1سئو: بهترین ها همیشه شفاف نیستند


سئو: بهترین ها همیشه شفاف نیستند

در سئو، بیشتر آنها با خواندن وبلاگ‌های عالی در Moz، Blind Five Year، Search Engine Land، و غیره خودآموز هستند.

این داستان من است. من با راهنمای SEO Moz شروع کردم (آیا باز نمی‌گرداند خاطرات خوب):

سئو

سئو

اعتبار تصویر: Moz

من هر جمعه تخته سفید را در صبح جمعه تماشا کردم (و هنوز هم می بینم) . من حتی سعی کردم قبل از هر کس دیگری WBF را در Inbound پست کنم ? سپس از پرسیدن سوال تا پاسخ دادن در انجمن ها فارغ التحصیل شدم.

بعد، شروع به برداشت محتوا از دیگران کردم: Search Engine Land، SE Journal، Blind پنج ساله، SEER، و صدها نفر دیگر. من همه نام‌های بزرگ را دنبال کردم.

من واقعاً فکر می‌کردم در سئو متخصص هستم (و همینطور نمایه لینکدین من). من همه مقاله های Moz را خوانده بودم (بدون اغراق). من در انجمن ها “پاسخ های تخصصی” می دادم. با چند سایت کوچک مشورت کردم و حتی چندین پروژه را با تیم‌های مختلف فناوری اطلاعات و مدیران پروژه تکمیل کردم. من متقاعد شدم که یک متخصص سئو هستم.

بنابراین چند سال پیش، دانش تخصصی سئو، رزومه و رزومه خود را در یکی از 50 وب‌سایت برتر جهان اعمال کردم. من مصاحبه ای انجام دادم.

  • اولین مصاحبه غربالگری منابع انسانی بود (خوب پیش رفت).
  • مصاحبه دوم با مدیر SEO (تیم 30 نفره) بود. ما در مورد علاقه من به سئو گپ زدیم – اما هیچ چیز فنی نبود.
  • مصاحبه سوم با یکی از اعضای تیم بود. ما حتی در مورد SEO صحبت نکردیم زیرا به خوبی به آن رسیدیم (چیزها عالی به نظر می رسیدند).
  • دور آخر تجزیه و تحلیل وب سایت رقیب و ارائه توصیه ها بود. آسان. من این را گرفتم، درست است؟ من همه چیزهایی را که Moz، SEER، و Blind Five Year تا به حال درباره سئو نوشته اند، می دانم.
  • من بهترین تجزیه و تحلیل 20 صفحه ای خود را یادداشت کردم.
  • شکست خوردم.

شکست بهترین اتفاقی بود که برای من افتاد.

بدترین بخش شکست در تحلیل زمانی بود که از من پرسیدم چه چیزی را می‌توانم بهبود بخشم، کارگردان نتوانست به من بگوید. من در تاریکی بودم. نمی‌دانستم به این دلیل است که تحلیل من آنقدر ضعیف بود که او نمی‌دانست از کجا شروع کند؟ یا از افشای اسرار می ترسید (آیا چیز مهمی را از دست می دهم)؟

شفافیت کجا بود؟ تا این مرحله، همه افراد در سئو شفاف بودند: در مکالمات، توییت‌ها و مقاله‌ها.

عدم دریافت پاسخ باعث شد که سریع‌تر به دنبال پاسخ باشم. چه چیزی را از دست داده بودم؟ چگونه می‌توانستم آن را به سطح بعدی برسانم؟ وبلاگ دیگری بود که نخواندم؟ و سپس، به من ضربه زد:

می‌خواهید بهترین‌ها را در سئو داشته باشید؟ خواندن فقط وبلاگ های رایج را متوقف کنید، شروع به خواندن شرح وظایف بزرگترین سایت های جهان کنید و مهارت های مورد نیاز آنها را اجرا کنید.

من از خواندن فقط جلوگیری کردم. وبلاگ‌های جریان اصلی

هنگامی که به اصول اولیه رسیدم، متوجه شدم که مجموعه مهارت‌های من نسبتاً راکد است. من همه اصطلاحات را می‌دانستم، سایت‌هایی را در ترافیک ارگانیک رشد داده بودم، اما به موارد بیشتری نیاز داشتم.

چند نفر از شما این نام‌ها را می‌شناسید؟

اینها افراد شگفت‌انگیزی هستند (بدون مطالب زیادی از نوشته‌هایشان). ، من در شغلم کمبود خواهم داشت). من همچنین می توانم صد مورد دیگر را نام ببرم که شما می دانید. چرا ما این اسامی را می شناسیم؟ از آنجایی که منتشر می‌کنند، درباره موفقیت و شکست‌های خود شفاف هستند (تا جایی که می‌توانند با حفظ مزیت تجاری).

چند نفر از شما این نام‌ها را می‌شناسید؟

این نام‌ها را می‌شناسید؟ در بالا نشان دهنده برخی از بزرگترین ذهن ها در SEO است: نایک، Etsy، TripAdvisor، Getty Images و Amazon. در بیشتر موارد (منهای کیتلین، زمانی که او برای Portent کار می کرد)، بسیاری از نام‌های بالا در سایت‌های وبلاگ محبوب وجود ندارند.

  • آیا زمانی که نایک به بزرگترین سایت کفش دنیا تبدیل شد، استیو بیتس مقاله‌ای نوشت؟ در مورد مقاله ای در مورد نحوه استفاده آنها از SQL + Visual mapping برای ایجاد تغییرات معماری که منجر به خزیدن بهتر و نمایه سازی بیشتر شد، چطور؟
  • در مورد پیتر – زمانی که آمازون به یکی از پربازدیدترین سایت های جهان تبدیل شد؟ آیا او مقاله ای در مورد تغییرات معماری نوشت که منجر به خزیدن بهتر، که منجر به نمایه سازی بیشتر شد، و در نهایت: فروش بیشتر؟

البته مثال های بالا نادرست هستند، زیرا من نمی‌توانم مقاله‌ای از آنها پیدا کنم (و این اشکالی ندارد – کسب‌وکارها برای موفقیت باید اسرار داشته باشند. آنها همچنین احتمالاً توافق‌نامه‌های عدم افشای اطلاعات را امضا کرده‌اند).

بهتر از آن، TripAdvisor (یکی از آنها) معتبرترین در SEO – IMO) Trip Advisor SEO University را ایجاد کرد، اما فقط برای کارمندان است.

>این نقد «عدم شفافیت» با این افراد نیست، بلکه به دنبال راهی برای دور زدن آن است.

اگر SEO خودآموخته هستید، چگونه به یادگیری ادامه می دهید؟ وقتی شفافیت متوقف شد، چگونه به یادگیری SEO ادامه می دهید؟

من شروع به خواندن شرح شغل کردم

درست است: من شرح شغل را خواندم ?

بهترین شرکت‌ها معمولا اسرار خود را فاش نمی‌کنند – مگر اینکه در شرح شغل باشد.

من شخصاً از شرح شغل رشد/سئو در مقاله وبلاگی در مورد «هک 9 میلیارد سئو …» لذت می برم. چرا؟ زیرا می‌توانید بیشتر بیاموزید. همچنین یاد می‌گیرید که شرکت روی چه چیزی تمرکز کرده است (شما اساساً در حال خواندن سرفصل پروژه‌های آتی آنها هستید).

فکر کنید متخصص هستید. ? هیچ چیز متواضعانه تر از خواندن شغلی که برای آن واجد شرایط نیستید (یا رد شدن، در مورد من) نیست. به شرح شغل Trip Advisor برای یک استراتژیست سئو نگاهی بیندازید:

شرح شغل مشاور سفر

آخرین باری که یک پست عمیق در مورد SEO و SQL در هر وبلاگی دیدید چه زمانی بود؟ HIVE و SEO چطور؟ چند سئوکار می دانند HIVE چیست؟ (من نکردم). چرا؟ زیرا هیچ کس واقعاً آن را پوشش نداده است:

اعتبار تصویر: Google

از کجا می‌دانید که سئوکاران باید HIVE/SQL را بدانند مگر اینکه شرح شغل را بخوانید؟ Trip Advisor مقاله‌هایی درباره «چگونه از HIVE در پروژه X استفاده کردند تا ترافیک SEO خود را تا Y% افزایش دهند» نمی‌نویسد.

توجه کنید چه چیزی در JD ذکر نشده است؟

محتوا. هیچ چیزی در مورد نوشتن محتوای مبتنی بر SEO ذکر نشده است.

بیایید ادامه دهیم: در مورد آمازون (مدیر SEO):

سئو

سئو

شرح شغل آمازون

Geez. نمی‌توانم آخرین مقاله‌ای را که در مورد هوش مصنوعی و سئو خواندم، به یاد بیاورم.

فقط این کار را انجام دهید.

خواندن شرح شغل بسیار خفت‌بار است.

حتما، بخوانید. آنهایی که برای آنها واجد شرایط هستید و به خود ضربه بزنید. اما هنگامی که شما به دقت مطالعه می کنید و شرح وظایف مانند موارد بالا را مطالعه می کنید، سرتان به سرعت شروع به تخلیه می کند و کارهای زیادی برای کار کردن خواهید داشت. در این مکان است که شما شروع به یادگیری می کنید. همانطور که یکی از افراد مورد علاقه من، ویل رینولدز، می گوید:

بنابراین پس از شکستم چه کار کردم؟ برگشتم – شرح شغل را دوباره خواندم و به سرعت متوجه شدم که اصلاً واجد شرایط نیستم. شروع کردم به فکر کردن مانند:

  • HIVE در دنیا چیست؟”
  • چگونه یک SEO می‌تواند از SQL برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کند؟
  • خزیدن آهسته بخشی از تریپ ادوایزر غیرقانونی نیست – اجازه دهید دریافت کنیم یک لیست عظیم از URL ها و قرار دادن آنها در اکسل و تجزیه و تحلیل آنها.”
  • اوه صبر کنید… اکسل خراب می شود”
  • آههه… به همین دلیل است که از SQL استفاده می‌کنند.

این پرسش‌هایی بود که منجر به درک بیشتر سئو شد. من به سرعت فهمیدم که سایت بزرگ / سئوی تجارت الکترونیک کمتر در مورد خواندن آخرین قطعه لینک‌سازی و بیشتر در مورد حل مشکلات با مجموعه داده های بزرگ در مورد:

بعد از اینکه برای این کار رد شدم، مصرف هر کدام را متوقف کردم بخشی از بازاریابی محتوا من با نشریات اصلی به‌روز بودم و از آن وبلاگ‌ها برای داشتن درک کاملی از SEO سپاسگزارم، اما وقتم را صرف خواندن شرح شغلی کردم که واجد شرایط آن نبودم و شروع کردم:

    • یادگیری مهارت‌های فنی بیشتر. من قصد ندارم C بنویسم (هنوز)، اما SQL، JS – بله، می‌توانم این کار را انجام دهم.
    • بازی با مجموعه داده‌های بزرگ و تلاش برای یافتن مشکلات و الگوها.
    • خواندن فایل‌های robots.txt برای تجزیه و تحلیل سایت‌هایی که مخفی شده‌اند (که اتفاقاً منجر به بزرگترین تخفیف‌های موجود شده است! اینجاست که بیشتر صفحات تبلیغاتی خود را پنهان می‌کنند).

<.></.>

من همچنین شروع کردم به فکر کردن در مورد مشکلاتی که آنها با آن مواجه بودند (و مجموعه مهارت هایی که آنها به دنبال آن بودند). ):

  • آیا شما نگران ایجاد لینک هستید؟” احتمالاً آن طور که من فکر می کنم نیست. یک پیوند از example.com سوزن را حرکت نمی‌دهد.
  • چه می‌شود اگر مشکل بزرگ‌تر آنها توزیع آن بک لینک‌ها در بین صفحات کلیدی‌شان باشد؟

این افکاری مانند موارد بالا بود که به من آموزش داد تا به دنبال مسائل بزرگتر باشم. زمان کمتری را صرف بازاریابی محتوا کردم و زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل داده‌ها و فرضیه‌ها کردم.

آیا این کار جواب داد؟

چند سال بعد، در نهایت پیشنهاد کاری از یک شرکت بزرگتر دریافت کردم. سایت تجارت در سئو.

من آن را رد کردم.

اما، مهارت‌هایی که از خواندن آن شرح‌های شغلی کسب کرده بودم، منجر به نوع شغلی که آرزویش را دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *