شرکتها هزاران دلار را برای لوگوها و برندسازی هزینه میکنند تا درخشندگی مثبتی بر محصولات خود داشته باشند. اما اگر نتوان نکات منفی را در چاپ کوچک پنهان کرد یا به راحتی حذف کرد و مجبور بود در برندسازی جلوتر باشد، چه؟
ویکتور هرتز، طراح اهل اوپسالا در سوئد، تصمیم گرفته است از این ایده پیروی کند. از طریق. او مجموعهای از آنچه را که «آرمهای صادق مینامد تولید کرده است.’.
انصافاً یک لقمه برگر باعث دیابت نمی شود و یک لیوان آبجو باعث چاقی نمی شود. اما از آنجایی که صنعت تبلیغات فقط جنبه های مثبت را نشان می دهد، بنابراین در اینجا هرتز به سمت افراط مخالف رفته و فقط بر موارد منفی تمرکز کرده است.
این اختراعات مجدد لوگوی صریح که هوشمندانه ارائه شده و فورا قابل تشخیص هستند، در بهترین حالت طنز را به نمایش می گذارند.




























چند مارک را می توانید تشخیص دهید؟ چه برندهای دیگری شایسته لمپن شدن هستند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.
بدون دیدگاه