8 بهترین ابزار کلمه کلیدی YouTube (رایگان و رایگان)


مقاله درباره بهترین ابزار کلمه کلیدی YouTube

به‌دنبال فهرستی از بهترین ابزارهای کلیدواژه برای تحقیق کلمات کلیدی YouTube هستید؟ اینجاست.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ، با بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا شده در روز.

اما سوال اینجاست که چه چیزی وجود دارد. افرادی که به دنبال آن هستند؟

و درباره چه چیزی باید ویدیو ایجاد کنید؟

تحقیق کلمات کلیدی تنها راه پاسخ به آن است، اما متأسفانه هیچ ابزار تحقیق رسمی برای YouTube به عنوان با Google وجود دارد. حتی بدتر از آن، بسیاری از ابزارهای شخص ثالث محبوب هیچ کاری انجام نمی دهند جز اینکه اعداد بی فایده را از Google Keyword Planner پس می زنند..

خوشبختانه، برخی ابزارهای خوب وجود دارد.

در زیر، در مورد اینکه اینها چیستند، چگونه کار می کنند و چگونه از آنها استفاده کنیم صحبت خواهیم کرد.

 

https://www.youtube.com/watch?v=TyafwIednkU

بهترین ابزار کلمه کلیدی YouTube

TubeBuddy یک فریمیوم است افزونه مرورگر برای Chrome. یک نوار کناری به رابط کاربری YouTube با داده‌های کلیدواژه اضافی اضافه می‌کند.

در نتایج جستجو، پوشش «Search Explorer» را خواهید دید. این حجم جستجوی جهانی، رقابت و امتیاز کلی کلمه کلیدی از 100 را نشان می‌دهد. طبق گفته TubeBuddy، امتیاز کلمه کلیدی آنها به شما می‌گوید “یک کلمه کلیدی بر اساس حجم جستجو و رقابت چقدر برای هدف گذاری خوب است.”

نکته مهم

TubeBuddy توضیح نمی دهد که چگونه رقابت را ارزیابی می کنند، بنابراین این را در نظر بگیرید با کمی نمک.

همچنین دریافته‌ایم که تخمین‌های حجم جستجوی آنها اغلب بیش از حد متورم است. به عنوان مثال، ما به طور مداوم در موقعیت های 1-2 برای “SEO” در YouTube قرار می گیریم – کلمه کلیدی که TubeBuddy برای آن حجم جستجوی 7.12 میلیون جستجو در ماه را نشان می دهد.

serp overlay youtube

با این حال، در جستجوی YouTube به این میزان نمایش داده نمی‌شویم…

نمایش‌های ماهانه در YouTube جستجوی ویدیوی ما که رتبه «SEO» را دارد “

… که ثابت می کند حجم جستجوی واقعی به عدد پیشنهادی TubeBuddy نزدیک نیست.

همچنین کلمه کلیدی را خواهید دید. آماری که به شما نمای سطح بالایی از نتایج جستجو را می دهد:

keyword stats tubebuddy

در زیر این، فهرستی از جستجوهای مرتبط و برچسب‌های پر استفاده از ویدیوهای با رتبه برتر وجود دارد.

related searches tags

این برای کشف کلیدواژه‌های طولانی برای بهینه‌سازی ویدیوی خود یا حتی یافتن موضوعات کمتر رقابتی دیگری که ممکن است در نظر نگرفته باشید. .

متأسفانه، هر دوی این موارد برای کاربران رایگان به سه نتیجه محدود می‌شوند.

در صفحات ویدیو، پوشش «Videolytics» را خواهید دید. این مجموعه آماری را درباره ویدیو و ناشر نشان می‌دهد (به عنوان مثال، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی اصلی، تعداد ویدیوهای موجود در کانال و غیره).

videolytics

همچنین به شما می‌گوید آیا آپلودکننده «بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی» را دنبال کرده است یا خیر، و فهرست کامل برچسب‌های ویدیو را می‌کشد.

می‌توانید برچسب‌ها را در فهرست کپی کرده و ذخیره کنید. چند کلیک.

این در هنگام تلاش برای ایجاد لیستی از برچسب‌ها برای یک ویدیو مفید است. فقط به دنبال برچسب‌های رایج و مرتبط در بین ویدیوهای با رتبه برتر بگردید، آنها را به فهرست برچسب‌ها اضافه کنید، سپس فهرست نهایی را در بخش برچسب‌های ویدیوی خود کپی و جای‌گذاری کنید.

لیست‌های برچسب به‌طور خودکار حذف می‌شوند، بنابراین شما در نهایت فهرستی از برچسب‌های تکراری چسبانده نمی‌شود.

همچنین شایان ذکر است که TubeBuddy هنگام آپلود ویدیو، برچسب‌هایی را پیشنهاد می‌کند.

tubebuddy tags suggestions

فراتر از برچسب‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های مفید TubeBuddy ابزار ردیاب رتبه آنها است.

در اینجا، می‌توانید رتبه‌بندی جستجوی YouTube را برای ویدیوهای خود و رقبای خود دنبال کنید. حتی می توانید گزارش های هفتگی یا ماهانه قابل دانلود را برنامه ریزی کنید.

Keyword Ranking Report Display

vidiq

vidIQ یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی کروم فریمیوم است که داده‌های بیشتری را به رابط کاربری YouTube اضافه می‌کند.

بسیاری از عملکردهای آن مشابه TubeBuddy است. در نتایج جستجو، حجم جستجو، رقابت، امتیاز کلی کلمه کلیدی، جستارهای مرتبط، آمار کلمات کلیدی، و برچسب‌های ویدیوهای دارای رتبه برتر را نشان می‌دهد.

vidIQ فرمول دقیقی را که استفاده می‌کنند به ما نمی‌گوید. برای نمره “مسابقه”. با این حال، آن‌ها اظهار می‌کنند که به «مجموع تعاملات (در سراسر YouTube، Reddit، Twitter، Facebook)، سرعت مشاهده آن ویدیو، و بازدیدها نگاه می‌کنند.

در نتایج ویدیو، آماری که می‌بینید. تقریباً مشابه TubeBuddy هستند.

با این حال، یک تفاوت کوچک اما مفید، امکان صادر کردن برچسب‌های ویدیو به CSV با یک کلیک (بدون اضافه کردن ابتدا به فهرست برچسب‌ها) است.

vidIQ همچنین برچسب های کانال را در کنار برچسب های ویدیو نشان می دهد، در حالی که TubeBuddy این کار را نمی کند.

video tags export

این برای درک موضوعات اصلی که یک کانال پوشش می دهد مفید است، و اینکه آیا ارزش تجزیه و تحلیل بیشتر آنها را دارد یا خیر. ویدیوها برای ایده‌های بالقوه ویدیو.

مانند TubeBuddy، vidIQ همچنین هنگام آپلود ویدیو، برچسب‌هایی را پیشنهاد می‌کند.

channel tags

در مجموع، بیشتر عملکردهای بین vidIQ و TubeBuddy بسیار مشابه هستند که بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

اما یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد که قابل ذکر است، ویژگی ویدیوهای پرطرفدار آن‌ها است، به‌ویژه برای کانال‌ها.

آنچه به شما امکان می‌دهد انجام دهید این است که هر کانال رقیب را ببینید. ویدیوهای برتر بر اساس سرعت بازدید (یعنی میانگین بازدید در ساعت).

برای دیدن آن، به صفحه کانال بروید و روی برگه «پرطرفدار» کلیک کنید.

vidiq recommended tags

این اطلاعات ارزشمند هستند زیرا از ویدیوهای YouTube تازه منتشر شده استفاده کنید معمولاً در 48 ساعت اول بیشترین جذابیت خود را به دست می‌آورند—یعنی زمانی که YouTube ویدیو را برای مشترکین تبلیغ می‌کند.

پس از آن، اگر ویدیو عملکرد خوبی داشت، به سایرین ارتقا می‌یابد. مخاطبان از طریق ویژگی‌های مرور.

این مهم است. این بدان معناست که اگر ویدیوهای قدیمی را با سرعت بالا مشاهده می‌کنید، آن‌ها ممکن است موضوعات/کلمات کلیدی خوبی برای هدف قرار دادن در کانال شما باشند.

به این دلیل که موضوع/کلمه کلیدی فراگیر به وضوح ماندگاری بالایی دارد.

این یک نمونه از کانال YouTube Tasty است:

trending vid iq

ویدئوی آنها در مورد دستور العمل‌های سه ماده‌ای آسان هنوز هم به طور متوسط ​​بیش از 3000 بازدید در ساعت دارد، علیرغم اینکه در گذشته منتشر شده است. ده ماه پیش.

Sidenote.

نسخه رایگان vidIQ فقط تعداد محدودی ویدیو را به شما نشان می دهد.

high view velocity

Morning Fame یک ابزار YouTube فقط دعوت‌شده است که بر تجزیه و تحلیل و تحقیق کلمات کلیدی متمرکز شده است.

به‌نظر می‌رسد. برای دعوت؟ اینجا را کلیک کنید. اگر کار نکرد، «کد دعوت صبحگاهی شهرت» Google را پیدا کنید — به زودی یکی را پیدا خواهید کرد.

هنگامی که وارد شدید، ماه اول رایگان است. پس از آن، چند دلار در ماه هزینه دارد.

پس این ابزار چگونه کار می‌کند؟

برخلاف TubeBuddy و vidIQ، Morning Fame در یک فرآیند چهار مرحله‌ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می‌دهد. ایده این است که هر زمان که می‌خواهید ویدیوی جدیدی ایجاد کنید، این کار را انجام دهید و با انتخاب یک موضوع شروع می‌شود.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد. می‌توانید عبارت جستجویی متناسب با موضوع خود وارد کنید…

morningfame

… یا، اگر در ایده‌هایتان گیر کرده‌اید، URL ویدیویی را که از شما الهام گرفته است، بچسبانید:

morning fame topic

از اینجا، ابزار فهرستی از ایده های کلیدواژه را از ویدیوهای مشابه و مرتبط می کشد، سپس تقسیم می کند. آنها را در دو لیست تشکیل می دهند: کلمات کلیدی خوب برای کانال های بزرگتر و کلمات کلیدی خوب برای کانال های کوچکتر.

inspiring video morning fame

یک کلمه کلیدی را برای رفتن به کلمه بعدی انتخاب کنید مرحله، جایی که «رتبه‌بندی فرصت رتبه‌بندی» را بر اساس حجم جستجوی کلمه کلیدی انتخابی‌تان می‌بینید.

این ابزار بیان می‌کند که بالاتر بهتر است، اگرچه شایان ذکر است که این یک معیار کاملاً ساده است و اینطور نیست. هر متغیر دیگری را در نظر بگیرید. علاوه بر این، حجم جستجوی واقعی را نشان نمی دهد، بلکه امتیازی بین 0-100 را نشان می دهد. این به عنوان یک نشانه تقریبی برای بالا یا پایین بودن حجم جستجو عمل می کند.

keyword options

همچنین تلاش می‌کند «فرصت رتبه‌بندی» را براساس آمار فعلی چهار کانال شما تخمین بزند: مشترکین، بازدیدها، پسندیدن‌ها و نظرات، و ارتباط.

توصیه ما؟ این نمرات را نادیده بگیرید. آنها معنای زیادی ندارند.

مرحله چهارم و آخر شما را در نوشتن عنوان، توضیحات و افزودن برچسب‌های مرتبط به ویدیوتان راهنمایی می‌کند.

ranking opportunity

adding tags in morning fame

Keywords Explorer روی یک پایگاه داده  اجرا می شود بیش از 640 میلیون کلمه کلیدی YouTube.

می‌توانید تقریباً هر کلمه کلیدی را جستجو کنید و معیارهایی را مشاهده کنید که با داده‌های جریان کلیک، از جمله حجم جستجوی محلی و جهانی (تقریباً برای هر کشور)، کلیک‌ها، درصد کلیک، و موارد دیگر ارائه می‌شوند.

این به معنای واقعی چیست؟ این بدان معناست که می‌توانید ببینید چند نفر هر ماه برای یک عبارت جستجو در YouTube جستجو می‌کنند و همچنین چه تعداد از این جستجوها منجر به کلیک روی نتایج جستجو می‌شوند.

ahrefs ke youtube

نگاه کردن به کلیک‌ها و میزان صدا در کنار هم می‌تواند بیشتر از مشاهده مجزای حجم جستجو به شما بگوید.

برای مثال، حجم جستجو برای «ramen» دستور غذا 20٪ بیشتر از “دستور پخت پالک پنیر” است، اما دومی کلیک های بیشتری نسبت به اولی دریافت می کند:

metrics ke

این بدان معناست که احتمالاً بهتر است نشان دهید مردم چگونه می‌توانند palak paneer از رامن بسازند.

Keywords Explorer همچنین به شما امکان می‌دهد معیارهای SEO را برای حداکثر 10000 کلمه کلیدی در یک زمان بررسی کنید. فقط آنها را در آن جای‌گذاری کنید یا یک فایل را آپلود کنید.

search volume vs clicks

یا اگر هستید با کمبود ایده های کلیدواژه، کلمه کلیدی اولیه را جستجو کنید و یکی از پنج گزارش ایده های کلیدواژه را بررسی کنید.

10000 keywords

گزارش هایی که در اختیار شما قرار دارد عبارتند از:

  • تطابق عبارت: کلمات کلیدی حاوی کلمه یا عبارت دقیق اولیه.
  • دارای اصطلاحات یکسان: کلمات کلیدی حاوی همه کلمات در جستجوی اولیه شما هستند، اما لزوماً به ترتیب وارد شده نیست. به‌عنوان مثال، اگر دانه‌ها «دستور العمل ماهی سالمون» است، هر دو «دستور پخت ماهی آزاد آسان» و «دستور پخت با سالمون» مطابقت دارند.
  • تازه کشف شده: کلیدواژه هایی که اخیراً به پایگاه داده اضافه شده اند.
  • سوالات: کلمات کلیدی که به صورت سوال بیان می شوند.
  • همه ایده‌های کلیدواژه: کلمات کلیدی از همه گزارش‌های بالا در یک یک.

در همه گزارش‌ها فیلترهایی وجود دارد تا بتوانید صدها یا هزاران ایده را به سرعت و به راحتی محدود کنید. .

phrase match keywords

درباره تحقیق کلمات کلیدی YouTube در این پست یا این ویدئو :

 

برای خواندن مقاله درباره تحقیق کلمات کلیدی youtube کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *