نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سایت های وابسته


مقاله درباره نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سایت

بیشتر مردم به تحقیق در مورد کلمات کلیدی وابسته اشتباه می کنند. آنها به دنبال کلمات کلیدی کم رقابت می گردند، یک پست وبلاگ می نویسند، سپس به همان تعداد شاخ کفش می زنند. پیوندهای وابسته تا حد امکان.

این رویکرد معمولاً ترافیک زیادی دارد، اما هیچ کلیک، تبدیل یا درآمدی ندارد.

خوشبختانه، یک راه حل ساده وجود دارد: کلمات کلیدی را با جستجوهای زیاد پیدا کنید. که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید، که در مورد موضوعاتی هستند که به طور طبیعی می توانید توصیه های محصول را وصل کنید.

affiliate keyword research

دلیل اهمیت این موضوع به هدف جستجو.

به عنوان مثال، شخصی که به دنبال “بهترین پودر پروتئین” در بازار است احتمالا یک محصول است، اما می‌خواهد مزایا و معایب هر گزینه را قبل از کشیدن ماشه بسنجید. در نتیجه، آنها به احتمال زیاد روی پست شما کلیک کرده و محصولات وابسته مرتبط را خریداری می‌کنند.

اما، بعید است کسی که «پودر پروتئین چیست» را جستجو می‌کند به این زودی خرید کند. آنها احتمالاً فقط در حال تحقیق در مورد یک مقاله هستند یا می خواهند تفاوت بین انواع پودر را بدانند. بعید است که آنها روی هر محصول وابسته پیوندی کلیک کرده و بخرند.

در این پست، با چهار نوع بهترین کلیدواژه وابسته برای هدف گیری آشنا خواهید شد.

  1. <. a href=”#general-comparisons”>مقایسه‌های کلی</.>
  2. مقایسه‌های برند
  3. =”#product-reviews”>بررسی محصول
  4. کلید واژه‌های T&A

 

اگر از The Wirecutter بازدید کرده اید، قبلاً بودن آشنایی با کلمات کلیدی مقایسه عمومی آنها از قالب “بهترین [نام محصول]” پیروی می کنند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • بهترین کالسکه
  • بهترین کریر
  • بهترین شیشه شیر کودک

توصیه محصولات در این نوع پست ها بسیار آسان است زیرا تمام هدف آنها مقایسه محصولات است و جستجوگران تقریباً همیشه در بازار برای خرید این نوع از محصول به زودی فقط باید به آنها کمک کنید تصمیم بگیرند کدام را بخرند.

برای یافتن آنها، با جستجوی یک یا دو کلمه کلیدی گسترده در شروع کنید. کلمات کلیدی Explorer. برای مثال، اگر سایت شما محصولات کودک را بررسی می‌کند، می‌توانید «کودک» و «کودک» را جستجو کنید.

1 seed keywords

از اینجا، به گزارش تطابق عبارت بروید تا همه ایده‌های کلیدواژه حاوی یک یا چند مورد از این کلمات را ببینید، سپس از فیلتر «شامل» برای یافتن کلمات کلیدی که حاوی کلمه «بهترین» نیز هستند استفاده کنید.

این باید ایده های زیادی برای موضوع به شما بدهد. اگر تعداد آنها خیلی زیاد است، ممکن است بخواهید با فیلتر کردن کلمات کلیدی با نمره سختی کلمه کلیدی پایین، مثلاً زیر 10، موارد را محدود کنید.

include filter keywords explorer

البته، کلمات کلیدی که کالاهای با قیمت بالا را مقایسه می‌کنند اغلب رقابتی‌تر هستند، اما می‌توانید پیدا کنید. با جستجوی مواردی که فرد یا نیاز خاصی را هدف قرار می‌دهند، نسبتاً کم رقابت هستند. اینها معمولاً از قالب «بهترین [نام محصول] برای [کاربر]» پیروی می کنند:

  • بهترین صندلی ماشین برای خودروهای کوچک
  • بهترین کریر برای نوزاد
  • بهترین کالسکه برای سفر

برای یافتن این موارد، چند مورد با قیمت بالا را در Keywords Explorer وارد کنید. اگر سایت شما درباره محصولات کودک است، ممکن است «صندلی ماشین»، «کالسکه» و «تخت» باشد.

از اینجا به گزارش تطابق عبارت بروید و استفاده کنید. فیلتر «Include» برای یافتن کلمات کلیدی حاوی کلمات «بهترین» و «برای» فقط مطمئن شوید که برگه “همه کلمات” انتخاب شده باشد، بنابراین هر دو کلمه گنجانده شده است.

2 keyword difficulty filter

سپس باید فهرستی از کلمات کلیدی که حاوی حداقل یکی از محصولات پر فروش شما و کلمات “بهترین” و “برای” هستند.

با این حال، این کلمات کلیدی همیشه امتیاز KD پایینی ندارند و این مورد برای “بهترین” صادق است. حدود r صندلی برای 3 سال، که دارای امتیاز KD 22 است. اما اگر روی دکمه SERP کلیک کنید، خواهید دید که ترکیبی از نتایج جستجو وجود دارد. برخی از صفحات به طور خاص صندلی‌های خودرو را برای کودکان 3 ساله مقایسه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به طور کلی صندلی‌های خودرو را مقایسه می‌کنند.

3 include filter

با این حال، متوجه خواهید شد که بیشتر پست‌های خاص‌تر با اعتبار پایین وب‌سایت و دامنه‌های ارجاع کمی رتبه‌بندی می‌شوند. در مقابل، پست‌های وسیع‌تر دامنه‌های ارجاع بیشتری دارند و از سایت‌های با اعتبار بالاتر می‌آیند.

4 mixed serp pages

با فرض اینکه پست خود را صریحاً حفظ کنیم با تمرکز بر روی صندلی‌های خودرو برای کودکان سه ساله، این می‌تواند موضوع خوبی باشد.

مقایسه‌های مارک‌دار کلیدواژه‌هایی هستند که جستجوگر می‌خواهد تفاوت‌های بین t را مقایسه کند. محصولات برند wo برای مثال:

  • beats studio wireless vs bose qc35
  • airpods vs airpods pro
  • galaxy buds vs airpods

ساده‌ترین راه برای یافتن آنها، وارد کردن یک لیست است. از برندها در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Keywords Explorer، سپس به گزارش Phrase match  بروید و از فیلتر “Include” برای پیدا کردن کلمات کلیدی حاوی “vs” استفاده کنید.

به عنوان مثال. ، اگر بخواهیم مقایسه های کالسکه را پیدا کنیم، می توانیم مارک هایی مانند Bugaboo، City Select، و Uppababy را جستجو کنیم.

5 serp domains

اگر نمی‌توانید به مارک‌هایی فکر کنید، بررسی کنید دسته ها و نام های تجاری موجود در فروشگاه آنلاین مربوطه. در این مورد، می‌توانیم نوار پیمایش را در buybuybaby.com بررسی کنیم، جایی که یک دسته «خرید بر اساس مارک» وجود دارد که مجموعه‌ای از مارک‌های محبوب را فهرست می‌کند.

6 stroller brands

از نتایج ما در Keywords Explorer، “uppababy cruz vs vista” موضوع خوبی به نظر می رسد با توجه به اینکه این موارد کالسکه با قیمت 500 دلار تا بیش از 1000 دلار به فروش می رسد. و اگر به SERP نگاه کنیم، می بینیم که بسیاری از صفحات با رتبه بالا از سایت هایی با DR پایین آمده اند و دامنه های ارجاع کمی دارند، بنابراین به نظر می رسد که می توان آنها را به راحتی شکست داد.

7 ecommerce categories

Sidenote.

اگر شرکت y چندین نوع محصول مانند صندلی ماشین و بطری‌ها را وارد کرده‌اید، پس شاید بهتر باشد از نام‌های مدلی مانند «uppababy cruz» و «uppababy vista» به‌عنوان کلیدواژه اصلی خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی بررسی محصول آنهایی هستند که جستجوگران به دنبال بررسی دقیق محصولات جداگانه هستند. برای مثال:

  • بررسی bugaboo buffalo
  • بررسی uppababy vista
  • بررسی انتخاب شهر babyjogger

اینها هستند اهداف عالی برای سایت های وابسته، زیرا جستجوگران معمولاً به خرید بسیار نزدیک هستند. آنها قبلاً تحقیقات خود را انجام داده اند، و چیزی در مورد یک مدل خاص مورد توجه آنها قرار گرفت. اکنون آنها فقط می‌خواهند قبل از شروع کار، یک بررسی عمیق بخوانند.

با این حال، مانند مقایسه‌های مارک‌ها، حجم جستجو برای نظرات محصول کم‌رنگ است. بنابراین اگر قصد خرید و بررسی محصولات را دارید، مطمئن شوید که محصولاتی را که واقعاً مردم جستجو می‌کنند انتخاب کرده‌اید.

برای یافتن آنها، چند نام تجاری را در کاوشگر کلمات کلیدی، به گزارش تطابق عبارت  بروید، سپس از فیلتر «شامل» برای یافتن کلمات کلیدی حاوی کلمات «بازبینی» استفاده کنید.

8 low competition rankings

تنها کاری که باید انجام دهید ارزیابی دشواری رتبه بندی و بررسی محصولاتی است که فکر می کنید می توانید رتبه بندی کنید برای.

اگر می‌خواهید صفحات خود را در Google رتبه‌بندی کنید، به سطحی از صفحه و اقتدار وب‌سایت نیاز دارید. ، که به معنی دریافت پیوندهای برگشتی است. با این حال، انواع کلمات کلیدی که تا کنون مورد بحث قرار گرفته‌ایم تجاری هستند، بنابراین یافتن پیوند به صفحاتی که آنها را هدف قرار می‌دهند دشوار است.

راه‌حل این است که کلمات کلیدی T&A را هدف قرار دهید که مخفف Trust and Authority است. اینها کلمات کلیدی در مورد موضوعات غیر تجاری هستند که در آنها می توانید محتوایی ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان خود آموزش می دهد و به آنها اطلاع می دهد.

هدف قرار دادن این کلمات کلیدی دو مزیت اصلی دارد:

  1. با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید. اگر بتوانید تخصص خود را در موضوع نشان دهید، افراد بیشتر به توصیه های محصول شما اعتماد خواهند کرد.
  2. از طریق پیوندها اعتبار ایجاد کنید. عموماً افراد به احتمال زیاد به محتوای مفید و غیرتجاری پیوند می‌دهند تا صفحاتی که در جیب شما وجود دارند.

برای یافتن کلمات کلیدی T&A، چند مورد را در کاوشگر کلمات کلیدی، سپس برای مشاهده موضوعات اطلاعاتی به گزارش سوالات  بروید. اگر این کار را برای سایت کودک خود انجام می‌دادیم، ممکن است بذرهای ما والدین، کودک نوپا و نوزاد باشد.

در مرحله بعد، کلمات کلیدی با سختی کلمه کلیدی نمره چیزی بالا مانند 40.

8 review keywords

دلیل انجام این کار این است که Ahrefs سختی کلمه کلیدی بر اساس تعداد وب‌سایت‌هایی است که به 10 صفحه برتر پیوند دارند. بنابراین این یک راه خوب برای یافتن موضوعاتی است که پتانسیل جذب پیوندهای زیادی را دارند.

در نهایت، موضوعاتی را که مخاطبان هدف شما مفید می‌دانند، جستجو کنید، SERP، سپس نمایه های بک لینک صفحات با رتبه برتر را تجزیه و تحلیل کنید تا آنهایی را که دارای بک لینک با کیفیت بالا هستند پیدا کنید.

9 ta keywords

اگرچه اکثر بازدیدکنندگان این صفحات برای خرید آماده نیستند، اما همچنان برای آگاهی از برند مفید هستند. همچنین می‌توانید از روش Middleman برای تقویت صفحات “پول” با افزودن پیوندهای داخلی از صفحات معتبر T&A به آنها استفاده کنید.

در این ویدئوبا نحوه انجام این کار آشنا شوید. >:

 

https://www.youtube.com/watch?v=433XlvMl508

نظرات نهایی

همه چیز در بالا باید به شما کلمات کلیدی کافی برای پر کردن تقویم محتوای سایت شما بدهد، اما یافتن کلمات کلیدی تنها نیمی از کار است. باید یاد بگیرید که چگونه دشواری رتبه‌بندی را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین موضوعات را برای سایت خود انتخاب کنید.

در راهنمای کامل دشواری کلمه کلیدی ما، یا ویدیوی زیر را تماشا کنید:

 

https://www.youtube.com/watch?v=jSOq3ysvBk8

برای خواندن نقاله درباره ابزار رایگان تحقیق کلمه کلیدی کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *