دوباره آن زمان فرا رسیده است: پیشگویی خودشکوفایی که رنگ سال پنتون برای سال 2021 معرفی شده است.

برای سال 2021، دو رنگ سال را دریافت می کنیم. رنگ‌هایی که برای زیبا کردن فروشگاه‌های هدیه موزه‌ها و پست‌های وبلاگ پایان سال انتخاب شده‌اند، خاکستری نهایی (خاکستری متوسط ​​در حدود #۹۳۹۵۹۷) و روشن‌کننده (زرد مرکباتی که تقریباً #F5DF4D است).

ازدواج رنگی که پیامی از قدرت و امید را منتقل می کند که هم پایدار و هم نشاط آور است.

آخرین باری که پنتون دو رنگ را انتخاب کرد بود. رز کوارتز و آرامش در سال 2016، و همه ما می دانیم که چه سالی آرام و آرام بود. بنابراین، احتمالاً سال 2021 نفرین یک مومیایی باستانی را در جهان منتشر خواهد کرد، یا شاهد برخورد ما با خورشید خواهد بود.

رنگ 2020، “آبی کلاسیک”، احتمالاً خیلی رنگ سال نیست مگر اینکه رنگی باشد که دفتر خانه خود را رنگ آمیزی کرده اید. اگر این شرکت آینده نگری واقعی داشت، ممکن بود بی مزه ترین رنگ بژی را که می توانست پیدا کند انتخاب می کرد – در واقع در برند رنگ تابستانی دولوکس تقریباً آن را برای سال 2021 انتخاب کرد و رنگ آن را برای سال آینده “Brave Ground” نامید، اما به‌عنوان ویژگی‌های “مقاوم” بژ به‌جای هرگونه خستگی در قفل کردن.

شاید به همین دلیل است که بخش روابط عمومی پنتون در سال 2021 دو رنگ را انتخاب کرد: یک خاکستری غیر توصیفی که ما را تا زمانی که همه واکسینه نشده‌ایم ادامه دهد، و یک زرد بسیار درخشان برای نیمه دوم سال.

از نظر منصفانه پنتون، انتخاب رنگ آن همانطور که اغلب گزارش می‌شود پیش‌بینی نیست، بلکه یک آرزو است. پنتون بر این باور است که این جفت شدن “پیام مثبتی را بیان می کند که با استقامت پشتیبانی می شود” که ممکن است همان چیزی باشد که جهان در حال حاضر به آن نیاز دارد.

ترکیبی از رنگ‌ها بسیار معقول‌تر از یک رنگ است، زیرا رنگ‌ها به زمینه بستگی دارد. اما رنگ واقعی سال 2021 به احتمال زیاد شیب های چند رنگی است.

می‌توانید رنگ‌های Pantone را برای سال 2021 در اینستاگرام امتحان کنید، یا در Pantone Connect.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *