با کلمات کلیدی محبوب اما برخی از کلیدواژه‌های کمتر واضح را روی میز باقی می‌گذارد.

در این راهنما، پنج نکته پیشرفته تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده را خواهید آموخت.

Content Explorer Ahrefs انجام دهید.

  1. یک مبحث گسترده را وارد کنید
  2. حالت جستجو را به «در عنوان» تغییر دهید
  3. فیلتر برای صفحاتی که یک بار در ۹۰ روز اخیر منتشر شده‌اند
  4. فیلتر برای صفحات با بیش از 500 بازدید جستجوی ماهانه.
  5. فیلتر برای صفحات در سایت‌هایی با DR کمتر یا برابر با شما
  6. نتایج را از صفحات اصلی و زیر دامنه‌ها حذف کنید

به عنوان مثال، بیایید بگوییم که در زمینه تناسب اندام هستیم. اگر «پروتئین» را جستجو کنیم و نتایج را فیلتر کنیم، در نهایت به 10 صفحه می‌رسیم، از جمله این صفحه درباره 20 آجیل و دانه‌های پروتئینی برتر.

Recently published page with trafficاگر قسمت «جزئیات» را بزنید و ترافیک صفحه را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که فقط چند روز پس از انتشار، ترافیک ارگانیک جذب می‌کند. از آن زمان تاکنون، به طور مداوم حدود 1.1 هزار بازدید جستجوی ماهانه داشته است.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

اگر به ” ارگانیک. آلی تب کلمات کلیدی»، می بینیم که بیشتر این ترافیک را از رتبه بندی کلمات کلیدی در ایالات متحده می گیرد.

Recently published page's keyword rankings

بیشتر این کلمات کلیدی همچنین دارای امتیازات نسبتاً پایینی در سختی کلمه کلیدی (KD) هستند.

Most of the keywords the page is ranking for are low difficulty

با توجه به اینکه این سایت اعتبار بیشتری نسبت به وب‌سایت تناسب اندام فرضی ما ندارد (زیرا ما با DR فیلتر شده‌ایم)، به احتمال زیاد می‌توانیم نسبتاً سریع برای این کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنیم.

این صفحه دیگری است که به سرعت رتبه‌بندی شد:

Another newly published page that ranked quickly

این بار در مورد مافین کیک کودیاک زغال اخته است.

اگر دوباره روی “جزئیات” ضربه بزنیم، می بینیم که تنها دو ماه پس از انتشار حدود 963 بازدید ماهانه از جستجو را به خود جلب کرد. و اکنون ترافیک بیشتری دریافت می کند.

Traffic to the recently published page over time

این بار، می شود بیشتر ترافیک جستجوی آن از کلمه کلیدی «کودیاک کیک مافین» است که امتیاز KD فقط 12 دارد.

Keyword rankings for the newly published page—with most being low difficulty

این می‌تواند کلیدواژه خوبی دیگر برای هدف قرار دادن برخی ترافیک ارگانیک سریع باشد.

به خاطر داشته باشید که این روش می‌تواند صفحاتی با جهش‌های ترافیکی کوتاه را کشف کند. این می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک صفحه برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا از 10 صفحه اول پرش کند یا از آن خارج شود یا در ویژگی SERP «داستان‌های برتر» رتبه‌بندی شود.

Site ExplorerAhrefs انجام دهید. >.

 

2. موضوعات کم رقابت رقبا را پیدا کنید

اگر رقبای شما ترافیک جستجو را از Google دریافت می کنند، احتمالاً قبلاً این کار را انجام داده اند تحقیق کلمات کلیدی. این بدان معناست که می‌توانید با مهندسی معکوس موضوعات کم‌رقابتی که برای آن‌ها رتبه‌بندی می‌کنند، از کار سخت آن‌ها عقب نشینی کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. دامنه رقیب را وارد کنید Site Explorer
  2. به گزارش صفحات برتر بروید
  3. فیلتر برای ترافیک از کلمات کلیدی کم مشکل، مثلاً زیر KD 20
  4. فیلتر برای صفحاتی با بیش از 500 بازدید تخمینی ماهانه جستجو

اکنون صفحاتی با حداقل مشاهده خواهید کرد 500 بازدید ماهانه از کلمات کلیدی با امتیاز KD پایین.

Pages with the most traffic from low-difficulty keywords
ترافیک را نشان می دهد ترافیک تخمینی صفحه از کلمات کلیدی با امتیاز KD پایین.

اگر موضوعی را می‌بینید که ممکن است بخواهید آن را هدف قرار دهید، علامت کنار نشانی اینترنتی را بزنید و کل ترافیک تخمینی URL را با مقدار آن مقایسه کنید. ترافیک از عبارت‌های KD پایین (عدد در ستون ترافیک) به دست می‌آید.

اگر این دو عدد نسبتاً نزدیک باشند، موضوعی کم‌رقابت است.

Low-competition topics have similar total and low-difficulty traffic

اگر اعداد بسیار متفاوت هستند، همانطور که در مورد بررسی کننده بک لینک رایگان ما وجود دارد. ، اینطور نیست. صفحه فقط مقداری ترافیک طولانی مدت از شرایط کم رقابت دریافت می کند.

High-competition topics have vastly different total and low-difficulty traffic

Top result for "best credit cards"

Top result for "best credit cards 2022" اما اگر «بهترین کارت‌های اعتباری» و «بهترین کارت‌های اعتباری برای اعتبار بد» را جستجو کنیم («برای اعتبار بد» اصلاح‌کننده است)، نتایج کاملاً متفاوت است. این همان چیزی است که می‌خواهیم.

بهترین مکان برای جستجوی اصلاح‌کننده‌های مرتبط، گزارش صفحات برتر رقبا در Site Explorerاست. >.

به عنوان مثال، اگر این کار را برای ketoasap.com انجام دهیم، کلمات کلیدی مانند «مکدونالدز کم کربوهیدرات» و «کم کربوهیدرات در رد رابین» را می‌بینیم.

Keyword rankings related to low-carb options at fast-food restaurants for the target site

با توجه به اینکه مردم احتمالاً در سایر رستوران های فست فود نیز به دنبال گزینه های کم کربوهیدرات هستند، می توانیم یک کلمه کلیدی پایه و یک اصلاح کننده را در اینجا استنباط کنید:

  • کلید کلیدی پایه: “کم کربوهیدرات”
  • تغییرکننده: خود رستوران فست فود

با دانستن این موضوع، می‌توانیم از Keywords Explorer Ahrefs برای پیدا کردن استفاده کنیم. کلمات کلیدی مشابه بیشتر. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که کلیدواژه پایه خود را وارد کنیم، به مطابق شرایط بروید ort، سپس سایر اصلاح‌کننده‌های محبوب را به فیلتر «Include» (با استفاده از گزینه «Any word») اضافه کنید.

Filtering for "low carb" keywords that mention fast-food restaurants

اگر “اعمال” را فشار دهیم، در نهایت با ده ها مورد مواجه می شویم موضوعات کم رقابت برای ایجاد محتوا.

Results of "low carb" keywords for fast-food restaurants

 

4. دانه های غیرمعمول را شناسایی کنید

اکثر مردم به همین روش تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهند. آنها چند کلمه کلیدی گسترده رایج را در یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی وارد می کنند، سپس لیست ایده ها را برای کلمات کلیدی مورد هدف قرار می دهند.

این فرآیند مشکلی ندارد، اما واقعیت این است که رقبای شما احتمالاً همین کار را انجام می دهند. چیزی با کلمات کلیدی دانه یکسان. این باعث می‌شود همه کلمات کلیدی مشابه و رقابت شدیدی را مورد هدف قرار دهند.

یک راه‌حل برای این مشکل استفاده از کلمات کلیدی کمتر رقابتی برای کشف ایده‌هایی برای کلمات کلیدی است که رقبا در نظر نگرفته‌اند.

در اینجا یک راه حل وجود دارد. راه ساده برای یافتن دانه‌های غیرمعمول:

    1. یک وب‌سایت خاص محبوب را در Site Explorer

وارد کنید >

    1. به گزارش کلید واژه‌های ارگانیکبروید
    2. بذرهای رایج را حذف کنید
    3. به دنبال کلمات و عباراتی باشید که می‌توانند کلیدواژه‌های بذر خوبی باشند

<.>

برای مثال، بیایید بگوییم که در زمینه تناسب اندام هستیم. اگر گزارش کلید واژه‌های ارگانیک را برای bodybuilding.com بررسی کنیم، کلمات کلیدی زیادی را مشاهده می‌کنیم که حاوی دانه‌های رایجی مانند «تمرینات» هستند.

Common seed keywords in the fitness niche

اگر ما از فیلتر «Exclude» برای حذف کلیدواژه‌های حاوی دانه‌های رایج استفاده کنید، سپس می‌توانیم گزارش را برای کلمات کلیدی کمتر رایجی که دانه‌های خوب می‌سازند، بررسی کنیم.

Excluding common seed keywords in Site Explorer

در اینجا چند مورد برجسته از این گزارش آمده است:

اگر از اینها به عنوان کلیدواژه‌های اولیه در کاوشگر کلمات کلیدی استفاده کنیم، به شرایط تطبیق بروید. گزارش، و فیلتر برای کلمات کلیدی با KD پایین، ما ایده های زیادی با حجم جستجوی مناسب می بینیم که احتمالاً رقبا در نظر نگرفته اند.

توجه داشته باشید که بسیاری از اینها امتیازات KD پایینی نیز دارند. این بیشتر نشان می‌دهد که رقابت جدی‌تر برای این کلمات کلیدی وجود دارد.

 

5. کلمات کلیدی وابسته را در مقیاس پیدا کنید

فهرست‌های «بهترین» محصولات، نان و کره صاحبان سایت‌های وابسته هستند. اما اینها تنها کلمات کلیدی وابسته سودآور نیستند. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی “مقایسه محصول” و “بررسی” را هدف قرار دهید.

نمونه‌هایی از این موارد ممکن است «airpods pro vs airpods max» یا «airpods pro review» باشد.

این کلمات کلیدی عالی هستند زیرا افرادی که آنها را جستجو می کنند به خرید نزدیک هستند. آنها قبلاً تحقیقات خود را انجام داده اند و انتخاب های خود را محدود کرده اند. و از آنجایی که شما احتمالاً آخرین نقطه تماس آنها قبل از اینکه ماشه را بکشند خواهید بود، کمیسیون وابسته را دریافت خواهید کرد.

در اینجا یک راه ساده برای یافتن این کلیدواژه‌ها در مقیاس وجود دارد:

      1. چند مارک‌های معروف در جایگاه خود را در Keywords Explorer
      2. به گزارش مطابق شرایط بروید
      3. فیلتر “Include” را انتخاب کنید، روی “هر کلمه” کلیک کنید، سپس عبارت “review” و “vs” را تایپ کنید

به عنوان مثال، فرض کنید در زمینه تناسب اندام هستیم. اگر مارک‌های پودر پروتئین محبوب را در Keywords Explorer وارد کنیم و کلمات کلیدی “در مقابل” و “بازبینی” را فیلتر کنیم، می‌توانیم ببینیم مردم چه محصولاتی دارند. می خواهم برای دیدن بررسی و مقایسه.

Low-difficulty keyword ideas from uncommon seeds

از آنجایی که هدف جستجو برای این کلمات کلیدی مشخص است، تقریباً همه آنها کاندیدای عالی برای یک وب سایت وابسته هستند.

توصیه

اگر برندهای زیادی را در جایگاه خود نمی‌شناسید، مارک‌های فهرست‌شده در یک سایت تجارت الکترونیکی محبوب را بررسی کنید.

به عنوان مثال، اگر به دسته “پروتئین” در فروشگاه bodybuilding.com برویم و فیلتر “برندها” را بزنیم، لیستی از مارک های محبوب پودر پروتئین را مشاهده می کنیم.

Filtering for "vs" and "review" keywords in Keywords Explorer

نظرات نهایی

کلیدواژه‌هایی که رقبای شما هنوز پیدا نکرده‌اند معمولاً رقبای پایین‌تری دارند. این که یکی از اولین کسانی باشید که آنها را هدف قرار می‌دهید، اغلب راه آسان‌تری برای ایجاد ترافیک جستجو نسبت به هدف قرار دادن همان عبارات رقابتی مانند دیگران است.

سوالی دارید؟ به من در توییتر پینگ کنید.

</.>

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *