معرفی و خرید قالب وردپرس janneh برای راه اندازی سایت خبری


راه اندازی یک وب سایت وردپرسی می تواند به شما کمک کند تا به شکلی مناسب کسب و کارتان را گسترش دهید، مخاطبین بیشتری جذب کنید و پیشرفت کنید. به همین منظور در ابتدا هاست مناسب وب سایت خود مثل هاست ایرانی ارزان یا هاست مخصوص سایت وردپرسی را تهیه نموده و بعد از آن با نصب وردپرس و قالب مورد نظر وب سایتتان را راه اندازی نمایید. موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که دقیقاً چه قالبی می تواند برای وب سایت شما و اهدافی که برای آن در نظر گرفته اید مناسب باشد. اگر قصد راه اندازی یک وبلاگ یا یک وب سایت خبری حرفه ای را دارید، به طور قطع قالب جنه وردپرس می تواند بهترین انتخاب باشد. این پوسته کاملاً برای وب سایت های خبری و وبلاگی بهینه شده و می تواند به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای وب سایت شما باشد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم قالب جنه وردپرس را مورد بررسی قرار داده و اصلی ترین ویژگی های آن را با شما در میان بگذاریم. پس اگر تمایل دارید با قالب وردپرس خبری جنه و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب وردپرس خبری جنه

معرفی قالب وردپرس خبری جنه

قالب وردپرس خبری جنه یکی از 10 قالب خبری برتر وردپرس است که توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب کاملاً ریسپانسیو بوده و با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد می تواند به شکل مناسبی در زمینه ارائه یک تجربه کاربری لذت بخش عمل کند. می توانید با خرید قالب جنه وردپرس و با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد، به راحتی و تنها با چند کلیک وب سایت وردپرسی خود را راه اندازی و مدیریت نمایید. قالب وردپرس جنه در زمینه شخصی سازی عملکرد خوبی داشته و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این پوسته وب سایت خاص خود را داشته باشید.

قالب وردپرس خبری جنه یک قالب بسیار قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک وب سایت خبری زیبا و ریسپانسیو با سرعت بالا راه اندازی نمایید.

خرید قالب وردپرسی جنه برای افرادی که می خواهند یک وب سایت سریع و زیبا داشته باشند انتخاب مناسبی است. چرا که سازندگان این قالب به شکلی دقیق روی امکانات قالب تمرکز کرده اند و به کاربران خود این شانس را می دهند که با نصب قالب بازاریابی محتوا خود را به شکلی کاملاً حرفه ای مدیریت نمایند. اگر شما هم در حال تصمیم گیری درباره خرید یک قالب خبری حرفه ای هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قالبی که در پایگاه دانش و مجله خبری میزبان فا مورد استفاده قرار گرفته است، قالب وردپرس خبری جنه است.

بررسی مزایا و معایب قالب وردپرسی جنه

بررسی مزایا و معایب قالب وردپرسی جنه

هر قالب وردپرسی ویژگی های مثبت و منفی خود را دارد که هر یک از آنها به تنهایی می تواند نقش مهمی را در موفقیت یا عدم موفقیت یک قالب ایفا کند. قالب وردپرس خبری جنه نیز جزء آن دسته از قالب هایی است که ویژگی های منحصر به فرد زیادی را داشته و بررسی آنها می تواند در نهایت به شما در تصمیم گیری بهتر درباره خرید قالب جنه کمک کند. در ادامه به معرفی لیست وار برخی از اصلی ترین ویژگی های قالب جنه وردپرس اشاره خواهیم کرد:

مزایا قالب وردپرس خبری جنه

  • سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارائه بیش از 20 وب سایت آماده منحصر به فرد
  • ارائه صفحه ساز اختصاصی قالب جنه
  • سازگاری کامل با صفحه سازهای ویژوال کامپوزر و المنتور
  • ریسپانسیو بودن قالب برای صفحه نمایش های مختلف
  • امکان ترجمه قالب و پشتیبانی از زبان های راستچین
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو
  • ارائه ویجت های شخصی سازی شده
  • قابلیت شخصی سازی بالای قالب جنه وردپرس
  • امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد
  • پشتیبانی از بک گراندهای پارالاکس و ویدیویی
  • پشتیبانی از تکنولوژی Ajax
  • ارائه بیش از 1000 فونت منحصر به فرد و قابلیت آپلود فونت های شخصی سازی شده
  • بهینه بودن قالب جنه از نظر سرعت
  • سازگاری کامل با افزونه AMP وردپرس برای بهبود عملکرد سایت در گوشی های تلفن همراه
  • پشتیبانی کامل از تصاویر با فرمت gif.
  • سازگاری قالب جنه با صفحه نمایش رتینا
  • ارائه مگامنوهای منحصر به فرد و زیبا
  • ارائه افزونه Migration اختصاصی قالب
  • پشتیبانی قالب از حالت شب
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن در بستر وب

معایب قالب وردپرس خبری جنه

  • گزارشتی از بهم ریختن منوها پس از اصلاح آدرس دهی ها
  • نیاز به استفاده از صفحه ساز اختصاصی در زمان کار کردن با بلوک های قالب

دموهای قالب جنه وردپرس

یکی از اصلی ترین مواردی که در تصمیم گیری درباره خرید یک قالب نقش مهمی را ایفا می کند، دموهای ارائه شده توسط سازندگان آن قالب است. اگر قصد خرید قالب وردپرس خبری جنه را دارید می توانید بیش از 20 وب سایت آماده ای که ارائه شده را بررسی کرده و با توجه به آنها تصمیم گیری کنید. دموهای قالب Jannah وردپرس به صورت دقیق برای راه اندازی انواع مختلف وب سایت از وب سایت های اخبار ورزشی گرفته تا وبلاگ و حتی فروشگاه اینترنتی طراحی و ارائه شده اند. در ادامه می توانید برخی از دموهای این پوسته را مشاهده کنید.

ویژگی های بارز قالب وردپرس خبری جنه

به طور کلی هر قالب ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و این ویژگی ها می توانند در هنگام تصمیم گیری درباره انتخاب یک قالب به شما کمک کنند. هر چقدر که ویزگی های یک قالب متفاوت تر و کاربردی تر باشد، موفقیت بیشتری را برای سازندگان آن قالب به همراه داشته و محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قالب جنه وردپرس را دارید لازم است در نظر داشته باشید که این پوسته جزء مواردی بشمار می رود که تاکنون توانسته توجه بخش قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به خود جلب کند. قالب Jannah وردپرس امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در ادامه به برخی از اصلی ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

ارائه بیش از 20 وب سایت آماده منحصر به فرد قالب Jannah

قالب وردپرس خبری جنه تاکنون بیش از 20 وب سایت آماده مختلف را تحت عنوان دسته بندی های وبلاگ، خلاقانه و مجله خبری ارائه داده است. شما می توانید هر یک از دموهای پیشنهادی این پوسته را انتخاب کرده و با چند کلیک روی هاست خود نصب و فعال نمایید. در نظر داشته باشید که امکان ترکیب کردن بخش های مختلف و شخصی سازی  این وب سایت های آماده در قالب جنه وردپرس برای شما فراهم می باشد.

ارائه بیش از 20 وب سایت آماده منحصر به فرد قالب Jannah

ارائه صفحه ساز اختصاصی قالب وردپرس خبری جنه

قالب وردپرس خبری جنه جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که صفحه ساز اختصای خود را داشته و با استفاده از آن می توانید به راحتی بخش های مختلف وب سایت خود را مدیریت نمایید. این صفحه ساز که با نام Tielabs builder نمایش داده می شود با ارائه قابلیت drap & drop داخلی به شما این امکان را می دهد تا طراحی های سفارشی سازی شده خود را روی بلوک های مختلف وب سایتتان اعمال نمایید. کار با صفحه ساز قالب جنه بسیار آسان بوده و می توانید به راحتی هر تغییری که تمایل دارید را روی وب سایت خود پیاده سازی نمایید. همچنین قابلیت ها و امکانات مختلف پیش فرضی نیز وجود دارد که می توانید در صورت تمایل یکی از آنها را انتخاب کرده و روی بخش های مورد نظر وب سایت خود اعمال کنید. در نظر داشته باشید که پوسته خبری جنه وردپرس با صفحه سازهای محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر سازگاری کامل دارد و در صورتی که نمی خواهید از صفحه ساز اختصاصی آن استفاده کنید، می توانید یکی از این صفحه سازها را نصب و مورد استفاده قرار دهید. تاکنون هیچ تداخلی در استفاده از این دو افزونه روی قالب خبری جنه گزارش نشده است.

ارائه صفحه ساز اختصاصی قالب وردپرس خبری جنه

قابلیت شخصی سازی بالای قالب جنه وردپرس

قالب وردپرسی جنه یکی از بهترین و منحصر به فردترین قالب های خبری موجود در بازار است که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید بالاترین میزان شخصی سازی را برای وب سایت خود داشته باشید. این قالب صفحه ساز اختصاصی خود را معرفی نموده و سازندگان آن ببه منظور افزایش عملکرد همواره در تلاش هستند تا قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهند. شما می توانید با استفاده از صفحه ساز قالب Jannah و همچنین قابلیت هایی که در تنظیمات قالب ارائه شده بدون داشتن هیچگونه دانشی در زمینه برنامه نویسی به راحتی وب سایت خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنید.

قابلیت شخصی سازی بالای قالب جنه وردپرس

بهینه بودن قالب وردپرسی جنه برای موتورهای جستجو

داشتن عملکردی مناسب در موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی را در موفقیت یک وب سایت ایفا می کند. در واقع بعد از راه اندازی وب سایت وردپرسی باید سعی کنید نتایج ابتدایی جستجو کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار را از آن خود نمایید. اولین موضوعی که در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب یک قالب بهینه است. اگر قالبی که انتخاب می کنید به شکل مناسبی برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد به عنوان مثال بسیار سنگین بوده یا سرعت خوبی نداشته باشد، به طور قطع نمی توانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید.

بهینه بودن قالب وردپرسی جنه برای موتورهای جستجو

امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد در قالب خبری جنه

یکی از ویژگی های قابل توجه قالب وردپرس خبری جنه که می توان به آن اشاره کرد، امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد است. شما می توانید از طرح بندی های پیش فرض پیشنهادی قالب استفاده کرده یا اینکه هدر خود را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی کنید. امکان طراحی هدر به سبک دلخواه نیز فراهم است جالب است بدانید امکان درج قابلیت های ویژه مثل نمایش وضعیت آب و هوا در هدر قالب جنه وجود دارد.

امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد در قالب خبری جنه

ریسپانسیو بودن قالب وردپرس خبری جنه

موضوعی که در هنگام انتخاب یک قالب وردپرسی باید به آن دقت لازم را داشته باشید، واکنش گرا بودن پوسته در صفحه نمایش های مختلف است. چرا که همه کاربران اینترنتی از یک صفحه نمایش یکسان و یک اندازه استفاده نمی کنند و اگر قالبی که مورد استفاده قرار می دهید با تمامی نمایشگرهای موجود در بازار سازگاری نداشته باشد، در نهایت این امکان وجود دارد که کاربران خود را از دست بدهید. قالب وردپرس خبری جنه در این زمینه عملکرد خوبی را دارد. می توانید به راحتی اقدام به خرید قالب جنه وردپرس نموده و این اطمینان را داشته باشید که سایت شما به خوبی در صفحه نمایش های مختلف از جمله موبایل و تبلت نمایش داده می شود.

ریسپانسیو بودن قالب وردپرس خبری جنه

ارائه افزونه Migration اختصاصی در قالب وردپرس خبری جنه

یک قابلیت جدیدی که در قالب وردپرسی جنه به صورت رایگان ارائه شده، امکان سوئیچ کردن میان قالب ها با استفاده از افزونه اختصاصی Jannah Switcher است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی و تنها با چند کلیک تمامی اطلاعات خود را از 17 قالب مختلف سازگار با آن از جمله صحیفه و جریده به قالب فعلی خود یعنی جنه انتقال دهید. در طی این انتقال تمامی اطلاعات شخصی سازی شده پست های شما و هر نوع شورت کدی که مورد استفاده قرار گرفته است به طور کامل و بدون مشکل انتقال داده می شود.

ارائه افزونه Migration اختصاصی در قالب وردپرس خبری جنه

سازگاری کامل قالب وردپرس جنه با فروشگاه ساز ووکامرس

فروشگاه ساز ووکامرس یکی از محبوب ترین افزونه هایی است که از آن برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی استفاده می کنند. به همین دلیل سازگار بودن قالب با این فروشگاه ساز برای افرادی که قصد خرید قالب را دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خوشبختانه قالب جنه به شکل بسیار مناسبی با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارد و شما می توانید از این افزونه برای ارائه قابلیت خرید و فروش در وب سایت خود استفاده نمایید.

سازگاری کامل قالب وردپرس جنه با فروشگاه ساز ووکامرس

آموزش نصب قالب Jannah وردپرس

بعد از انتخاب قالب، باید برای نصب و راه اندازی قالب فوق روی وب سایت خود اقدام نمایید. در همین راستا شما باید:

  1. در اولین گام از فرآیند نصب قالب جنه وردپرس نام کاربری و رمز عبورتان را به منظور ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود وارد نمایید.
  2. در گام بعدی می توانید با استفاده از راهنمایی صورت گرفته در مقاله آموزش نحوه نصب قالب وردپرس پیش رفته و قالب Jannah خریداری شده را نصب و در نهایت فعال نمایید.
  3. پس از نصب قالب وردپرس خبری جنه منویی همانند تصویر زیر تحت عنوان Jannah به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که از طریق آن می توانید به راحتی تنظیمات پوسته خود را مدیریت نمایید.

آموزش کار با قالب وردپرس خبری جنه

منو JANNEH شامل موارد زیر می شود:

  • تنظیمات قالب: با استفاده از این زیر منو می توانید تنظمیات کلی و اصلی قالب وردپرس خبری جنه مثل هدر، فوتر، استایل و موارد دیگر را مدیریت نمایید.
  • آموزش تنظیمات قالب جنه وردپرس
  • شروع کنید: این زیر منو به نوعی بخش اصلی قالب بشمار می رود و امکان دسترسی به بخش های مختلف تنظیمات قالب را برای شما فراهم می کند. از طریق آن می توانید اطمینان حاصل کنید که قالب جنه وردپرس به درسی نصب و فعال شده است.
  • وضعیت سیستم: در صورتی که تمایل دارید وضعیت سیستم و قالب خود را مورد بررسی قرار دهید، می توانید بعد از خرید قالب وردپرس خبری جنه به این زیر منو مراجعه نمایید.
  • سوئیچر مطالب: می توانید با نصب پلاگین اختصاصی جنه به راحتی از 17 قالب پیش فرض معرفی شده از جمله صحیفه و جریده بدون از دست دادن اطلاعات شخصی سازی شده خود یا از بین رفتن شورت کدهای استفاده شده در پست ها به قالب وردپرس جنه سوئیچ کنید.
  • نصب دموها: قالب وردپرس خبری جنه بیش از 20 دمو با کاربردهای مختلف را معرفی و منتشر نموده است. از طریق این منو برای شما امکان نصب هر یک از این دموها فراهم می باشد.
  • نصب پلاگین ها: بعد از خرید قالب جنه وردپرس امکان استفاده از یکسری افزونه های کاربردی به صورت رایگان برای شما فراهم می شود. شما می توانید از طریق این زیر منو به راحتی افزونه مورد نیاز خود را نصب و فعال نمایید.

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی جنه

افزونه های وردپرسی نقش بسیار مهمی در زمینه بهبود عملکرد یک وب سایت ایفا می کنند. در واقع شما با استفاده از افزونه ها می توانید قابلیت های جانبی مختلفی را به وب سایت خود اضافه نمایید و در نهایت عملکرد بسیار بهتری را در نگاه کاربران خود داشته باشید. موضوعی که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که گاهاً ممکن است میان یک افزونه و قالب فعال روی یک وب سایت ناسازگاری وجود داشته باشد. در چنین شرایطی به دلیل بروز مشکلات ناشی از این ناسازگاری دیگر این امکان را ندارید که از افزونه فوق در کنار قالب مورد نظرتان استفاده نمایید. قالب وردپرس خبری جنه تاکنون در زمینه سازگاری با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس عملکرد خوبی داشته است. این پوسته با بسیاری از این افزونه ها تست و عملکردش مورد بررسی قرار گرفته. اگر قصد خرید قالب وردپرسی جنه را دارید باید بدانید این قالب در کنار اغلب پلاگین های کاربردی عملکرد خوبی را خواهد داشت. در ادامه برخی از اصلی ترین افزونه هایی که با قالب جنه وردپرس همخوانی دارند را معرفی خواهیم کرد:

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی جنه

نظرات کاربران بعد از خرید قالب جنه

کاربرانی که از یک قالب استفاده کرده اند، بهترین مرجع برای شناخت بیشتر درباره قالب مورد نظرتان هستند. چرا که در چنین شرایطی می توانید از تجربه آنها در زمینه قالبی که قصد خرید آن را دارید به شکلی مناسب استفاده کنید. قالب وردپرس خبری جنه یکی از قالب های محبوب و پر فروش است که تاکنون کاربران زیادی را داشته. نظرات این افراد می تواند به شکل مناسبی در زمینه تصمیم گیری درباره خرید یا عدم خرید این پوسته به شما کمک کند. در ادامه به بررسی برخی از نظرات مثبت و منفی کاربران قالب جنه وردپرس خواهیم پرداخت.

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرسی جنه

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرسی جنه

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرسی جنه

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرسی جنه

فروشندگان قالب جنه وردپرس

به طور معمول شما تمامی بررسی های مورد نظر خود را انجام می دهید تا در نهایت بتوانید درباره خرید یک قالب تصمیم گیری کنید. اگر بعد از بررسی تمامی ویژگی های قالب خبری وردپرس جنه همچنان با قاطعیت تصمیم به خرید آن دارید، زمان انتخاب یک فروشنده خوب فرا می رسد. به منظور خرید قالب وردپرسی جنه می توانید به وب سایت ها و فروشندگان معتبر این قالب مراجعه کنید. شناخته ترین فروشگاه اینترنتی قالب که می توانید به منظور خرید هر نوع پوسته ای به آن مراجعه کنید، فروشگاه Themeforest است. اما موضوعی که درباره این فروشگاه اینترنتی باید در نظر داشته باشید این است که شما می توانید نسخه انگلیسی و اورجینال قالب وردپرس خبری جنه را از طریق آن تهیه نمایید. پس اگر قصد خرید قالب جنه وردپرس راستچین شده و مناسب برای زبان فارسی را دارید باید به وب سایت های فروشنده داخلی مراجعه نمایید. در ادامه به برخی از فروشندگان قالب Jannah اشاره خواهیم کرد.

  • تم فارس: این وب سایت یک مرجع مناسب برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارهای اینترنتی بشمار می رود. اگر می خواهید برای خرید قالب جنه وردپرس اقدام کنید، وب سایت تم فارس می تواند یک انتخاب مناسب باشد.
  • لرن دی ال: این وب سایت از سال 1396 کار خود را در زمینه فروش دوره، افزونه و قالب وردپرسی آغاز نموده است. امکان تهیه قالب وردپرس خبری جنه در این وب سایت برای شما فراهم می باشد.
  • آپ تم: اگر به دنبال یک منبع مناسب وردپرسی هستید که قالب Jannah وردپرس را از طریق آن تهیه نمایید، آپ تم نیز می تواند یکی از انتخاب های مناسب شما باشد.
  • ابزار وردپرس: این برند از سال 1395 کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده و اکنون یک منبع معتبر برای خرید انواع قالب و افزونه وردپرس است. می توانید از طریق این وب سایت قالب وردپرس جنه را خریداری نمایید.
  • راستچین: یکی دیگر از وب سایت های فعال در زمینه فروش قالب یا افزونه وردپرس بشمار می رود. امکان خرید انواع مختلف قالب به ویژه قالب وردپرس خبری جنه در این وب سایت برای شما مهیا می باشد.
  • ژاکت: از سال 1393 کار خود را در زمینه ارائه خدمات وردپرسی مثل فروش قالب یا افزونه آغاز نموده و اکنون به عنوان یک مارکت معتبر شناخته می شود. شما می توانید در صورت تمایل از طریق این وب سایت اقدام به خرید قالب وردپرسی جنه نمایید.

در نظر داشته باشید که فروشندگان نامبرده تنها با توجه به حوزه فعالیتشان انتخاب و معرفی شده اند و این امر به هیچ عنوان به معنای تایید عملکرد آنها از سمت مجموعه میزبان فا نمی باشد. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد آنها ندارد. 

بعد از تیه یک سرویس میزبانی، اصلی ترین کار به منظور راه اندازی سایت  انتخاب و خرید قالب وردپرسی مناسب است. اما انتخاب بهترین قالب وردپرسی کار چندان ساده ای نیست. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان قالب وردپرس خبری جنه که یکی از پرفروش ترین قالب های خبری موجود در بازار است مورد بررسی قرار گرفت. این پوسته بهترین انتخاب برای کسانی بشمار می رود که می خواهند یک وب سایت خبری یا وبلاگ را راه اندازی کنند. اگر شما نیز یکی از کاربران قالب خبری جنه هستید، می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید هاست ابری قدرتمند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *