چگونه کلمات کلیدی را با پستهای وبلاگ هدف قرار دهیم
شما احتمالاً در مورد اهمیت هدف قرار دادن کلمات کلیدی با پستهای وبلاگ خود زیاد شنیدهاید.
اما چرا باید این کار را انجام دهید؟ و چگونه دقیقاکلمات کلیدی را هدف قرار می دهید؟
در این پست خواهید آموخت.
چرا کلمات کلیدی را هدف قرار دهید؟
اگر محتوای شما در Google رتبه بالایی دارد، میتوانید در طول زمان به طور مداوم ترافیک دریافت کنید.
برای مثال، ما این پست را در اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google در سال 2018 منتشر کردیم. . تا به امروز، ما هنوز تعداد زیادی ترافیک ارگانیک دریافت می کنیم:
اما نمیتوانید هر پست تصادفی را منتشر کنید و انتظار ترافیک جستجو را داشته باشید. برای آمدن به راه شما برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک ثابت، باید در مورد موضوعاتی بنویسید که افراد در جستجوی آن هستند.
به همین دلیل است که باید کلمات کلیدی را با پستهای وبلاگ خود هدف قرار دهید.
نحوه هدفیابی کلمات کلیدی با پستهای وبلاگ
اکنون میدانید که چرا هدفیابی کلمات کلیدی مهم است. اما چگونه دقیقا آنها را “هدف می گیرید”؟
در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.
1. ایده های کلمه کلیدی را پیدا کنید
این فرآیند با مشخص کردن اینکه چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید آغاز می شود. ما فقط به دنبال کلمات کلیدی تصادفی نیستیم، بلکه به دنبال کلمات کلیدی مرتبطی هستیم که افراد در جستجوی آن هستند.
ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزار کلمه کلیدی است. ابزارهای کلیدواژه پایگاه دادهای از کلمات و عبارات با معیارهای SEO آنها هستند. آنها فهرستی از ایدهها را بر اساس ایده کلیدواژهای که وارد کردهاید به شما نشان میدهند.
می توانید از هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید. بسیاری از آنها رایگان هستند. با این حال، بیشتر ابزارهای کلیدواژه رایگان به نوعی محدود هستند—ممکن است پایگاه داده کوچکی داشته باشند، فیلتر ضعیفی داشته باشند یا فاقد فیلتر باشند، معیارهای سئو را نداشته باشند و موارد دیگر.
این می تواند تصمیم گیری خوب را دشوار کند.
بنابراین توصیه میکنیم از ابزار کلمه کلیدی «حرفهای» مانند Keywords Explorer Ahrefs استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از ابزار برای یافتن ایده های کلیدواژه آورده شده است:
- یک (یا چند) کلیدواژه مرتبط را وارد کنید، به عنوان مثال، سعی کنید کلمات کلیدی مانند “قهوه”، “لاته”، “مطبوعات فرانسوی،” را وصل کنید. ” و غیره، اگر وبلاگ قهوه دارید
- به گزارشتطابق شرایط
- بروید برگه را به سوالات تغییر دهید /li>
خواهید دید که بیش از 300000 کلمه کلیدی بالقوه وجود دارد که می توانید هدف قرار دهید. این خیلی زیاد است – و بیشتر آنها احتمالاً بیش از حد رقابتی هستند. اگر تازه شروع به کار کرده اید، بهتر است کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که عبارتند از:
- بالا پتانسیل ترافیک (TP) – TP مقدار تخمینی از ترافیک جستجوی شما است اگر رتبه 1 را برای آن موضوع کسب کنید، به طور بالقوه می توانید کسب کنید. ما آن را با تخمین میزان ترافیک جستجویی که صفحه شماره 1 در حال حاضر دریافت می کند، محاسبه می کنیم.
- کم بودن سختی کلمه کلیدی (KD) – KD رتبه بندی کلمه کلیدی در 10 نتیجه جستجوی ارگانیک برتر چقدر دشوار است.
از فیلترهای موجود برای کاهش فهرست استفاده کنید:
از اینجا، میتوانید فهرست را نگاه کنید و انتخاب کنید کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما را مشخص کنید.
مطالعه توصیه شده: تحقیق کلیدواژه: راهنمای مبتدی توسط Ahrefs
2. هدف جستجو را شناسایی کنید
هدف Google رتبهبندی مرتبطترین محتوا برای هر درخواستی است. به این ترتیب، سعی میکند بفهمد چرا یک جستجوگر آن کلمه کلیدی را گوگل میکند تا بتواند مرتبطترین نتایج را ارائه دهد.
این بدان معناست که برای کسب رتبه بالا در گوگل، باید هدف جستجو را شناسایی و مطابقت دهیم. خوشبختانه، ما میتوانیم این کار را با نگاه کردن به صفحات برترین رتبهبندی فعلی برای جستجوی هدف شما انجام دهیم. به طور خاص، ما میخواهیم سه C هدف جستجو را شناسایی کنیم:
- نوع محتوا – نوع محتوای غالب در SERPها – در این مورد، پستهای وبلاگ.
- قالب محتوا – قالب محتوای غالب، مانند راهنماها، فهرستها، بررسیها و موارد دیگر.
- زاویه محتوا – زاویه غالب. مثالها شامل سال جاری، برای مبتدیان، ساده و آسان، و موارد دیگر است.
برای مثال، بیایید نگاهی به صفحات با رتبه برتر کلمه کلیدی “چگونه قهوه ساز را تمیز کنیم” بیاندازیم:
- ادامه نوع ent – همه آنها پستهای وبلاگ هستند.
- قالب محتوا – بیشتر آنها راهنماهایی هستند.
- زاویه محتوا– به نظر می رسد که تعدادی از آنها “با سرکه” ذکر شده اند. این می تواند زاویه بالقوه ای باشد که ممکن است بخواهید به آن بروید.
اگر برای مثال این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید، احتمالاً باید راهنمای نحوه تمیز کردن قهوه ساز (شاید با سرکه!) ایجاد کنید.
مطالعه توصیه شده: هدف جستجو چیست؟ راهنمای کامل برای مبتدیان
3. محتوا را ایجاد کنید
هدفگیری کلمات کلیدی با پستهای وبلاگ دیگر به معنای پر کردن تا حد ممکن کلمات کلیدی نیست. این یک تاکتیک قدیمی است که دیگر جواب نمی دهد. اگر میخواهید در Google رتبه بالایی کسب کنید، باید به Google نشان دهید که محتوای شما مرتبط است و شایسته است در صفحه اول.
با تطبیق هدف جستجو، از قبل اولین مانع را برطرف کرده اید. اما چگونه میتوانید به Google نشان دهید که محتوای شما شایسته حضور در آنجاست؟
اینطور است:
A. موضوعات فرعی مهم را پوشش دهید
اگر موضوعات فرعی وجود دارد که تقریباً همه صفحات دارای رتبه برتر پوشش داده می شوند، نشانه آن است که جستجوگران به دنبال آنها هستند.
در اینجا نحوه یافتن این موضوعات فرعی آورده شده است:
- چند نشانی وب با رتبه برتر برای موضوع اصلی خود را در ابزار شکاف محتوا
- بخش پایین را خالی بگذارید
- روی نمایش کلمات کلیدی
- تنظیم کنید فیلتر تقاطع به 3 و 4 هدف
بدون دیدگاه