سئو: بهترین ها همیشه شفاف نیستند
در سئو، بیشتر آنها با خواندن وبلاگهای عالی در Moz، Blind Five Year، Search Engine Land، و غیره خودآموز هستند.
این داستان من است. من با راهنمای SEO Moz شروع کردم (آیا باز نمیگرداند خاطرات خوب):
من هر جمعه تخته سفید را در صبح جمعه تماشا کردم (و هنوز هم می بینم) . من حتی سعی کردم قبل از هر کس دیگری WBF را در Inbound پست کنم 🙂 سپس از پرسیدن سوال تا پاسخ دادن در انجمن ها فارغ التحصیل شدم.
بعد، شروع به برداشت محتوا از دیگران کردم: Search Engine Land، SE Journal، Blind پنج ساله، SEER، و صدها نفر دیگر. من همه نامهای بزرگ را دنبال کردم.
من واقعاً فکر میکردم در سئو متخصص هستم (و همینطور نمایه لینکدین من). من همه مقاله های Moz را خوانده بودم (بدون اغراق). من در انجمن ها “پاسخ های تخصصی” می دادم. با چند سایت کوچک مشورت کردم و حتی چندین پروژه را با تیمهای مختلف فناوری اطلاعات و مدیران پروژه تکمیل کردم. من متقاعد شدم که یک متخصص سئو هستم.
بنابراین چند سال پیش، دانش تخصصی سئو، رزومه و رزومه خود را در یکی از 50 وبسایت برتر جهان اعمال کردم. من مصاحبه ای انجام دادم.
- اولین مصاحبه غربالگری منابع انسانی بود (خوب پیش رفت).
- مصاحبه دوم با مدیر SEO (تیم 30 نفره) بود. ما در مورد علاقه من به سئو گپ زدیم – اما هیچ چیز فنی نبود.
- مصاحبه سوم با یکی از اعضای تیم بود. ما حتی در مورد SEO صحبت نکردیم زیرا به خوبی به آن رسیدیم (چیزها عالی به نظر می رسیدند).
- دور آخر تجزیه و تحلیل وب سایت رقیب و ارائه توصیه ها بود. آسان. من این را گرفتم، درست است؟ من همه چیزهایی را که Moz، SEER، و Blind Five Year تا به حال درباره سئو نوشته اند، می دانم.
- من بهترین تجزیه و تحلیل 20 صفحه ای خود را یادداشت کردم.
- شکست خوردم.
شکست بهترین اتفاقی بود که برای من افتاد.
بدترین بخش شکست در تحلیل زمانی بود که از من پرسیدم چه چیزی را میتوانم بهبود بخشم، کارگردان نتوانست به من بگوید. من در تاریکی بودم. نمیدانستم به این دلیل است که تحلیل من آنقدر ضعیف بود که او نمیدانست از کجا شروع کند؟ یا از افشای اسرار می ترسید (آیا چیز مهمی را از دست می دهم)؟
شفافیت کجا بود؟ تا این مرحله، همه افراد در سئو شفاف بودند: در مکالمات، توییتها و مقالهها.
عدم دریافت پاسخ باعث شد که سریعتر به دنبال پاسخ باشم. چه چیزی را از دست داده بودم؟ چگونه میتوانستم آن را به سطح بعدی برسانم؟ وبلاگ دیگری بود که نخواندم؟ و سپس، به من ضربه زد:
میخواهید بهترینها را در سئو داشته باشید؟ خواندن فقط وبلاگ های رایج را متوقف کنید، شروع به خواندن شرح وظایف بزرگترین سایت های جهان کنید و مهارت های مورد نیاز آنها را اجرا کنید.
من از خواندن فقط جلوگیری کردم. وبلاگهای جریان اصلی
هنگامی که به اصول اولیه رسیدم، متوجه شدم که مجموعه مهارتهای من نسبتاً راکد است. من همه اصطلاحات را میدانستم، سایتهایی را در ترافیک ارگانیک رشد داده بودم، اما به موارد بیشتری نیاز داشتم.
چند نفر از شما این نامها را میشناسید؟
اینها افراد شگفتانگیزی هستند (بدون مطالب زیادی از نوشتههایشان). ، من در شغلم کمبود خواهم داشت). من همچنین می توانم صد مورد دیگر را نام ببرم که شما می دانید. چرا ما این اسامی را می شناسیم؟ از آنجایی که منتشر میکنند، درباره موفقیت و شکستهای خود شفاف هستند (تا جایی که میتوانند با حفظ مزیت تجاری).
چند نفر از شما این نامها را میشناسید؟
این نامها را میشناسید؟ در بالا نشان دهنده برخی از بزرگترین ذهن ها در SEO است: نایک، Etsy، TripAdvisor، Getty Images و Amazon. در بیشتر موارد (منهای کیتلین، زمانی که او برای Portent کار می کرد)، بسیاری از نامهای بالا در سایتهای وبلاگ محبوب وجود ندارند.
- آیا زمانی که نایک به بزرگترین سایت کفش دنیا تبدیل شد، استیو بیتس مقالهای نوشت؟ در مورد مقاله ای در مورد نحوه استفاده آنها از SQL + Visual mapping برای ایجاد تغییرات معماری که منجر به خزیدن بهتر و نمایه سازی بیشتر شد، چطور؟
- در مورد پیتر – زمانی که آمازون به یکی از پربازدیدترین سایت های جهان تبدیل شد؟ آیا او مقاله ای در مورد تغییرات معماری نوشت که منجر به خزیدن بهتر، که منجر به نمایه سازی بیشتر شد، و در نهایت: فروش بیشتر؟
البته مثال های بالا نادرست هستند، زیرا من نمیتوانم مقالهای از آنها پیدا کنم (و این اشکالی ندارد – کسبوکارها برای موفقیت باید اسرار داشته باشند. آنها همچنین احتمالاً توافقنامههای عدم افشای اطلاعات را امضا کردهاند).
بهتر از آن، TripAdvisor (یکی از آنها) معتبرترین در SEO – IMO) Trip Advisor SEO University را ایجاد کرد، اما فقط برای کارمندان است.
>این نقد «عدم شفافیت» با این افراد نیست، بلکه به دنبال راهی برای دور زدن آن است.
اگر SEO خودآموخته هستید، چگونه به یادگیری ادامه می دهید؟ وقتی شفافیت متوقف شد، چگونه به یادگیری SEO ادامه می دهید؟
من شروع به خواندن شرح شغل کردم
درست است: من شرح شغل را خواندم 🙂
بهترین شرکتها معمولا اسرار خود را فاش نمیکنند – مگر اینکه در شرح شغل باشد.
من شخصاً از شرح شغل رشد/سئو در مقاله وبلاگی در مورد «هک 9 میلیارد سئو …» لذت می برم. چرا؟ زیرا میتوانید بیشتر بیاموزید. همچنین یاد میگیرید که شرکت روی چه چیزی تمرکز کرده است (شما اساساً در حال خواندن سرفصل پروژههای آتی آنها هستید).
فکر کنید متخصص هستید. ? هیچ چیز متواضعانه تر از خواندن شغلی که برای آن واجد شرایط نیستید (یا رد شدن، در مورد من) نیست. به شرح شغل Trip Advisor برای یک استراتژیست سئو نگاهی بیندازید:
بدون دیدگاه