نه مطالعه موردی SEO بازدید ارگانیک 1,000,000+


نه مطالعه موردی SEO بازدید ارگانیک 1,000,000+

من مشکلی دارم، مسلماً کمتر از جی زی – اما این مشکل مهمی است.

این یک مطالعه موردی SEO است. چیزی که تامی در مقاله اخیرش از آن شکایت کرد.

مطالعات موردی SEO در مورد هذل محض به طور دقیق.

شما موارد زیر را می‌شناسید:

چگونه Google برای ما  1 میلیون بازدید در 1 هفته”ارسال کرد

250000 بازدید ارگانیک در یک شب”

سفر من به 100000 بازدید”

… خجالت بکش.

بازدید ارگانیک

مطالعات موردی سئوی بیش از حد انتظارات را در ابرها بالا می برد و همه ما را تا حدودی بی فایده می کند زیرا ما این کار را به صورت روزانه انجام نمی‌دهیم.

بنابراین بزرگترین مشکل من با آنها دقیقا چیست؟ ، این واقعیت است که ترافیک جام مقدس شما نیست.

تنها چیزی که شما نیاز دارید ترافیک، تعمیرات ترافیک و غیره است و با این حال آنها نمی توانند ترافیک را تصدیق کنند یعنی چمباتمه زدن بدون تبدیل.

مذاکرات پول.

seo-meme

به قدم خود دقت کنید، انبوهی از BS وجود دارد

پول یکی از مواردی است که در بسیاری از مطالعات موردی حذف شده است و من را زیر سوال می برد عاقل بودن متخصصان سئو – جام مقدس ترافیک نیست، درآمد ایجاد شده است > هر چیز دیگری.

به عنوان مثال یک ترفند بسیار ساده را که در توییتر برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود در طول شب 200 تا 300 درصد استفاده می‌کنیم، در نظر بگیرید. رایگان’. لازم نیست یک پنی خرج کنیم، فقط کمی زمان.

بله، رشد ترافیک 2 برابر یا 3 برابر در 24 تا 48 ساعت.

نگاه کنید، یک نمودار!

tip for increasing twitter traffic

چگونه این کار را انجام دادیم؟ ما فقط توییت‌هایی را که عملکرد بهتری داشتند، اغلب پست می‌کردیم.

همین است.

ببخشید – خیلی خسته‌کننده است؟ شما من را برای توضیح یک نکته می‌بخشید.

احتمالاً به همین دلیل است که مقالات وبلاگ گسترده‌ای را می‌بینید که در این مورد نوشته شده‌اند. پر از هوای داغ، BS، «رهبری فکری» و همه درهم‌کاری‌های مرتبط دیگر که واقعیت را پنهان می‌کند.

اما ما هنوز در اینجا در حال بررسی موضوع هستیم. این افزایش «عظیم» در ترافیک واقعاً برای ما چه معنایی دارد، جدای از اعداد بیهوده – چه تأثیری بر سود ما دارد؟

خیلی کم است.

ترافیک بدون درآمد، ضد آن است. -اوج نقطه اوج – همه ما منتظر ضربه زدن به پول هستیم.

آنچه امروز به شما نخواهم گفت

من به شما نخواهم گفت که چگونه محتوای «با کیفیت» بنویسید، یا برای برجسته کردن یا استناد کردن آن به آن اطلاع رسانی کنید. هیچ تکنیک بازاریابی محتوا را به شما معرفی نمی‌کنم.

به شما نمی‌گویم چگونه درباره رقبای خود، یا بک لینک‌های آن‌ها یا این واقعیت تحقیق کنید آنها برخی از پیوندهای خود را پنهان خواهند کرد.

راهنماهای زیادی وجود دارد و این یک مطالعه موردی است، نه «چگونه».

راه 12 ماهه به سوی پاداش

این مطالعه موردی یک روش و استراتژی را ارائه می‌کند. که در 360 روز فرد گذشته انجام شده است.

مشتری در این مطالعه موردی در وضعیت مالی بسیار بدی قرار دارد. آن‌ها اکنون سالانه میلیون‌ها دلار از ترافیک ارگانیک Google درآمد دارند، جایی که قبلاً این کار را نمی‌کردند. آن‌ها نمی‌خواهند رقبایشان یا هیچ‌کسی در این مورد بدانند.

اوه – و متأسفم که می‌گویم، همچنین به شما نمی‌گویم مشتری کیست.

من به چندین مشتری خود مراجعه کردم، که ما برای آنها سئو کار می کنیم، و هیچ یک از آنها نمی خواستند نامشان را در هر شکلی از مطالعه موردی، دوره، نشان دهند. این برای وب سایت خود ما نیز صدق می کند.

من موقعیت آنها را درک می کنم. من هم باید به آن احترام بگذارم، آنها مشتری خوبی هستند!

بنابراین می‌توانید به شماره‌های زیر من اعتماد کنید یا خیر. اگر بخواهید بدبین باشید – من توهین نمی‌کنم و کاملاً متوجه می‌شوم.

بلوط‌ها یا کدو تنبل؟

به‌عنوان بازاریاب آنلاین، همه چیز را بسیار پیچیده می‌کنیم و منصف باشید مشتریان اغلب همه چیز را بیش از حد ساده می‌کنند.

ما رتبه‌بندی می‌خواهیم، ​​اما چرا؟

ما ترافیک بیشتری می‌خواهیم، ​​به چه منظوری؟

می‌خواهیم برای این رتبه‌بندی شویم. کلمه کلیدی، می‌گوید کیست؟

آنچه باید بخواهیم این است که همه چیز را اندازه‌گیری کنیم و فقط آنچه را که کار می‌کند دنبال کنیم. اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و کاهش را قطع کنید.

اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه حتی با کمی ترافیک می توانید راه خود را به سمت ثروت اندک بهینه کنید.

چیزهای واقعاً درخشان!

یک چیزی که این مشتری امیدوار نیست بگویم این است که آنها ثروت اندکی را در یک وب سایت بسیار شیک خرج کردند. نام تجاری و حضور آنها در وب توسط یک آژانس طراحی تولید شد و آنها واقعاً کار خوبی انجام دادند.

این وب سایت مدرن، شیک و حرفه ای است. این بی عیب و نقص در دستگاه های تلفن همراه نیز کار می کند. مطمئناً به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد که بودجه 5 رقمی برای آن هزینه شده است، زیرا اینطور بود.

خجالت می‌کشد، ما آمدیم و سوراخ‌هایی در آن برداشتیم…

من را متوجه نشوید. اشتباه سایت عالی به نظر می رسد (و هنوز هم دارد)، اما به نرخ تبدیل و ترافیک ناچیز ارگانیک نگاه کنید:

organic traffic and conversion rate

نرخ تبدیل ضعیف 1.19٪، بدون رشد ارگانیک و درآمد کم (به طور نسبی) – این یک کسب‌وکار چند میلیون پوندی.

جهش ارگانیک در اواسط سال، جستجوی نام تجاری است که توسط یک نمایشگاه تجاری راه‌اندازی می‌شود، حتی اگر کوچک باشد.

برای هدف مرجع، ارزش 2100 پوند تعیین شده است. میانگین ماه در طول سال 432 بازدید ارگانیک در هر ماه بوده است.

در ادامه به شما می‌گویم دقیقاً چه کاری برای بهبود وضعیت انجام داده‌ایم، بدون اینکه طراحان را خیلی ناراحت کنیم.

90 روز اول – میوه کم آویزان را انتخاب کنید

اولین یک چهارم پروژه های سئوی میداس مدیا اغلب به عنوان فاز کم آویزان نامیده می شود. نه به این دلیل که انتخاب آسان است و ما در حال عبور از آن هستیم، بلکه به این دلیل که دوست داریم ابتدا سریع‌ترین مسیر موفقیت را طی کنیم. بعد از این همه این تجارت در مورد بازگشت سرمایه است.

تصمیمات سخت تری می آیند، بنابراین ما 90 روز اول را واقعاً مهم می کنیم.

رتبه بندی کلمات کلیدی

چگونه می شود ما عبارات و رتبه بندی های جستجو را مدیریت می کنیم؟ اگر حقیقت را می‌دانید، با دستکش‌های بچه‌گانه.

ما کلمات کلیدی را در فهرست‌ها/گروه‌های معنادار گروه‌بندی می‌کنیم و عملکرد گروه را در هر فهرست اندازه‌گیری می‌کنیم، از توجه بیش از حد به کلمات کلیدی منفرد اجتناب می‌کنیم.

چرا؟ از آنجایی که رتبه‌بندی‌های فردی پر سر و صدا هستند، می‌توانند دست شما را مجبور کنند و به تنهایی برای شما پول در نمی‌آورند.

در بسیاری از موارد مشتریان گزارش‌های کلمه کلیدی را از ما دریافت نمی‌کنند، زیرا قدیمی و اشتباه درک شده است. ترافیک به درآمد، کارت امتیاز نهایی است.

بپذیریم که هر کسی می‌تواند یک گزارش رتبه‌بندی را برش دهد، کلمات کلیدی را محو کند و خود را قهرمان بداند. شما همیشه آن را می‌بینید، «امروز ۹۹ مکان بالاتر رفت! رونق!” یک توییت می خواند.

داستان جالبی است، برادر.

به هر حال این مزخرفات کافی است، ادامه می دهیم:

اول: یک حسابرسی واقعاً عمیق

چه: ممیزی وب سایت در مقیاس کامل، از جمله فنی و محتوایی با خزیدن عمیق هر عنصر.

با بیش از 100 نقطه چک خاص، ممیزی ما جامع است تا بگوییم حداقل.

ما موارد زیر را پوشش می دهیم:

  • عناصر فنی مانند طرحواره
  • عناصر سئوی درون صفحه
  • مشکلات سرعت سایت
  • پیوندهای شکسته
  • محتوای تکراری و نازک
  • متا داده
  • قابلیت استفاده
  • تجزیه و تحلیل
  • داده‌های WMT
  • داده‌های خزیدن
  • بودجه خزیدن
  • پیوند داخلی
  • نمایه پس‌پیوند

… و خیلی بیشتر علاوه بر این.

همانطور که گفتم، بیش از 100 نقطه چک. به همین دلیل است که ما ممیزی رایگان انجام نمی‌دهیم.

خودتان در زیر خواهید دید که هیچ شانسی در جهنم وجود ندارد که ممیزی رایگان – معروف به یک زمین فروش با حجاب نازک – می‌تواند محقق شود. در هر نقطه ای نزدیک به سطح ممیزی SEO پولی مناسب.

چرا: به طور خلاصه تشخیص می‌دهیم که ترافیک به کجا می‌رود و به محض رسیدن به آن چه می‌کند.

قابلیت استفاده شما می‌گویید – اما این SEO است؟ به اندازه کافی درست است، اما SEO فنی به تنهایی یک رویکرد بسیار کوته بینانه است.

ترافیک ارگانیک صرفاً کاتالیزور رشد است. وب‌سایت شما کار سخت تبدیل افراد را فراتر از مرحله ترافیک انجام می‌دهد.

به همین دلیل است که ما تجربه کاربر و یک بررسی تحلیلی را در فرآیند ممیزی SEO خود لحاظ می‌کنیم.

چیست. ما این کار را انجام دادیم: ما متای نامرتب را که در آن توضیحات خالی یا به سادگی تکرار شده بود، مرتب کردیم.

عناوین صفحات کلیدواژه محور هستند، اما توصیفی و معمولاً با دعوت به اقدام یا تمایز.

>

جستجوی سریعی در یک طاقچه انجام دهید، یک الگو را ببینید و برخلاف اصل حرکت کنید.

ساختارهای صفحه بهبود یافتند، هر محتوای نازکی به‌طور مناسب «پرده‌شده» شد و پیوندهای داخلی بازبینی و بهبود یافتند.

نمایه بک لینک در این مرحله بیشتر موردی برای بررسی موارد موجود و حذف هرگونه لنگر ناخواسته یا غیرطبیعی است. ما تعداد زیادی پیوند را برای این سایت رد کردیم!

ما با فرصت‌های پیوند فوری مقابله می‌کنیم

چه چیزی: نه فقط بک لینک‌ها به طور کلی، بلکه به‌طور خاص به نقل‌قول‌های بدون پیوند.

چرا: یک استراتژی بسیار ساده، به دنبال اشاره‌ها و ارجاعات برند در سرتاسر وب که سزاوار پیوند بازگشت به وب‌سایت مشتری هستند.

این کار آسان نیست. همه موارد، اما در دراز مدت ارزشمند است. همه پیوند نمی زنند، اما ما متوجه شدیم که رویکرد درست پاداش مناسبی به همراه دارد.

رویکرد درست است؟

سعی کنید ایمیل خود را با چیزی غیر از:

شروع کنید. >سلام، چطوری؟”

فقط می‌خواستم…”

روزتان چطور می‌گذرد؟”

ایمیل من را دریافت کردید؟

شما ایده را دریافت کردید.

کاری که ما انجام دادیم: ابتدا ارزش افزودیم و بعداً پیوند را درخواست کردیم.

این کار را انجام دادیم. یک کمپین اطلاع رسانی کوچک برای ارائه اصلاحات و اضافات به داده ها و محتوای ارجاع دهنده به مشتری ما.

با بهبود محتوای افراد دیگر (در نتیجه اطلاع رسانی ما) توانستیم به نتیجه ای دست یابیم. نسبت ضربه 50/50. مسلماً برخی از اینها وب‌سایت‌های کوچک‌تر و با اعتبار کمتری بودند، اما تعداد انگشت شماری جواهرات واقعی بودند.

اشاره‌های نام تجاری بدون پیوند راهی عالی برای انتخاب رنگ سفید است. لینک کلاه به سایت شما Ahrefs ‘Content Explorer’ با ویژگی ‘Unlinked Domains’ کشف آن را بسیار آسان می کند فرصت های بک لینک نحوه انجام این کار به این صورت است…

مرحله ۱: یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی (نام تجاری خود را بگویید) در ابزار Ahrefs Content Explorer وارد کنید.

مرحله 2: “تاریخ انتشار”، “زبان” یا هر فیلتر مربوطه دیگری را تنظیم کنید و روی “برجسته کردن بدون پیوند” کلیک کنید دکمه دامنه‌ها.

فیلد “بررسی پیوندها به:” را پر کنید و Ahrefs محتوای دامنه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که نام تجاری شما را ذکر می‌کنند، اما هرگز به شما پیوند داده نشده‌اند.

مرحله 2.1 (اختیاری): می‌توانید تمام فرصت‌ها را برای پردازش بیشتر به یک فایل CSV. صادر کنید.

مرحله 3: تنظیم Ahrefs Alerts برای دریافت اطلاع از نام‌های جدید نام تجاری خود، همانطور که ظاهر می‌شوند.

شرایط جستجو را شناسایی کنید

چه چیزی: کلمه کلیدی جستجوی پولی استخراج، که شبیه یک مرد نظامی است کار.

چرا: زیرا با تکیه بر مشتری و تحقیقات کلیدواژه می تواند حفره بزرگی در استراتژی کلمه کلیدی شما ایجاد کند. ما می‌خواهیم درآمد را به خاطر بسپاریم – بنابراین کلیدواژه‌هایی را پیدا کنید که تبدیل‌ها و فروش را ایجاد می‌کنند، نه فقط ترافیک.

کاری که ما انجام دادیم: یک بررسی ۱۲ ماهه از شرایط تبدیل انجام دادیم و این را با کتاب سفارش تاریخی مشتری و فروش آفلاین. ما بیش از 150 کلمه کلیدی را شناسایی کردیم و آنها را در فهرست‌های همفکر گروه‌بندی کردیم.

اگر داده‌های جستجوی پولی ندارید، از ابزارهایی مانند SEMrush برای شناسایی مکان‌هایی که رقبای شما در حال تبلیغ هستند استفاده کنید.

SEMrush در واقع یک ابزار جالب است، اما شما همچنین می توانید از تبلیغات رقبا جاسوسی کنید و کلمات کلیدی پولی را در اینجا در Ahrefs با استفاده از “Positions Explorer” ابزار. اجازه دهید تیم نحوه استفاده از این ابزار را در قسمتی از مجموعه «سئوی بیش از حد ساده شده» خود توضیح دهد.

 

BTW، می توانید بررسی کنید بقیه مجموعه‌های OSEO تیم را در کانال یوتیوب ما ببینید. اوه، یک دکمه قرمز “اشتراک” نیز وجود دارد… فقط می‌گوییم ?

کاربر و پیام مطابقت دارند

چه: دنبال کردن از در ممیزی قبلی، ما در مورد مسائل مربوط به قابلیت استفاده و محتوای وب‌سایت اقدام می‌کنیم.

چرا: برای بهبود تجربه کاربر (و درک ارزش منحصر به فرد مشتریان)

در سراسر سایت.

این شامل بهبود زمان بارگذاری و مشکلات عملکرد، رفع هرگونه عدم تطابق پیام و مشکلات محتوا با هدف بهبود تبدیل‌ها می‌شود.

کاری که ما انجام دادیم: یکی از بزرگ‌ترین برنده‌ها برای مشتریان زمانی است که محتوا و کار کپی‌نویسی خود را اعمال می‌کنیم.

ما به پیشنهاد اصلی و ارزش پیشنهادی، و نحوه تراز کردن هر صفحه وب کلیدی نگاه می‌کنیم.

>

برای این مشتری، که خدمات مالی بسیاری ارائه می‌کند، تصمیم گرفتیم صفحه اصلی (پربازدیدترین صفحه در سایت) را با تمرکز بر “پرفروش‌ترین” آنها بازنویسی کنیم.

این کپی زیرمجموعه خاصی از مخاطبانشان را هدف قرار می‌داد – محتوا و فراخوان‌ها به ac این موضوع را منعکس می‌کند.

با اطمینان از مطابقت پیام با انتظارات کاربر، تقریباً می‌توانید افزایش تبدیل را تضمین کنید.

بله، بر سایر خدمات ارائه‌شده تأثیر می‌گذارد، اما پس از آن نمی‌توانید از آن استفاده کنید. پیام یکسان برای همه – بنابراین منطقی است که از یک رویکرد کلی دست برداریم و هدفمندتر شویم.

تأثیر پست 90 روزه

خلاصه شده در بالا نمای سطح بالای ممیزی است. ، تجزیه و تحلیل و اقدامات انجام شده است.

همه اینها لیست بزرگی از تغییرات است که برخی از آنها در حال کاهش هستند. ممکن است برای صاحبان کسب‌وکار سخت باشد که چنین تغییرات گسترده‌ای را تجربه کنند – و در حالی که نمی‌توانید چیزی را تضمین کنید – می‌توانید با استناد به همه تغییرات بر روی داده‌ها به آنها اطمینان خاطر دهید.

رونمایی از یک شروع جدید برای سال جدید:

seo case study - before and after

*شما می توانید نمای گسترده سال Analytics را بعداً ببینید.

اثباتی قبل و بعد از آن نشان می‌دهد که بهینه‌سازی در سایت کار می‌کند، اما توجه داشته باشید که تعداد انگشت شماری از بک لینک‌های سرمقاله نیز در طول فرآیند ۹۰ روزه ما به دست آمده است.

این مثال باید گواهی بیشتری بر این واقعیت باشد که SEO یک استراتژی چند وجهی است و به تنهایی وجود ندارد.

A Fluke؟

فقط نشان می‌دهد که این یک استراتژی نبوده است. یک وب سایت واقعا بد همانطور که من برای این مطالعه انتخاب کردم، در اینجا چند نمونه وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه یک فرآیند حسابرسی SEO کامل می‌تواند تأثیرات چشمگیری بر ترافیک و درآمد داشته باشد.

B2B – خدمات حرفه‌ای

از قبل از کریسمس سال گذشته (دوره آرام)، عملکرد سه ماهه بعد از پیروی از فرآیند بالا افزایش یافت. این نتایج قانع‌کننده‌ای در سطح ترافیک بسیار کم داشت:

before and after traffic

تجارت الکترونیک – بهبودهای صفحه اصلی

این یکی ترافیک بیشتری دارد، اما هنوز تعداد ارگانیک “عظیم” نیست. ما کار با این خرده‌فروش را در پایان آوریل ۲۰۱۵ آغاز کردیم، در زیر ۹۰ روز پس از ممیزی SEO در مقایسه با دوره ۹۰ روزه قبلی آمده است:

year on year traffic comparison

این یک خبر عالی برای داستان 3 ماهه است، اما 9 ماه دیگر در راه است.

بازگشت به مشتری مورد نظر:

شروع سال 2015 خوب بود، بهترین رکورد برای مشتری ما. این بدان معناست که فرآیند 90 روزه ما نه تنها برای هر دو طرف میز موفقیت آمیز بود، بلکه آنها ما را برای 12 ماه آینده با یک نگهدارنده ماهانه به کار گرفتند.

بعد چه کنیم. ?

وب‌سایت در بهترین حالت قرار دارد، بسیار بهبود یافته است و ترافیک اساساً در عرض 3 ماه سه برابر شده است – و با این حال می‌دانیم که چیزهای بیشتری در راه است.

ما نمی‌دانیم. سئو را جدا از سایر سرویس‌ها کار نمی‌کند، در عوض پایه و اساس ترکیبی از رشته‌های بازاریابی را تشکیل می‌دهد.

SEO با بازاریابی محتوا، گسترش، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات پولی ترکیب می‌شود.

SEO ترکیب می‌شود. اطمینان حاصل می کند که محتوایی که تولید می کنیم به درستی تحقیق و بهینه شده است. بازاریابی محتوا تضمین می‌کند که نوع محتوایی که ما تولید می‌کنیم در پرورش مشتریان فعلی و معرفی مشتریان جدید (ترافیک) در میان افراد مؤثر باشد.

محتوای با کیفیت’ – من از این اصطلاح متنفرم – همچنین تضمین می‌کند که دارایی‌های ارزشمند پیوند داریم، زیرا انجام هر نوع اطلاع رسانی با محتوای متوسط ​​یا بدتر و غیر استاندارد تقریباً بی فایده است.

Outreach در بهترین زمان گران است، اما من در مورد آن حرفی نخواهم زد، پیوندها هنوز مهم هستند.

براس تکس: 2.17 میلیون پوند اضافی در درآمد

اکتبر 2015 یک سال از شروع کار ما می گذرد و می گذرد. با مشتری.

در آن زمان سئو و اقدامات پشتیبانی آن در زمینه بهینه‌سازی محتوا و تبدیل، پاداش قابل توجهی را به همراه داشته است.

    • ترافیک ارگانیک 247 درصد افزایش یافته است

<.>

    • درآمد ارگانیک از 130 هزار پوند به 1.675 میلیون پوند افزایش یافته است

</.>

بازدید ارگانیک

وقتی به مدل انتساب نگاه کردیم ما همچنین دیدیم که به طور محافظه کارانه، 30٪ از ترافیک مستقیم در واقع ارگانیک است، یا در نتیجه بازدیدهای ارگانیک است.

که کل درآمد سالانه را به 2.17 میلیون پوند در سال می رساند.

این به راحتی بیش از 2,100,000 پوند استرلینگ از کمتر از 1500 بازدیدکننده ارگانیک در ماه است.

آیا جذبه ای وجود دارد؟

البته کسب درآمد عالی است، اما اگر هزینه ها بیشتر از هزینه ها باشد. پاداش – ما در مشکل هستیم.

اگر به ROI (بازده سرمایه) از SEO نگاه کنیم، باید ریسک (هزینه) را درک کنیم. نسبت به پاداش (درآمد).

استراتژی 90 روزه اولیه نیاز داشت که مشتری در زمان ما 15700 پوند (24 هزار دلار) سرمایه گذاری کند. و مواد.

نگهدار ماهانه برای کار در حال انجام به یک av 8200 پوند (~12.5 هزار دلار) در هر ماه تقویمی.

این میزان کل هزینه سالانه را به 89500 پوند (~136 هزار دلار) می رساند.

درآمد – خرج = بیش از 2 میلیون پوند (~3 میلیون دلار) برای سال.

تا اینجا خوب است.

من مخصوصاً دوست دارم معیار ساده ورودی پولی در مقابل خروجی، وضعیت را کاملاً بدون سر و صدا توصیف می‌کند. برای مثال، در این پروژه، به ازای هر 1 پوند خرج شده، 24.30 پوند تحویل داده‌ایم، یا اگر ترجیح می‌دهید 2420٪ بازگشت سرمایه داشته باشید.

برای آنچه که بسیاری اعداد ترافیک ارگانیک «کوچک» در نظر می‌گیرند، بد نیست.

وقتی مشتری شما می‌تواند بگوید «استراتژی SEO ما به ازای هر ۱ پوندی که خرج می‌کنیم، بیش از ۲۴ پوند درآمد ایجاد می‌کند، حتی بهتر است».

همانطور که گفتم – پول صحبت می‌کند.

SEO در یک حباب وجود ندارد

به طور خلاصه، سئو به صورت مجزا کارآمد نیست و ترافیک به تنهایی معجزه نمی کند.

این مطالعه موردی نمونه ای از جستجوی ما است. فرآیند بهینه سازی موتور موردی که توسط محتوا، کپی‌نویسی، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی تبدیل پشتیبانی می‌شود.

این یک فرآیند تکراری برای آزمایش روش‌ها و بهبود هرچه بیشتر است – SEO در یک حباب وجود ندارد.

امیدوارم بتوانید از این مقاله الهام بگیرید و ایده‌هایی را بگیرید که نه تنها به شما کمک می‌کند در مورد بهره‌برداری‌های سئوی خودتان فکر کنید، بلکه همچنین آنچه را که می‌توانید حتی با حجم کمی از ترافیک Google به دست آورید، منطقی کنید.

نه. ویروسی شدن

به خاطر داشته باشید: بیش از 100000 پست بیهوده ای را که می خوانید نادیده بگیرید، سعی نکنید کارهایی که دیگران انجام می دهند را تکرار کنید. به جای آن بر استخراج بیشتر از ترافیکی که در حال حاضر دارید تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از ترافیک موجود و هر ترافیک اضافی که در راه است، آماده هستید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *