در این مقاله، برخی از بدترین تخلفات انجام شده در طراحی و نحوه اجتناب از آنها را بررسی خواهیم کرد. وقتی پروژه طراحی شما مورد قضاوت قرار می گیرد، آیا در قبال هر یک از این گناهان پاسخگو خواهید بود؟

یک پروژه طراحی نیاز به آماده سازی دارد. پروتکل هایی وجود دارد که باید دنبال کرد، نظریه هایی که باید در نظر گرفت، خلاصه هایی برای تشریح و، همانطور که خواهیم دید، گناهانی که باید از آنها اجتناب کرد!

در هر پروژه طراحی، مشکلاتی قابل انتظار است. این مشکلات می تواند مانع پیشرفت پروژه شود یا حتی پروژه را از مسیر خارج کند. اکثر طراحان با تجربه می توانند با تشخیص علائم هشدار دهنده از آنها اجتناب کنند.

هفت گناه مرگبار طراحی زیر نیز علائم هشدار دهنده خود را دارند. اگرچه آنها بدتر از دام متوسط ​​شما هستند، زیرا اگر هوشیار نباشید می توانند طراحی شما را از بین ببرند. بنابراین، در مسیر مستقیم و باریک بمانید و مراقب تله های دو طرف مسیر باشید.

مراقب درو باشید که برای ادعای پروژه طراحی شما در کمین است.

 

1. شهوت

اولین گناه در لیست ما شهوت است. ممکن است با این یکی آشنا باشید، که مشخصه آن عشق بیش از حد به کار دیگران به ضرر خودتان است.

در چنگال این گناه، انسان چنان شیفته طرح های همسالان خود می شود که بیشتر به ادای احترام به آنها می پردازد تا نشان دادن سبک خود. تحسین مشارکت دیگران در اینترنت یک چیز است، اما کار شما باید شبیه به خودتان باشد، نه مال او.

قبل از شروع یک پروژه جدید، ذهن خود را پاک کنید، به طوری که احتمال تقلید از کار دیگران کمتر است. اگر در هنگام شروع، تکانه کپی برقرار شد، راه‌اندازی مجدد کنید و دوباره امتحان کنید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا اصالت را در کار خود بگنجانید.

آن تکانه های شهوانی را تحت کنترل نگه دارید.

 

2. پرخوری

این گناه به راحتی قابل تشخیص است. پرخوری طراحی انگیزه ای برای انجام بیش از حد در یک وب سایت است. متخلفان ممکن است به سادگی بیش از حد موفق باشند که پیام یک وب سایت را با پر کردن عناصر غیر ضروری اشتباه می گیرند. پس از عبور از این خط، کل پروژه به خطر می افتد. شما باید نسبت به ایجاد تعادل بین عناصر و ایده های یک طرح حساس باشید.

مطمئناً، برخی از مشتریان از شما می‌خواهند که ایده‌های بیشتری نسبت به آنچه که یک طرح می‌تواند مناسب باشد، بکار ببرید. در چنین مواردی، عقب نشینی کنید و راه های ظریف و خلاقانه ای را برای ترکیب آنها پیدا کنید. اگر کاربر مجبور باشد بیش از حد پردازش کند، احتمالاً مقدار بسیار کمی جذب خواهد کرد.

اگر خطر ارتکاب این گناه را دارید، دوباره به کار خود نگاه کنید. ممکن است نیاز به کاهش شدید داشته باشید تا وب سایت از تحریک بیش از حد کاربران خود جلوگیری کند.

طراحی شما پر است! جمی داجر را زمین بگذارید.

 

3. طمع

در اینجا یکی دیگر از گناهان آسان برای ارتکاب وجود دارد. زمانی که یک طراح محصول را کمتر تحویل می‌دهد، معمولاً زمانی که پول بر طرح اولویت دارد، واضح است.

شاید فریلنسر پروژه‌های زیادی در حال حرکت داشته باشد و نتواند توجه کامل خود را به یک وظیفه معطوف کند. یا ممکن است از نظر مالی تحت فشار باشند. دلیل هر چه باشد، وقتی پول به دست می‌آید، طراحی آسیب می‌بیند.

به هر طرحی که ایجاد می کنید افتخار کنید. هرگز محصولی را تحویل ندهید که کمتر از حد استاندارد است. ما هنرمندیم و این هنر ماست. هنگامی که چک حقوق قضاوت شما را مخدوش می کند، دوباره به این فکر کنید که چرا در وهله اول درباره پروژه هیجان زده شده اید.

طمع محرک قدرتمندی است، اما هرگز نباید الهام بخش شما باشد. راه دیگر برای برافروختن دوباره اشتیاق این است که پاکت نامه را فشار دهید و خلاقانه خود را به چالش بکشید.

همه چیز مربوط به بنجامین ها نیست.

 

4. تنبلی

از دست دادن جامعه طراحی Sloth سخت است. وقتی یک طراح الگوها یا ترکیبی از عناصر را بارها و بارها در پروژه های خود تکرار می کند، مرتکب این گناه می شود. تنبل شدن در طراحی تقریباً غیر قابل بخشش است و ممکن است راهی برای احیای شهرت وجود نداشته باشد.

یک طراح باید تلاش کند تا هر یک از وب سایت های خود را منحصر به فرد کند. اگر متوجه شدید که تنبل یا تکراری می شوید، به منابع جدید الهام نگاه کنید. سبک ها و تأثیرات مختلف به کار شما روح می بخشد و شما را به مسیرهای جدید هیجان انگیز می برد.

به خطر خود راه تنبلی را در پیش بگیرید.

 

5. خشم

اجازه ندهید در طول یک پروژه خشم شما را تهدید کند. این گناه نه در کار شما بلکه در گفتار و کردار شما نمایان می شود. باید به درون خود نگاه کنید تا از این خط عبور نکنید. خشم طراح خود ویرانگر است و باعث ایجاد دشمنی های بی پایان بی مورد با مشتریان بر سر جزئیات بی اهمیت می شود.

مطمئناً، شما باید به کار خود افتخار کنید، اما مشتری باید آخرین تماس را داشته باشد و شما باید به آن احترام بگذارید. نیازی به حالت تدافعی یا تحریک مشتری نیست.

انتخاب یک مبارزه صرفاً کل فرآیند را به هم می زند. قبل از پاسخ دادن به پیام‌های متضاد مشتریان، زمانی را برای پردازش افکار خود اختصاص دهید، به طوری که هیچ پل را نسوزانید یا پروژه را از مسیر خارج نکنید.

از دست دادن خونسردی راهی برای انجام کار نیست.

 

6. حسادت

حسادت طراحی به عنوان شیفتگی فرد نسبت به موفقیت یک مدل طراحی دیگر مشخص می شود.

برای به دست آوردن بخشی از محبوبیتی که یک طراح دیگر از آن برخوردار است، کار خود را در همان جهت هدف قرار می‌دهید و صدا و سبک منحصر به فرد خود را به خطر می‌اندازید. راه‌هایی برای قرض گرفتن از مدلی وجود دارد که شما آن را تحسین می‌کنید، بدون اینکه آشکارا از روش یا سبک کپی برداری کنید.

حسادت طراحی مضر است زیرا اعتبار خود را نزد همتایان خود از دست خواهید داد. راه هایی برای مقاومت در برابر اصرار برای کپی کردن کار دیگران وجود دارد. ایده اصلی را که در مورد یک طرح برای شما جذاب است، شناسایی کنید و سپس آن را به یک رویکرد اصلی تقطیر کنید.

همچنین می‌توانید راهی برای گفتن چیزی شبیه به پیام عمومی در پشت وب‌سایت پیدا کنید. این کپی کردن نیست، بلکه تفسیر جدیدی از یک مدل اثبات شده ارائه می دهد.

«من چیزی را که او دارد می‌خواهم».

 

7. غرور

این گناه نهایی با توجه به میزان غرور طراحان در کارشان آسان است. همانطور که گفته شد، غرور کیفیت را تضمین می کند، اما زیاده روی شما را از مسیر خارج می کند.

هنگامی که درک طراح از پروژه با احساس بزرگی از خود مبهم می‌شود، غرور به وجود می‌آید. سپس طرح به طراح تبدیل می‌شود و مأموریت مشتری گم می‌شود. کاربران اثر انگشت طراح را در سراسر کار می بینند و به جای پیام متوجه آن می شوند.

طراح باید کمابیش ناشناس بماند. کاربر باید تشخیص دهد که یک طراح پشت وب‌سایتی که مشاهده می‌کند بوده است، اما شما باید مراقب باشید که یک مهر بیش از حد شخصی روی طرح‌های خود بگذارید. غرور خوب است اما مانند همه چیز نیاز به اعتدال دارد. کنترل آن مسئولیت شماست.

خوب بودن زیاد بد است.

 

در نتیجه

پیشرفت در یک پروژه بسیار آسان‌تر است، وقتی که از این هفت گناه کشنده طراحی آگاه باشید. آگاهی کلید است.

نوشته شده به طور انحصاری برای WDD توسط راب بوون. او یک نویسنده نوظهور و یکی از بنیانگذاران و همیاران تخیلی دو طراحی خلاقانه و وبلاگ نویسی در است. Arbenting Freebies Blog و طراحی های Dead Wings.

چه تعداد از این گناهان را در کار خود می شناسید؟ آیا هیچ کدام از این گناهان حتی قابل بخشش است؟

BrushLovers.com را بررسی کنید و مجموعه ای عالی از پیدا کنید براش های فتوشاپ رایگان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *