بهترین فونت های جدید، آگوست 2014


با نزدیک شدن به پایان تابستان، اکنون بهترین زمان برای به روز رسانی مجموعه فونت های خود است! بسیار خوب، پس اینجا در WebdesignerDepot، هر روز مناسبی برای به‌روزرسانی مجموعه فونت‌های ما است، اما با توجه به اینکه پاییز برای بسیاری از خوانندگان ما از بازگشت به مدرسه یا محل کار خبر می‌دهد، فشار بیشتری برای ذخیره‌سازی وجود دارد. فونت های جدید و جالب برای تحت تاثیر قرار دادن همکاران، اساتید (یا دانشجویان!) با مهارت تایپوگرافی شما.

برای توجه شما، ما بهترین فونت‌های پولی و رایگان را که در دو ماه گذشته معرفی شده‌اند، جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

Sinkin Sans (رایگان)

Sinkin Sans با ریز و با احتیاط طراحی شده است بریدگی هایی که “در تقاطع ضربه ها به صورت عمودی فرو می روند و به گوشه های شلوغ برجسته می شوند” و در 9 وزن مختلف با حروف کج مربوطه موجود است و حروفی را ایجاد می کند که به همان اندازه که خوانا است همه کاره است. و علاوه بر همه اینها، کاملاً رایگان است!

Sinkin Sans

 

Fira Mono (رایگان)

همراه موزیلا Fira Sans که در اوایل سال جاری منتشر شد، Fira Mono به صورت رایگان در هر دو وزن معمولی و پررنگ در دسترس است.

Fira Mono

 

Cooper Hewitt (رایگان)

این فونت sans-serif معاصر در ابتدا توسط پنتاگرام سفارش داده شد تا تکاملی از فونت فشرده Polaris باشد. با این حال، در حین توسعه، طراح چستر جنکینز تصمیم گرفت از ابتدا شروع کند و یک فرم دیجیتال کاملاً جدید ایجاد کند. با استفاده از اشکال موجود Polaris به عنوان راهنمای کلی برای عرض حروف و ضخامت خط، کلاس کوپر هویت، با منحنی ها و قوس های هندسی اصلاح شده، نتیجه تلاش های جنکینز است.

cooper hewitt

 

Roboto 2014 (رایگان)

تایپ فیس اصلی Google که در کنار دستورالعمل‌های طراحی مواد بازنگری شده منتشر شده است، دستخوش تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی شده است تا تقریباً هر علامتی را بهبود بخشد. در پست وبلاگ خود مطالب بیشتری در -نمای عمقی این تغییرات، طراح ویژوال اندروید و خالق Roboto ، کریستین رابرتسون، تصمیم به انتشار نسخه به روز شده این فونت بدون تغییر نام را بیان می کند:

مدل قدیمی برای انتشار حروف فلزی برای سیستم عاملی که دائماً در حال بهبود است منطقی نیست. همانطور که سیستم در طول زمان تکامل می یابد، نوع نیز باید همراه با آن تکامل یابد.

roboto2014

 

سواشینگتون (تقریباً 27 دلار)

نتیجه تمایل طراح جیسون والکات برای ایجاد حروفی از چند حروف در یک لوگو تایپ دستی “با تمام قدرتی که می توانست جمع کند”، Swashington یک سریف زیبا و با نام مناسب است که دست نوشته های قدیمی اوایل قرن بیستم را به یاد می آورد. این فونت شامل مجموعه ای جامع از حروف Swash و Alternate به همراه بیش از 270 Ligature اختیاری است که تنوع باورنکردنی از گزینه های تایپوگرافی را فراهم می کند.

swashington

 

ریگا (از 50 دلار تقریباً)

ایجاد شده توسط Ludwig Übele از Ludwig Type، ریگا است یک sans-serif با صرفه جویی در فضا که متناسب با نیازهای طراحی چاپ و صفحه نمایش است. فرم‌های حروف باز آن از نظر اقتصادی با ارتفاع x بالا تناسب دارند و ترکیب آنها را برای ستون‌های باریک‌تر یا سرفصل‌های نزدیک ایده‌آل می‌سازد.

riga

 

هلو و خامه (از 18 دلار تقریباً)

پیشنهاد اسکریپت جسورانه Fenotype در سه وزن مختلف ارائه می‌شود و دارای مجموعه‌ای از زیورآلات و همچنین نسخه‌ای با کلاه، همراه با مجموعه‌ای از گزینه‌های OpenType برای جایگزین‌های Swash، Titling و Stylistic است. هلو و خامه برای چاپ یا چاپ عالی است صفحه نمایش یک حس دست ساز طراحی می کند.

peaches & cream

 

لیبرتاد (از 17 دلار تقریباً)

TipoType که به تازگی راه اندازی شده Libertad ترکیبی از انسان گرایی و مدل‌های grotesk، ترکیب منظم‌های متعادل با حروف مورب پویا برای ایجاد یک سان‌سریف منحصربه‌فرد و کاربردی. با پیروی از نظریه درون یابی Luc(as) de Groot، این نظریه شامل هفت وزن «ویژه محاسبه شده» از نازک تا پررنگ بسیار و حروف کج منطبق با آنها است. هر وزن دارای بیش از 800 کاراکتر است و کل خانواده شامل پشتیبانی از بیش از 70 زبان مختلف است.

libertad

 

چاپلین (از رایگان)

با چاپلین، طراح رنه بیدر یک سرفیس صاف و مدرن “با قلب محکم”. بیدر که در اصل بر اساس خانواده کمپتون بود، تلاش کرد تا همان اصولی را که شوپلین را توسعه داد، در ذهن نگه دارد: وضوح، بی طرفی و هندسه. این منجر به فونتی می شود که می تواند به عنوان یک همراه با Campton استفاده شود، اما به تنهایی به خوبی کار می کند. Choplin در نه وزن مختلف با حروف مورب مشابه موجود است و همچنین دارای دو وزن آزمایشی است که به صورت رایگان در دسترس است.

choplin

 

Quire Sans (از رایگان)

در حال حاضر در میان سه فونت برتر جدید بر اساس MyFonts، Quire Sans™ تناسبات کلاسیک تایپوگرافی سنتی کتاب را به روشی مدرن مجسم می کند. این از تمایل طراح مونوتایپ جیم فورد برای ایجاد حروفی که دوره های متعددی را در طول قرن ها تاریخ تایپ به سبکی مناسب رسانه های معاصر در بر می گیرد، شکل گرفته است.

Quire Sans

 

روکولا (از 18 دلار تقریباً)

روکولا فیلمنامه ای گرم و بازیگوش است که از تابلوهای دستی الهام می گیرد و تلاش می کند تا مجموعه کاملی از ابزارها را برای طراحان فراهم کند. شامل مجموعه کاملی از سرپوش‌های کوچک برای نوشتن با حروف بزرگ‌تر، مجموعه‌ای از گزینه‌های swash مختلف است – که در برخی موارد می‌توان با تغییر تعداد فاصله‌های بعد از یک حرف، مجموعه کاراکترهای گسترده و چندین زبان پشتیبانی‌شده، تغییر کرد.

rukola

 

ارگون (از رایگان)

خانواده خطی خطی جدید Hoftype، که در هشت وزن مختلف با حروف کج منطبق موجود است، برداشتی تازه از فونت‌های sans-serif ارائه می‌کند. خواندن آسان و متمایز به روشی بدون پیچیدگی، ارگون بسته بندی شده است با گزینه‌های OpenType و ویژگی‌های پشتیبانی زبان گسترده، آن را برای جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های تایپوگرافی نیز مناسب می‌کند.

orgon

 

Filson Pro (از 23 دلار تقریباً)

از Mostar Design، استودیویی که Sofia Pro خیره کننده را در اختیار ما قرار داد، Filson Pro یک sans-serif هندسی جدید با جنبه گرد منحصربفرد است و در حال حاضر در هشت وزن با حروف کج منطبق موجود است. این شامل طیف حرفه ای از ویژگی های OpenType، به همراه هسته بندی کلاس و هزاران جفت هسته است.

filson pro

 

Kiro (از 21 دلار تقریباً)

اگر به دنبال یک سان‌سریف تمیز و متراکم با لبه‌های صاف هستید، کیرو حروف رویاهای شماست. طراح Ryoichi Tsunekawa یک حروف مینیمال شده و نیمه مدولار با گوشه های گرد ایجاد کرده است که در عین حفظ خوانایی، حسی شهری به آن می دهد. Kiro در حال حاضر در شش وزن مختلف با حروف کج منطبق و با ویژگی‌های OpenType در دسترس است.

kiro

 

Servus Slab (از 26 دلار تقریباً)

طراح Michał Jarociński از Dada Studio بلافاصله پس از تولد پسرش شروع به طراحی این تایپ فیس کرد و نام آن را “Servus” بعد از کلمه کشورش برای “سلام”. او خانواده را که از 9 وزن مختلف و حروف مورب منطبق تشکیل می‌شود، برای تقلید از رشد کودک الگوبرداری کرد، که با وزنه‌های نازک و باریک شروع می‌شود و به تدریج به سیاه و پهن تبدیل می‌شود.

Servus Slab

 

True North (از 16 دلار تقریباً)

این فونت دست ساز و الهام گرفته شده از کارخانه کانادایی Cultivated Mind، 16 سبک و وزن مختلف، از جمله Dots و Inline، و همچنین اسکریپت تک خطی و بنرهای رایگان را ارائه می دهد که به آن تطبیق پذیری زیادی می دهد. از سرفصل‌ها گرفته تا پوسترها، شمال حقیقی را می‌توان پر کرد انواع نقش های مختلف.

true_north

برای فونت رایگان بیشتر، UrbanFonts را بررسی کنید. com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *