یک حسابرسی و چک لیست 14 مرحله ای SEO ساده (اما موثر).
حسابرسی SEO جایی است که فرصت هایی برای بهبود عملکرد جستجوی سایت پیدا می کنید. این شامل یافتن مسائل فنی، درون صفحه، محتوا و مرتبط با پیوند برای رفع یا بهبود است.
فرایند حسابرسی SEO برای همه متفاوت است، زیرا هیچ رویکرد جهانی وجود ندارد. اما تعداد انگشت شماری از مسائل اساسی وجود دارد که همه صاحبان سایت باید به دنبال آن باشند.
در این راهنما میآموزید که چگونه ۱۴ مورد از آنها را بررسی کنید.
عملکردهای دستی زمانی هستند که یک بازبین انسانی در Google تصمیم بگیرد که سایت شما با دستورالعمل های وب مستر آنها. نتیجه این است که برخی یا همه سایت شما در نتایج جستجوی Google نشان داده نمی شود.
بعید است که یک اقدام دستی داشته باشید مگر اینکه کار اشتباهی انجام داده باشید. اما مسلماً این اولین چیزی است که باید بررسی شود، زیرا اگر یکی از آن ها را داشته باشید، قبل از اینکه حتی شروع کنید در آب مرده اید.
برای بررسی اقدامات دستی، به گزارش عملکردهای دستی در Google Search Console بروید.
اگر چیزی غیر از «هیچ مشکلی شناسایی نشد» میگوید، مجازات Google ما را بخوانید. راهنما.
Google الگوریتمهای جستجوی خود را همیشه بهروزرسانی میکند. بسیاری از این بهروزرسانیها موارد خاصی مانند هرزنامه پیوند یا کیفیت محتوا را هدف قرار میدهند.
به همین دلیل، مهم است که کاهش ترافیک ارگانیک همزمان با بهروزرسانیهای شناختهشده Google را بررسی کنید، زیرا ممکن است به مشکلات خاصی اشاره کنند.
بهعنوان مثال، بهنظر میرسد بهروزرسانی اصلی در آگوست ۲۰۱۸ تا حد زیادی بر سلامت، تناسب اندام و سایتهای پزشکی تأثیر میگذارد که با شکست مواجه میشوند. d برای نشان دادن تخصص، اقتدار و اعتماد (E-A-T). در واقع، بری شوارتز، یک وبلاگ نویس برجسته، آن را به روز رسانی “Medic” نامید.
بهروزرسانی همه سایتها را نابود کرد، مانند این یکی:
می توانید روند ترافیک ارگانیک خود را به صورت رایگان در کنسول جستجوی Google بررسی کنید. کافیست به گزارش نتایج جستجو بروید و دوره را روی یک یا دو سال گذشته تنظیم کنید.
همچنین می توانید نمودار ترافیک تخمینی را در Site Explorer، که در آن میتوانید بهروزرسانیهای شناختهشده Google را نیز برای تشخیص آسانتر مشکلات پوشش دهید.
برای مثال، میتوانیم ببینیم. که کاهش ترافیک این سایت با یک بهروزرسانی اصلی همزمان شده است:
اگر ترافیک زیادی را مشاهده کردید همزمان با بهروزرسانی Google، صفحه تاریخچه بهروزرسانیهای الگوریتم Google ما را بررسی کنید تا تمرکز بهروزرسانی را ببینید.
بدون دیدگاه