چرا مطالعات موردی SEO کم و یا بدون وجود دارد


چرا مطالعات موردی SEO کم و یا بدون وجود دارد

این یک مشارکت مهمان در وبلاگ Ahrefs است. لطفاً توجه داشته باشید که نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است و لزوماً نظرات تیم Ahrefs را منعکس نمی‌کند.

seo

seo

چند دقیقه وقت بگذارید و به آخرین باری که یک مطالعه موردی جامع SEO را دیدید فکر کنید که رشد ترافیک، تعامل وب‌سایت، معیارهای نرخ تبدیل و مهم‌تر از همه، چگونگی را نشان می‌دهد. پول زیادی که کمپین بازاریابی موتورهای جستجو به ارمغان آورد.

ممکن است زمانی به یاد داشته باشید که یکی از آنها را دیده اید، اما من حاضرم شرط ببندم که اکثر افرادی که این را می خوانند فقط موارد زیر را گفته اند:

وای حق با اوست. نمی‌توانم آخرین باری را که چیزی نزدیک به آن دیدم، فکر کنم.»

در عوض چه چیزی می‌بینیم؟ گزارش‌های رتبه‌بندی.

هر شرکت SEO دوست دارد گزارش‌های رتبه‌بندی سئو را نشان دهد که مجموعه‌ای از کلمات کلیدی را در چند موقعیت برتر نشان می‌دهند. کلمات کلیدی همیشه محو می‌شوند زیرا نمی‌خواهند مشتریان، وب‌سایت‌ها و جایگاه‌هایشان را در معرض دید قرار دهند.

گزارش‌های رتبه‌بندی به تنهایی چیزی را ثابت نمی‌کند. توجه داشته باشید که هیچ آژانس SEO گزارش رتبه‌بندی را نشان نمی‌دهد و سپس پیوندهایی را که برای دستیابی به آن رتبه‌بندی استفاده کرده‌اند را نیز فاش می‌کند؟

نمایش تنها گزارش‌های رتبه‌بندی بی‌فایده است، و به همین دلیل است:

  • اگر گزارش واقعی را ببینید، می‌بینید که بیشتر کلمات کلیدی رتبه‌بندی برتر عبارت‌های نام تجاری هستند، مانند نام کسب‌وکار یا نشانی اینترنتی غیرمجاز. این اصطلاحات فقط با بهینه سازی خوب در محل رتبه بندی می شوند. آنها عباراتی هستند که معمولا خریداران را جذب نمی‌کنند.
  • چه می‌شود اگر یکی از کلیدواژه‌ها در زمانی که شرکت سئو مشتری را انتخاب کرد، در جایگاه دوم قرار داشت و بعد از 8 ماه به جایگاه برتر منتقل می‌شد. و تنها پس از جریمه شدن وبسایت شماره یک قبلی. هنگامی که شما داستان واقعی را بدانید، رتبه اول ناگهان به هیچ وجه چشمگیر نیست.
  • رتبه‌بندی کلمات کلیدی نشان نمی‌دهد که پولی به دست آمده است. آنها ثابت نمی‌کنند که سرنخ‌هایی ایجاد شده است، تماس‌های تلفنی برقرار شده است، یا اینکه سرمایه‌گذاری در سئو برای کسب‌وکار درآمد داشته است.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما مطالعات موردی SEO را نمی‌بینیم. .

در اینجا واضح ترین دلایل وجود دارد (نکته: من بهترین را برای آخرین بار ذخیره کردم):

1. اکثر ارائه‌دهندگان سئو تنبل هستند

اینطور نیست که اکثر شرکت‌های سئو در کاری که انجام می‌دهند وحشتناک هستند، آنها فقط تنبل هستند و نمی‌خواهند وقت اضافی را برای جمع‌آوری مطالعات موردی دقیق اختصاص دهند.

تعداد کسب‌وکارهایی که به دنبال یک شرکت SEO هستند (یا یک شرکت جدید به دلیل سوختن آنها) همیشه زیاد خواهد بود. کسب‌وکارهای جدید هر روز شروع می‌شوند و برای رقابت به حضور آنلاین نیاز دارید، بنابراین بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو مورد تقاضا است.

همچنین، با وجود بسیاری از ارائه‌دهندگان بد، بخش بزرگ دیگری را ایجاد می‌کند، که عبارت است از کسب و کارهایی که به دنبال گزینه جدیدی هستند زیرا یا به نتایجی که وعده داده بودند نرسیدند یا شرکت وب سایت آنها را مخدوش کرد.

صنعت سئو در حال رونق است، اما شخصاً فکر نمی‌کنم این دلیل کافی برای این باشد. از نشان دادن توانایی ها با مطالعات موردی دقیق اجتناب کنید.

2. بسیاری از ارائه دهندگان سئو اگر گزارش تحلیلی را به صورت آن‌ها بزنند نمی‌دانند

این یک مشکل بزرگ است. من اخیراً با شرکتی مشورت کردم که به دنبال ارائه‌دهنده جدیدی بود، زیرا آنها شاهد هیچ فروشی نبودند. مالک کسب و کار به من گفت:

من متوجه نمی‌شوم. شرکت سئوی فعلی هر ماه ترافیک ما را افزایش می دهد. ما 12 ماه است که با آنها بوده ایم و ماه اول 1200 بازدید کننده داشتیم و اکنون بیش از 200000 بازدید کننده در ماه داریم اما فروش تقریباً هیچ است. منطقی نیست.»

فکر می‌کردم او در مورد اعداد ترافیک اغراق می‌کند. من تصور می‌کردم که شرکت SEO به او دروغ می‌گوید، اما مطمئناً، آن اعداد صحیح بودند.

اما یک مشکل بزرگ وجود داشت.

آن ۲۰۰،۰۰۰ بازدیدکننده از ماه قبل همگی ارجاع بودند. هرزنامه (در اینجا نحوه درمان آن btw آمده است).

بعد از فیلتر شدن همه ترافیک جعلی، وب سایت حدود 80 بازدید کننده در ماه دریافت می کرد و میانگین زمان در سایت چند ثانیه بود و نرخ پرش تقریباً 100% بود.

واقعیت غم انگیز این است که این شرکت سئو به احتمال زیاد سعی در جلب نظر مشتری نداشته است. آنها احتمالاً واقعاً معتقد بودند که کار بزرگی انجام می دهند و ترافیک را افزایش می دهند. با باز کردن Google Analytics و انتخاب محدوده تاریخ، تمام اعداد ترافیک نشان داده می شود. آنها ممکن است یک کارآموز داشته باشند که این را جستجو کرده و آن داده ها را در یک الگوی گزارش وارد کند.

3. اکثر ارائه دهندگان سئو فقط گزارش های رتبه بندی را درک می کنند

این به این واقعیت مربوط می شود که شرکت های سئو در گزارش های رتبه بندی بسیار گیر کرده اند. این تنها چیزی است که آنها می دانند. برای درک یا تجزیه و تحلیل یک گزارش رتبه بندی نیازی به تلاش صفر است. به عنوان مثال، ابزاری مانند ranktracker.com گزارش های حرفه ای تولید می کند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL و کلمات کلیدی را وارد کنید. همه چیز را اداره می کند. هرچه گزارش ساده تر باشد، توضیح کمتری لازم است.

توجه از تیم: Ahrefs ابزار ردیابی رتبه نیز.

هر صاحب کسب‌وکاری می‌تواند گزارش رتبه‌بندی را بخواند و بفهمد چه اتفاقی می‌افتد.

آنها کلمات کلیدی، موقعیت‌ها، حرکت ماه گذشته و حرکت را می‌بینند. در کل کمپین شما می‌توانید کاملاً از چیستی سئو غافل باشید و گزارش رتبه‌بندی را کاملاً درک کنید.

اگر یک شرکت SEO شروع به انجام مطالعات موردی مفصلی کند که هر جنبه‌ای از چگونگی بهبود کمپین سئو کسب‌وکار را بررسی کند. برای ایجاد سوالات زیادی از مشتریان بالقوه.

  • آیا می توانید این کار را برای کسب و کار من انجام دهید؟
  • چه نوع نتایجی را باید انتظار داشت؟ مشابه این موارد است؟

مشتریان سئو کمبودی ندارند، پس چرا در کنار هم قرار دادن یک مطالعه موردی دچار مشکل شوید؟ زیرا نشان می‌دهد که شما واقعاً در مورد مشتری بدگویی می‌کنید.

اگر مشتریان طولانی‌مدت می‌خواهید و می‌خواهید هنگام خروج مشتری از تلاش برای پر کردن حفره‌ها دست بردارید، پس شروع به جمع‌آوری مطالعات موردی کنید که نشان می‌دهد متوجه می‌شوید چگونه یک تجارت می تواند پرداخت هر ماه پول شرکت شما را توجیه کند. وقت آن است که یک زنگ خطر بزرگ در صنعت سئو ایجاد کنیم.

4. اکثر ارائه‌دهندگان سئو نمی‌دانند چگونه یک کمپین سئو را ساختاردهی و مدیریت کنند، زیرا 100٪ برون‌سپاری می‌کنند

چگونه کسی می‌تواند یک مطالعه موردی SEO را جمع‌آوری کند، در حالی که نمی‌تواند یک وب‌سایت را برای نجات جان خود رتبه‌بندی کند؟

شرکت من “کار” واقعی را برای برخی از بزرگترین شرکت های SEO در سراسر جهان انجام می دهد. آن‌ها بودجه‌های تبلیغاتی زیادی دارند و برای حجم فروش جوایزی کسب می‌کنند، اما حدس بزنید چه چیزی؟

آنها سئو را نمی‌دانند.

آنها می‌دانند چگونه بفروشند و تیم‌های فروش شگفت‌انگیزی دارند، اما اگر به آنها بگویید که برای نجات کسب و کار خود نیاز به رتبه‌بندی یک وب‌سایت محلی دارند، درهای خود را می‌بندند.

می‌دانم که شرکت من تنها ارائه‌دهنده برون‌سپاری در بازی نیست، اما من این کار را انجام می‌دهم. یک چیز را بدانید: ما نتایج عالی ارائه می دهیم، که به مشتریان ما امکان می دهد به فروش خود ادامه دهند و مجبور نباشند از مطالعات موردی برای جذب مشتریان استفاده کنند. آنها فروشندگان عالی هستند و شریک خوبی دارند که خدمات را انجام می دهد.

اما در مورد آن شرکت‌های بی‌خبری که گیگ‌های Fiverr را مجدداً می‌فروشند، چه می‌شود؟

اگر می‌دانستید چه تعداد از آژانس‌های سئو که خود را به عنوان رهبران صنعت معرفی می‌کنند، پنج گیگ (25 دلار) را گرد هم می‌آورند و هزاران دلار در ماه از مشتریان خود دریافت می‌کنند. شما را از بین می برد اگر کسی از کنسرت های Fiverr استفاده می کند، آیا واقعا فکر می کنید که سئو را درک می کند یا حتی به اندازه کافی برای جمع آوری یک مطالعه موردی اهمیت دارد؟ آنها نمی توانند این کار را انجام دهند، بنابراین نمی توانند.

5. اکثر ارائه دهندگان سئو اگر مطالعه موردی نتایج واقعی خود را جمع آوری کنند، از کار خارج می شوند

این واقعیت صنعت سئو فعلی است.

بیشتر ناامید و ناراضی هستند. مشتریان نسبت به مشتریان خوشحالی که در مورد شرکت سئوی فعلی خود راضی هستند وجود دارد. دلیل اصلی این صنعت چشم مشکی دارد.

بعضی آژانس های بوتیک کوچکی هستند که تعداد کمی مشتری دارند و راضی می مانند زیرا کار بسیار جامعی انجام می دهند. و کارهای جهنمی بسیار بیشتری از انفجار یک بسته پیوند در یک وب سایت انجام می دهند.

این شرکت ها تمایل دارند زیر رادار پرواز کنند. آن‌ها میلیون‌ها دلار برای کمپین‌های گوگل ادوردز خرج نمی‌کنند و مراکز تماس ندارند یا ایمیل‌های هرزنامه انبوهی برای صاحبان کسب‌وکارهای مکنده ارسال نمی‌کنند. آنها سال به سال همان مشتریان را نگه می‌دارند و در صورتی که بتوانند این کار را انجام دهند. یکی دیگر را بیاورید، معمولاً یک ارجاع در انتظار و آماده است.

شرکت‌هایی که در جستجوی Google ظاهر می‌شوند و شرکت‌هایی که تماس‌های خودکار و ایمیل‌های هرزنامه ارسال می‌کنند، شرکت‌هایی هستند که صاحبان کسب‌وکار ناآگاه استخدام می‌کنند و آن‌ها هستند. که یا اهمیتی نمی دهند که آنها خدمات مزخرفی ارائه می دهند یا بهتر نمی دانند.

در هر صورت، آنها در موقعیتی نیستند که بتوانند یک مطالعه موردی جمع آوری کنند. نتایج شبیه به مزخرف به نظر می‌رسند و نشان دادن «کار» آنها بیشتر از اینکه خوب باشد ضرر دارد.

6. اکثر ارائه‌دهندگان سئو نمی‌خواهند بپذیرند که پیوند می‌سازند یا پیوند می‌فروشند.

ایجاد پیوند برای بازی نتایج جستجو مغایر با شرایط خدمات Google است.

می‌خواهید چیزی بدانید؟

هر شرکت سئو در حال ساخت بک لینک است.

پیوندهایی که به طور طبیعی وجود ندارند. پیوندهایی که نتیجه «محتوای قانع‌کننده» و همه آن اصطلاحات تخیلی دیگر نیستند.

شرکت‌های SEO با سردبیران و نویسندگان برای حذف پیوندها روابط دارند و همه آنها شبکه‌های وبلاگ خصوصی خود را دارند که از آن استفاده می‌کنند. تا وب سایت های مشتریان خود را در SERP تقویت کنند. هیچ کس قرار نیست بیرون بیاید و علناً به انجام این کار اعتراف کند.

این اولین دلیلی است که ما شاهد مطالعات موردی زیادی نیستیم.

پیوندها بیشترین تعداد را دارند. عامل مهم سئو، با این حال هیچ شرکت سئو نمی تواند این بخش را در یک مطالعه موردی بپذیرد.

تصور کنید اگر یک شرکت بزرگ سئو یک مطالعه موردی کامل منتشر کند و ذکر کند که به یک مشارکت کننده در فوربس 1000 دلار برای یک پیوند پرداخت کرده و آن را رها کرده است. چند ده لینک در شبکه وبلاگ خصوصی آنها برای دریافت نتایج آنها وجود دارد؟

هدز می چرخد ​​و مت کاتز احتمالاً از مرخصی طولانی مدت خود باز می گردد.

بنابراین، این چیست؟ پاسخ دهید؟

واقعاً همه چیز به این خلاصه می شود که تعداد بی پایانی از مشاغل وجود دارند که به دنبال SEO هستند و متأسفانه نمی دانند به دنبال چه چیزی باشند یا چگونه یک شرکت خوب را از یکدیگر متمایز کنند. شرکتی که قرار است پول آنها را بگیرد و عملکرد ضعیفی داشته باشد.

بنابراین، در نهایت این به شرکت‌های سئو بستگی دارد که تصمیم بگیرند به بالاترین سطح برسند.

با همه این‌ها، زمان آن فرا رسیده است. برای یک تغییر در صنعت ما.

من در حال راه‌اندازی یک وبلاگ شخصی جدید هستم و قصد دارم آن را با مطالعات موردی واقعی پر کنم که خوب، بد و زشت سئو را نشان می‌دهد. من معتقدم شفافیت کامل آینده این صنعت است و از ما شروع می‌شود.

اگر در صنعت سئو هستید، شما را تشویق می‌کنم که به من بپیوندید و متعهد شوید که مطالعات موردی بیشتری را تولید کنید. با هم، می‌توانیم به حذف برچسب «فروشندگان روغن مار» که برخی از صاحبان کسب‌وکار به‌طور خودکار شرکت‌های سئو را با آن مرتبط می‌کنند، کمک کنیم.

وقتی شفافیت کامل عادی شود، ارائه‌دهندگان کیفیت پایین را از صحنه خارج می‌کند. کرم به سمت بالا بالا می‌رود و فیدرهای پایینی در حال مبارزه برای ضایعات باقی می‌مانند.

این پست ممکن است بسیاری از کسانی را که خود را «گوروهای سئو» معرفی می‌کنند عصبانی کند، اما صادقانه بگویم، برای من مهم نیست. . تنها افرادی که این پست باعث ناراحتی خواهد شد هنرمندان کلاهبرداری هستند که سرنخی در مورد SEO ندارند و کسانی که به جای کمک به آنها وب سایت ها و کسب و کارها را خراب می کنند.

نظر خود را در مورد این پست به من اطلاع دهید. بخش نظرات هر روز از بحث سئو هوشمند و اندیشیده شده استقبال می کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *