وقتی Google در سال 2006 یوتیوب را تصاحب کرد، بیشتر مردم انتظار داشتند که یک تغییر نام تجاری برای نزدیکتر کردن سایت اشتراکگذاری ویدیو به سبک شرکتی مادرش ببینند.
این تغییر نام تجاری پیشبینیشده ممکن است سرانجام ۷ سال بعد روی کارتهای خود قرار گیرد زیرا YouTube بهروزرسانیهایی را برای برنامههای خود در پایان آگوست ارائه کرد که دارای یک لوگوی جدید و شیک است. پس عجیب است که نام تجاری جدید تاکنون در وب سایت های YouTube ظاهر نشده است.
سوالاتی پرسیده می شود، به ویژه در پرتو نام تجاری فاجعه بار یاهو، اگر نظر Google تغییر کرده است.

برنامه جدید YouTube.
لوگوی جدید دارای یک مربع قرمز، شکل معروف تلویزیون YouTube است که بر روی آن تحمیل شده است، این بار به رنگ سفید، و یک نماد پخش عمومی – نه چندان بی شباهت به فاویکون مورد استفاده YouTube. لوگوی جدید همچنین دارای چهره شرکتی گوگل، Open Sans است. و در حالی که من از طرفداران پر و پا قرص تایپ فیس هستم، عقل استفاده از سبک ترین وزن را برای لوگویی که نیاز به بازتولید بسیار کوچک دارد را زیر سوال می برم. به خصوص در زمینه انتشار قریب الوقوع iOS7 و Helvetica سبک از طرح های اولیه استفاده شده است.

لوگوی جدید YouTube.
با توجه به پیچیدگیهای نسبی بهروزرسانی یک وبسایت و بهروزرسانی و توزیع یک برنامه، باید بپرسید که تأخیر چیست؟

YouTube.com در 10 سپتامبر 2013.
بهنظر میرسد دو احتمال وجود دارد: یا گوگل به طور کامل دربارهی چهره را انجام داده است و با راهاندازی برنامه با نام تجاری جدید، بهزودی به آرم Trade Gothic برمیگردد. یا طراحی مجدد کامل سایت YouTube قریب الوقوع است.
در هر صورت، اگر مارک تجاری به طور همزمان در همه زمینه ها راه اندازی شود، تأثیر بسیار بیشتری خواهد داشت.
نظر شما درباره لوگوی جدید YouTube چیست؟ آیا YouTube باید به نام تجاری جدید تغییر کند یا به برند قبلی خود پایبند بماند؟ نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه