یاهو به تغییر نام تجاری می اندیشد؟


این لوگویی است که ممکن است به زودی هر زمان که مرورگر خود را به yahoo.com

این غول اینترنتی هنوز هیچ گونه تغییری در هویت خود اعلام نکرده است، اما یک TechCrunch از خواننده خواسته شد تا در مورد یاهو جدید بازخورد بدهد! نشان‌واره هنگام پاسخ دادن به نظرسنجی آنلاین.

علاوه بر تغییر رنگ از بنفش به آبی تیره، که در واقع هنوز رنگ بنفش زیادی در آن وجود دارد، قابل توجه ترین تغییر ویژگی انتخاب نوع sans-serif است که ظاهری بسیار “عمودی” به رنگ می دهد. برند جدید نمی توانم بگویم که آن را دوست ندارم، زیرا نام تجاری جدید برای من جذاب است، اما به یاهو اجازه می دهم! serifs go بسیار شرم آور است. و آنها چنان هویت تثبیت شده ای دارند که فکر می کنم اکثریت کاربران نسخه قدیمی را از دست خواهند داد.

به سؤال نگاهی بیندازید و هر دو نسخه را مقایسه کنید: 

یک چیز مسلم است، این سوال به خودی خود تضمینی برای وقوع هر تغییری نیست. به گفته TechCrunch، در اینجا چیزی است که Yahoo! سخنگوی در مورد نظرسنجی آنلاین گفت:

یاهو! در تلاش برای ارائه لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها برای کاربران و تبلیغ‌کنندگان، به طور مداوم در حال توسعه و آزمایش مفاهیم جدید است، اما در حال حاضر چیز جدیدی برای اعلام نداریم.

هر زمان که یک برند بین المللی شناخته شده مانند Yahoo! شروع به فکر کردن در مورد برندسازی مجدد می کنند، آنها تمایل دارند یکی از دو استراتژی کاملاً ثابت را انتخاب کنند: آنها یا کل فرآیند را کاملاً محرمانه نگه می دارند و به محض اینکه نام تجاری جدید وجود دارد، بازخورد منفی دریافت می کنند، یا مسیر ایمن تری را در پیش می گیرند. نظر برخی از با ارزش ترین کاربرانشان را می پرسند.

به نظر می رسد Yahoo! راهبرد دوم را انتخاب کرده است. امن ترین مسیر برای برندسازی مجدد به نظر شما بهترین راه برای اصلاح هویت تجاری چیست، راه مخفی یا آشکار؟ در مورد لوگوی جدید یاهو چطور، نظر شما در مورد آن چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *