30 کتاب مفید طراحی وب برای سال 2009


برای همگام شدن با صنعت سریع طراحی وب شما باید تا حد امکان به دنبال منابع خودآموزی باشید، مانند کتاب، در غیر این صورت عقب ماندن.

سال 2009 نوید می دهد که مطالب جدید و عالی و حتی پیشگامانه ای را برای ما به ارمغان بیاورد. فهرست زیر 30 کتاب مرتبط با طراحی وب از برخی از باهوش ترین طراحان و توسعه دهندگان این صنعت است که احتمالاً خواندنی های تأثیرگذار خواهند بود.

مطمئناً نمی‌توان قولی مبنی بر ارائه این کتاب‌ها وجود داشت، اما بررسی آن‌ها ارزش وقت گذاشتن را دارد.

هر کتاب دارای تاریخ انتشار یا تاریخ انتشار تخمینی است، اما این تاریخ‌ها اغلب به دلیل انتشار و سایر مسائل مرتبط تغییر می‌کنند، بنابراین لطفاً این تاریخ‌ها را فقط به صورت تقریبی در نظر بگیرید.

1. طراحی وب سایت: ناوبری – Julius Wiedemann

Web Design: Navigation

این افزونه به مجموعه محبوب طراحی وب ICONS بر روی سیستم‌های ناوبری بسیار دقیق ساخته شده تمرکز دارد، جایی که قابلیت استفاده و روایت در توسعه وب سایت در نظر گرفته می‌شود.

این مجموعه با بیش از 90 پروژه از بیش از 20 کشور و همچنین مطالعات موردی در مورد کارهای برجسته توسط استودیوهای برجسته جهان مانند Fahrenheit، Clusta و Sequence، راه حل های مبتکرانه ای را برای یکی از سخت ترین و مهم ترین جنبه ها نشان می دهد. طراحی وب.

انتشار: مارس 2009

سفارش

 

2. فرمول قابلیت یافتن: رویکرد آسان و غیر فنی برای بازاریابی موتورهای جستجو

The Findability Formula

چه یک بازاریاب جستجوی کارکشته باشید، چه یک تبلیغ‌کننده جستجوی پولی یا یک تازه کار، این کتاب به شما کمک می‌کند تا زمانی که مشتریان بالقوه در جستجوی راه‌حل‌های آنلاین هستند، کسب و کار شما را در مرکز و جلو قرار دهید.

به زبانی ساده و غیر فنی، هدر لوتز، کارشناس معروف بازاریابی موتورهای جستجو، نحوه دستیابی به “قابلیت یافتن” را از طریق استفاده از کلمات کلیدی ایده آل به کار رفته در کمپین های پرداخت به ازای کلیک و بهینه سازی جستجوی ارگانیک نشان می دهد. او شامل انبوهی از استراتژی‌های خلاقانه برای تازه و موثر نگه داشتن کمپین‌ها می‌شود، به طوری که می‌توانید وب‌سایت‌های قدیمی را دوباره انرژی دهید یا وب‌سایت‌های موفق را برای سودآوری بیشتر تغییر دهید.

علاوه بر این، Lutze توضیح می‌دهد که چگونه به مشتریان خود پاسخ دهید و مسائل، خواسته‌ها و نیازهای آنها را درک کنید تا بتوانید راحت‌تر مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل کنید. رویکرد گام به گام، تحقیقات به‌روز، و هشدارهای او در مورد مشکلات رایج، این راهنمای عملی نهایی برای جلب توجه کسب‌وکار شما در اینترنت است.

انتشار: مارس 2009

سفارش – وب‌سایت ناشر

 

3. راهنمای پروژه برای طراحی UX: برای طراحان تجربه کاربری در این زمینه یا در حال ساخت – راس آنگر و کارولین چندلر

UX Design

این کتاب راهنمای فصل به فصل را از طریق فرآیند تجربه کاربری مناسب ارائه می‌کند، و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد ایجاد SOWها و پیشنهادها، اکوسیستم پروژه، بهترین شیوه‌ها برای جلسات، و درک الزامات تجاری ارائه می‌دهد.

نوزادان تجربه کاربری و متخصصان باید بتوانند اطلاعات مربوط به هر مرحله از پروژه را در این کتاب بیابند.

انتشار: مارس 2009

سفارش – وب‌سایت ناشر

 

4. وقتی جستجو با قابلیت استفاده از وب روبرو می شود – Shari Thurow و Nick Musica

When Search Meets Web Usability

این کتاب رویکردی فعال برای ساختن یک وب‌سایت مؤثر ارائه می‌کند که سازگار با موتورهای جستجو باشد و منجر به رتبه‌بندی جستجوی بهتر شود.

مراحل لازم برای پر کردن شکاف بین جستجوی Google و وب‌سایت و همچنین بهبود تجربه کاربران پس از ورود به سایت را مشخص می‌کند.

این کتاب با درک طیف گسترده ای از استراتژی های جستجوی اطلاعات و رفتارهای فردی مرتبط با آنها، به معماران اطلاعات، طراحان/توسعه دهندگان وب، SEO/SEM و متخصصان قابلیت استفاده کمک می کند تا رابط ها و عملکرد بهتری را در وب سایت ها ایجاد کنند.

ایجاد یک تجربه کاربری رضایت بخش، کلید به حداکثر رساندن اثربخشی جستجو و دریافت تبدیل است.

انتشار: مارس 2009

سفارش – وب‌سایت ناشر

 

5. طراحی وب سکسی: ایجاد رابط هایی که کار می کنند – الیوت جی استوک

Sexy Web Design

طراحی رابط های قابل استفاده و زیبایی شناختی برای موفقیت هر برنامه کاربردی در وب امروزی بسیار مهم است. این کتاب به سوالات مهمی مانند:

پاسخ می دهد

  • چه چیزی باعث می شود یک وب سایت کار کند؟
  • چه چیزی باعث می شود یک وب سایت خوب به نظر برسد؟
  • چه چیزی استفاده از یک وب سایت را آسان می کند؟

این کتاب همچنین فرآیند طراحی وب سایت از مرحله کشف تا تولید و توسعه راهنماهای سبک را پوشش می دهد.

انتشار: مارس 2009

سفارش – وب‌سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 

6. نظریه طراحی گرافیک: خوانش های میدانی – هلن آرمسترانگ

Graphic Design Theory

تئوری طراحی گرافیک تفکر طراحی مدرن را به بیست و چهار مقاله ضروری تقطیر می کند.

این متون پیشگامانه و اولیه را از مهم ترین متفکران طراحی تاریخی و معاصر ارائه می دهد – از “ما کی هستیم: مانیفست گروه سازنده” اثر الکساندر رودچنکو تا “تکنولوژی و طراحی کامپیوتر” کنیا هارا

این نظرسنجی اساسی به سرعت ایده های کلیدی در حال تحول در صنعت را آشکار می کند و آنها را در یک زمینه تاریخی و فرهنگی غنی قرار می دهد.

برای انتشار: 4 آوریل 2009

پیش سفارش – وب سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 


7. بهینه سازی موتورهای جستجو برای فلش: بهترین روش ها برای استفاده از فلش در وب – تاد پرکینز

Search Engine Optimization for Flash

این کتاب موفقیت‌آمیز مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها را برای استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت، برای ساخت سایت‌هایی با Flash که در رتبه‌بندی‌های جستجو سربلند خواهند بود، به شما ارائه می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، چه چیزی یک سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) را تشکیل می دهد، و چه مواردی را در راه مشکلات سئو باید مراقب باشید. با این کتاب مختصر، شما:

  • درباره محتوای قابل جستجو بیاموزید و اهمیت ابرداده، کلمات کلیدی و پیوندها را درک کنید
  • محتوای HTML را در برنامه های Flash خود قرار دهید
  • با اتصال Flash به جاوا اسکریپت و CSS یک وب سایت SEO ایجاد کنید
  • با درک قابلیت ها و محدودیت های SWFObject به طور موثر کار کنید
  • مزایای استفاده از چارچوب Adobe Flex برای SEO را درک کنید

اولین و تنها کتابی که نحوه بهینه‌سازی محتوای Flash را برای موتورهای جستجو توضیح می‌دهد، بهینه‌سازی موتور جستجو برای Flash منبع ارزشمندی است اگر با Flash توسعه می‌دهید و می‌خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما می‌توانند به راحتی سایت خود را پیدا کنید.

برای انتشار: 6 آوریل 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

8. صحبت کردن به سبک: اصول CSS برای طراحان وب – جیسون کرانفورد تیگ

Speaking in Styles

Speaking in Styles طراحان وب را هدف قرار می دهد، با هدف کمک به آنها در یادگیری “زبان” که برای انتقال دید آنها از رایانه ثابت به اینترنت زنده استفاده می شود.

بسیاری از طراحان فکر می کنند که CSS کد است و یادگیری آن بسیار سخت است.

نویسنده جیسون تیگ رویکردی به CSS دارد که آن را در مورد وظایف طراحی رایج تجزیه می‌کند و به خواننده کمک می‌کند یاد بگیرد که قبلاً به سبک‌ها فکر می‌کند – آنها فقط باید یاد بگیرند که به زبان صحبت کنند.

برای انتشار: 7 آوریل 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 

9. ابزارک های وب حرفه ای با CSS، DOM، JSON و Ajax – Rajesh Lal و Lakshmi Chava

Professional Web Widgets

ویجت های حرفه ای با CSS، DOM و Ajax اولین راهنمای ساخت ویجت های وب است – برنامه های کوچکی که می توانند در یک صفحه وب یا روی دسکتاپ جاسازی شوند و در ماه های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

در داخل، برنامه‌نویس برنده جایزه راجش لال، روشی برای ساخت ویجت‌ها با استفاده از استانداردهایی مانند CSS و DOM در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا ویجت‌هایی را ایجاد کنند که در هر مکانی کار کنند.

در مرحله بعد او خوانندگان را از طریق ایجاد ویجت ها با استفاده از چندین جعبه ابزار و چارچوب محبوب از جمله Yahoo! ابزارک ها، Silverlight با PopFly، Google Web Toolkit، Microsoft Web Gadgets و موارد دیگر.

ویجت‌های حرفه‌ای با CSS، DOM و Ajax دارای نمونه‌های گام به گام است که خوانندگان را قادر می‌سازد تا به سرعت بالا بروند و شروع به ساختن ویجت‌ها به سرعت و آسانی کنند.

برای انتشار: 13 آوریل 2009

پیش‌سفارش – وب‌سایت ناشر

 

10. برنامه نویسی وب معنایی – جان هبلر، متیو فیشر، رایان بلیس، اندرو پرز-لوپز، مایک دین

پیشرفت عمده بعدی در وب 3.0 بر اساس فناوری‌های وب معنایی ساخته خواهد شد که به داده‌ها اجازه می‌دهد تا در سراسر برنامه‌ها، سازمان‌ها و مرزهای جامعه به اشتراک گذاشته شوند و مجدداً مورد استفاده قرار گیرند.

این کتاب که توسط تیمی از توسعه‌دهندگان وب بسیار با تجربه نوشته شده است، توضیح می‌دهد و بررسی می‌کند که چگونه این فناوری جدید قدرتمند می‌تواند داده‌ها، اطلاعات و سرویس‌های در حال رشد را که در اینترنت در دسترس هستند، متحد کند و به طور کامل از آنها استفاده کند.

نمونه‌های مفید نحوه استفاده از وب معنایی را برای حل مشکلات عملی و واقعی نشان می‌دهند، در حالی که شما به مجموعه اصول طراحی، گروه‌های کاری مشترک و فناوری‌هایی که وب معنایی را تشکیل می‌دهند نگاه می‌کنید.

برای انتشار: 13 آوریل 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

11. شروع جوملا! – کوری وب

Beginning Joomla

شروع جوملا! خواننده را گام به گام در فرآیند ساخت یک وب سایت با جوملا راهنمایی می کند! 1.5.

از ابتدا تا انتها، کتاب مفهومی را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه آن مفهوم با توسعه یک وب‌سایت نمونه واقعی که خواننده می‌تواند به صورت آنلاین به آن دسترسی داشته باشد، ارتباط دارد. این کتاب هر مفهومی را در هر مرحله از راه به یک مثال در دنیای واقعی اعمال می‌کند.

هنگامی که یک مفهوم به صورت تئوری توضیح داده شد، سپس با نشان دادن اینکه چگونه می توان هر مفهوم را در یک وب سایت واقعی پیاده سازی کرد، نشان داده می شود.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • پیکربندی جوملا!
  • مدیریت محتوا
  • ماژول ها و پلاگین های اصلی
  • مدیریت منوها
  • برنامه های افزودنی
  • ساخت الگوهای سفارشی
  • عیب یابی
  • نکات و ترفندهای پیشرفته

برای انتشار: 13 آوریل 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

12. فرانت اند دروپال: طراحی، قالب بندی، فیلمنامه – کنستانتین کافر و اما هاگبین

Front End Drupal

در حالی که سایر کتاب‌های دروپال بر توسعه ماژول تمرکز دارند، Front End Drupal 100% بر مسائل طراحی سایت، رفتار، قابلیت استفاده و مدیریت تمرکز دارد.

نویسندگان نحوه استایل دادن به سایت‌های دروپال، بهترین استفاده را از سیستم قالب‌بندی قدرتمند دروپال، ساخت سایت‌های اجتماعی پیچیده، ساده‌سازی مدیریت سایت، و ساخت تم‌های قابل حمل و انعطاف‌پذیرتر را نشان می‌دهند.

همچنین از طریق چندین مطالعه موردی که شما را در ایجاد و سفارشی‌سازی سایت از ابتدا تا انتها راهنمایی می‌کند، تجربه عملی کسب خواهید کرد.

برای انتشار: 20 آوریل 2009

پیش سفارش – وب سایت ناشر

 

13. راهنمای مالک وب سایت – Paul Boag

Website Owner's Manual

با استفاده از تصاویر هوشمندانه، فهرست‌ها و نمودارهای آسان برای دنبال کردن، و دیگر نکات دوستانه، راهنمای مالک وب‌سایت به خوانندگان کمک می‌کند تا دیدگاهی برای یک سایت داشته باشند، آنها را در فرآیند انتخاب یک طراحی وب راهنمایی می‌کند. آژانس، و پیش زمینه کافی برای کمک به آنها در تصمیم گیری هوشمندانه در طول فرآیند توسعه ارائه می دهد.

این کتاب یک مرور کلی بدون اصطلاحات تخصصی از طراحی وب، از جمله قابلیت دسترسی، قابلیت استفاده، بازاریابی آنلاین، و تکنیک های توسعه وب ارائه می دهد.

با استفاده از راهنمای مالک وب‌سایت، خوانندگان به واژگان و مفاهیمی که برای بحث در مورد اینکه چگونه یک وب‌سایت با نیازهای یک کسب‌وکار مطابقت دارد، تسلط پیدا می‌کنند.

این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر با طراحان و توسعه‌دهندگان در ساخت و نگهداری یک سایت کار کنند تا بتوانند روی کارهایی که وب‌سایت شما باید انجام دهد تمرکز کنند.

برای انتشار: مه، 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 

14. راهکارهای استانداردهای وب، ویرایش دوم – Dan Cederholm

Web Standards Solutions

نسخه دوم توسعه یافته پرفروش ترین راه حل های استاندارد وب دن سدرهولم حتی بهتر از نسخه اول است.

این کتاب، مانند نسخه اول، راهنمای ضروری شما برای درک مزایایی است که می‌توانید با پیاده‌سازی استانداردهای وب و نحوه اعمال دقیق آنها به صفحات وب خود بیاورید.

استانداردهای وب مانند XHTML و CSS اکنون فناوری های نسبتاً شناخته شده ای هستند و احتمالاً برای شما، طراح وب، آشنا خواهند بود.

در واقع، آنها در اطراف شما در وب هستند. با این حال، در استانداردهای وب هنوز یک چالش وجود دارد: در حالی که پشتیبانی مرورگر از استانداردهای وب به طور پیوسته در حال افزایش است، بسیاری از توسعه دهندگان و طراحان وب هنوز نباید مزایای واقعی استانداردهای وب را کشف کنند و به نیاز به رعایت آنها احترام بگذارند. نسخه دوم:

  • حاوی مطالب اضافی است که در نسخه اول نیست
  • نحوه استفاده مؤثر از استانداردهای وب برای ساختن وب سایت های بهتر را آموزش می دهد
  • آموزش را با استفاده از مثال‌ها و ارزیابی‌های انجام شده ترویج می‌کند

برای انتشار: 4 مه 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 

15. شروع توسعه جاوا اسکریپت و CSS با جی کوئری – ریچارد یورک

jquery1

این کتاب نحوه استفاده از jQuery را برای کاهش مقدار کد مورد نیاز برای نوشتن و کاهش میزان آزمایش مورد نیاز نشان می‌دهد.

خواهید دید که چگونه تفکیک ارائه (CSS)، نشانه گذاری (XHTML) و اسکریپت (جاوا اسکریپت و آژاکس) در صفحات وب یک جهت مهم در توسعه وب برای ایجاد وب سایت های قابل نگهداری، در دسترس و مقرون به صرفه است.

برجسته‌سازی نحو کد تمام رنگی، تقویت بصری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید قطعات و بخش‌های مختلفی را که هر خط و بخش کد را برای هر زبان تشکیل می‌دهند، ببینید.

برای انتشار: 4 مه 2009

پیش‌سفارش – وب‌سایت ناشر

 

16. باتری های طراحی خود را شارژ کنید – جان اوریلی و تونی لینکسون

Recharge Your Design Batteries

باطری‌های طراحی خود را دوباره شارژ کنید به شما کمک می‌کند که از رضایت خود خلاص شوید، به شما انگیزه دهد که به دنبال راه‌حل‌های اساسی باشید و از شما دعوت می‌کند تا مجموعه‌های مهارتی کاملاً جدیدی را تقویت کنید.

تاکتیک‌ها عبارتند از: نوشتن فهرست‌های ضروری و سناریوهای داستان‌گویی. گردآوری دفترچه های بصری، طراحی در کتاب های طراحی و ژورنال روزانه. ایجاد یک وبلاگ با چالش خلاقانه منظم؛ راه اندازی خط محصول زیبای خود؛ جمع آوری نمونه های رنگ و بافت و ساخت تابلوهای خلق و خوی جوی. آزمایش با دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و ضبط تجربیات و محیط ها؛ یافتن منابع زودگذر و اشیاء یافت شده از بازارهای فروش برای ساخت و نمایش مجموعه های الهام بخش. داوطلب شدن و کار کردن به صورت رایگان و انجام سفرهای یک روزه و گشت‌های طولانی‌تر برای کشف منابع آرشیوی

برای انتشار: 12 مه 2009

پیش سفارش

 

17. نظارت کل وب: تماشای عملکرد، کاربران و جوامع – آلیستر کرول و شان پاور

Total Web Monitoring

این کتاب نمونه‌های واقعی، توضیحات واضح و توصیه‌های عملی را با سبکی در دسترس و جذاب ترکیب می‌کند که آن را به یک کتاب کامل – و به‌طور شگفت‌آور خواندنی – برای هر کسی که در راه‌اندازی یک وب‌سایت، از اپراتورهای وب تا الکترونیکی، ضروری می‌سازد، تبدیل می‌کند. حرفه ای های کسب و کار با نظارت کامل وب، می‌توانید:

  • با استفاده از تجزیه و تحلیل وب و ابزارهایی برای بازخورد مشتری، نحوه استفاده بازدیدکنندگان از سایت شما را کشف کنید
  • تعیین کنید که آیا بازدیدکنندگان می‌توانند از سایت آنطور که می‌خواهند استفاده کنند، با فناوری‌هایی که سلامت عملکرد بک‌اند سایت شما را ارزیابی می‌کنند
  • با ابزارهایی برای سنجش اثربخشی قابلیت استفاده و پیمایش، نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت شما را بیاموزید
  • هشت نوع جامعه آنلاین را ردیابی کنید: شبکه‌های اجتماعی، گروه‌ها و فهرست‌های پستی، انجمن‌ها، وبلاگ‌ها، میکروبلاگ‌ها، چت هم‌زمان، ویکی‌ها و جمع‌آوری‌کننده‌های اخبار اجتماعی

اگر اشتباهات خود را ندانید، نمی توانید آنها را اصلاح کنید. با ابزارها و توصیه‌های نظارت کل وب، نحوه جلوگیری از فرصت‌های از دست رفته، کاربران ناامید و هزینه‌های مارپیچ را بیاموزید.

برای انتشار: 15 مه 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

18. معماری برنامه های کاربردی وب: اصول، پروتکل ها و روش ها – لئون شکلار و ریچ روزن

Web Application Architecture

معماری برنامه‌های کاربردی وب با استفاده از مثال‌هایی که فناوری‌های خاص را نشان می‌دهند، یک بررسی عمیق از مفاهیم اولیه و اصول کلی مرتبط با توسعه برنامه‌های کاربردی وب ارائه می‌کند.

این دانش مفهومی هنگام ساخت و استقرار سیستم‌های پیچیده که مقیاس‌پذیر، توسعه‌پذیر، قابل نگهداری و قابل استفاده مجدد هستند، حیاتی است.

این کتاب پروتکل‌ها و زبان‌هایی را که از توسعه برنامه‌های کاربردی وب پشتیبانی می‌کنند، توضیح می‌دهد و بهترین شیوه‌های مرتبط با ساخت برنامه‌های کاربردی قوی را تشریح می‌کند.

مکانیسم‌هایی را برای ارائه دسترسی به وب به منابع داده ناهمگن از جمله پایگاه‌های داده رابطه‌ای و چند رسانه‌ای توضیح می‌دهد.

برای انتشار: 18 مه 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

19. آناتومی وب: چارچوب‌های طراحی تعاملی که کار می‌کنند – رابرت هوکمن و جرد اسپول

Web Anatomy

در آناتومی وب، محقق طراحی مشهور جارد اسپول، بنیانگذار مهندسی رابط کاربری، و طراح تعامل کهنه کار رابرت هوکمن، جونیور، نویسنده طراحی آشکارو ، مجموعه‌ای از چارچوب‌های طراحی تعامل را معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه روانشناسی پشت این استانداردها نه تنها به طراحی‌های مؤثر منجر می‌شود، بلکه می‌تواند مبنایی برای نوآوری‌های پیشرفته و تجربیات کاربر برتر باشد.

آناتومی وب ارائه می دهد:

  • راهنمای مرجع برای چارچوب های طراحی تعامل
  • بررسی روانشناسی پشت استانداردها
  • نگاهی عمیق به آنچه کار می‌کند، چه چیزی کار نمی‌کند، و از اینجا به کجا بروید

برای انتشار: 25 مه 2009

پیش‌سفارش – وب‌سایت نویسنده

 

20. قابلیت استفاده از وب چشمگیر – جاکوب نیلسن و کارا پرنیس

Eyetracking Web Usability

Eyetracking یک زمینه جدید داغ در طراحی رابط کاربری است. چه راه بهتری برای کاوش در این زمینه رو به رشد از کارشناس ارشد قابلیت استفاده یاکوب نیلسن که راه را نشان می دهد؟

جاکوب و همکارش کارا پرنیس سالانه هزاران نفر را در مورد قابلیت استفاده از وب آموزش می‌دهند، و در این کتاب آنها آنچه را که می‌توان از مسیرهای چشمی کاربران در طرح‌های مختلف وب یاد گرفت، نشان می‌دهد.

خوانندگان می‌آموزند که هدف یا وظیفه کاربر چقدر بر نحوه خواندن و عبور از یک وب‌سایت تأثیر می‌گذارد، کاربران ابتدا به کدام بخش از صفحه مراجعه می‌کنند، چگونه خوانندگان به تبلیغات و عناصر طراحی که شبیه تبلیغات هستند واکنش نشان می‌دهند. برای عناصر رایج صفحه و پیمایش، نحوه واکنش آنها به متن، تصاویر، و چند رسانه ای، و موارد دیگر.

با در اختیار داشتن همه این داده ها، خوانندگان اطلاعات کاربردی و موثری در مورد طراحی وب سایت های خود به دست می آورند.

برای انتشار: 25 مه 2009

پیش سفارش – وب‌سایت نویسنده

 

21. طراحی وب برای توسعه دهندگان: راهنمای برنامه نویس برای ابزارها و تکنیک های طراحی – برایان هوگان

Web Design for Developers

توسعه‌دهنده‌ها نمی‌توانند زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد طراحی کنند، اما بسیاری در خفا آرزو می‌کنند که بدانند چگونه برنامه‌های خود را کمی بهتر جلوه دهند.

این کتاب شما را به سفری در طراحی مجدد وب سایت می برد، جایی که مفاهیم اولیه طراحی، تئوری رنگ، تایپوگرافی و دسترسی را خواهید آموخت.

می‌آموزید که چگونه یک طرح را بگیرید و آن را به یک ماکت دیجیتال در فتوشاپ تبدیل کنید و در نهایت به یک صفحه وب کار کنید.

می‌بینید که چگونه با استفاده از Illustrator و Photoshop، آرم‌ها، نمادها و دکمه‌ها را توسعه دهید، و سپس یک صفحه وب را کدنویسی کنید که سریع بارگیری شود، نگهداری آن آسان باشد، و مهمتر از همه، برای همه مخاطبان قابل دسترسی باشد.

برای انتشار: 28 مه 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر

 

22. راهنمای طراح برای کسب و کار و مشاغل: چگونه در کار یا به تنهایی موفق شوید – Peg Faimon

The Designer's Guide to Business and Careers

راهنمای طراحان برای کسب و کار و مشاغل راهنمای جامعی برای مسائل اساسی کسب و کار برای طراحان در بازار رقابتی امروزی است.

اطلاعاتی در مورد نحوه موفقیت‌آمیز مسیریابی حرفه طراحی یا راه‌اندازی استودیوی خود با مطالعات موردی، نکات، مثال‌ها و تمرین‌ها پیدا خواهید کرد.

از انتخاب مسیر شغلی گرفته تا فریلنسری گرفته تا کار خود را برجسته کنید، این راهنمای ضروری ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای یافتن مشتریان، مذاکره در مورد قیمت ها، درک اصول تولید و حفظ روندهای صنعت به آن نیاز دارید.

برای انتشار: 12 ژوئن 2009

پیش سفارش

 

23. وب سایت مبتنی بر پایگاه داده خود را با استفاده از PHP و MySQL، نسخه چهارم بسازید – کوین یانک

Build Your Own Database Driven Web Site

وب‌سایت مبتنی بر پایگاه داده خود را با استفاده از PHP و MySQL بسازید یک راهنمای عملی عملی برای یادگیری تمام ابزارها، اصول و تکنیک‌های مورد نیاز برای ساختن یک وب‌سایت کاملاً کاربردی مبتنی بر پایگاه داده با استفاده از PHP است. & MySQL.

این کتاب همه چیز را از نصب PHP و MySQL تحت ویندوز، لینوکس و مک گرفته تا ساخت یک سیستم مدیریت محتوای زنده مبتنی بر وب را پوشش می‌دهد.

در حالی که این کتاب اساساً یک کتاب مبتدی است، اما موضوعات پیشرفته‌تری مانند ذخیره‌سازی داده‌های باینری در MySQL و کوکی‌ها و جلسات در PHP را نیز پوشش می‌دهد.

برای انتشار: 15 ژوئن 2009

پیش سفارش – وب‌سایت ناشر – وب سایت نویسنده

 

24. CSS پیشرفته – جو لوئیس و میتار موسکویتز

css

CSS پیشرفته فراتر از اصول اولیه CSS است تا به شما درک متخصصی از مفاهیم و اقدامات CSS بدهد.

هر چیزی را که برای کار بر روی پروژه‌های مقیاس بزرگ نیاز دارید، مانند بهینه‌سازی CSS و تکنیک‌های مدیریت پیچیدگی، مورد بحث قرار می‌دهد.

این کتاب از مثال‌های واقعی استفاده می‌کند تا به توسعه‌دهندگان CSS متوسط ​​کمک کند تا مهارت‌های CSS خود را به سطح بالاتری برسانند و به همه توسعه‌دهندگان و طراحان وب کمک کند تا از قدرت و انعطاف‌پذیری کامل CSS استفاده کنند.

برای انتشار: 15 ژوئن 2009

پیش سفارش – وب سایت ناشر

 

25. محتوای وب Rx: راهنمای سریع و مفید برای نویسندگان، وب مسترها، Ebayers، و افراد تجاری – Wayne English

Web Content Rx

Web Content Rx is a hands-on primer that shows anyone–even technical novices–how to write high-quality, keyword-laden, search engine optimized Web content.

Based on the latest research on how people read the Web, it also includes numerous tips, tricks, and techniques on writing a blog, training, and creating an audio or video podcast.

This must-have reference is for anyone working on the Web. Webmasters can avoid losing projects for lack of content. Business people can now create effective, readily understood Web content about their services or products.

eBay sellers can create powerful online advertisements and photograph your products to maximize their appeal. Technical writers, and those who write for industry, will appreciate the extensive safety-related material.

To Be Released: June 20, 2009

Preorder

 

26. Content Strategy for the Web – Kristina Halvorson

web_strategy

This book is the key to delivering useful, usable content to your online audiences, when and where they need it most. It delivers the knowledge to plan for and implement a successful online content strategy It shows which tools are available and how to use them to plan for, create and govern online content.

This is the only book that gives practical advice on staffing and resource allocation for web editorial roles and responsibilities. The Web Content Strategy Handbook can help in delivering useful, usable content to online audiences, when and where they need it most.

Focusing on the user experience as it relates to content strategy, this book defines content strategy, its business value, and why so many web projects implode in the content development phase. It provides simple ways to introduce content strategy into the user experience design process.

Readers get solid, practical advice on staffing and resource allocation for content-related roles and responsibilities and learn about the easy-to-use tools that are necessary to plan for, create, and govern online content.

To Be Released: August 2009

Preorder

 

27. Good Design: Deconstructing Form, Function, and What Makes Design Work – Terry Marks

Good Design

The author, Terry Marks, polls several designers of different age groups and phases in their careers about what they consider “good design.”

Each has selected an existing design piece they feel to be good, based on their personal definition of what “good” is. The author also takes a critical look at the design to determine if it is effective with its target market and interviews the designer of the piece to unlock the concept behind the design.

By taking this backwards approach through design—from completed piece back to conception—readers will discover why the design works and how they can use this information in their own projects.

To Be Released: July 1, 2009

Preorder – Publisher’s Website – Author’s Website

 

28. Freelance Design in Practice – Cathy Fisel

Freelance Design in Practice

As a designer, it’s easy to take on a freelance project here and there to expand your creativity and increase your income. But very quickly, such projects begin to have legal and financial ramifications.

Freelance Design in Practice addresses these issues as well as explaining exactly what it takes to create a full-time freelance business.

For both active freelancers and those who aspire to it, Freelance Design in Practice offers insight and advice from working professionals who have successfully jumped the many hurdles on the road to becoming solo practitioners.

To Be Released: July 8, 2009

Preorder

 

29. Beginning Rails 2: From Novice to Professional – Jeffrey Allan Hardy and Cloves Carneiro Jr.

Beginning Rails 2

Beginning Rails 2 is the practical starting point for anyone wanting to learn how to build dynamic web applications using the Rails framework for Ruby.

You’ll learn how all of the components of Rails and Rails 2 fit together and how you can leverage them to create sophisticated web applications with less code and more joy.

This book is particularly well suited to those with little or no experience with web application development, or who have some experience but are new to Rails.

Beginning Rails 2 assumes basic familiarity with web terms and technologies but doesn’t require you to be an expert.

To Be Released: July 13, 2009

Preorder – Publisher’s Website

 

30. The CSS Anthology: 101 Essential Tips, Tricks & Hacks – Rachel Andrews

The CSS Anthology, 3rd Edition

The CSS Anthology: 101 Essential Tips, Tricks & Hacks is a compilation of best practice solutions to the most challenging CSS problems.

The third edition of this best-selling book, published in full color, has been completely revised and updated to cover the latest techniques and newer browsers, including Firefox 3 and Internet Explorer 8.

It’s the most complete question-and-answer book on CSS, with over 100 tutorials that’ll show you how to gain more control over the appearance of your web page, create sophisticated Web page navigation controls, design for today’s alternative browsing devices including phones and screen readers, and much more.

To Be Released: July 28, 2009

Preorder – Publisher’s Website – Author’s Website

 

Additional Books Coming Soon in 2009

New books are being announced every week. These below have recently been announced, therefore lack any detailed information about their content, however they too sound promising:

Compiled exclusively for WDD by Michael Shelton. Michael is a web designer and graphic design student who has worked in both web and print for over 4 years.

Do you know of any other books? What kind of books do you wish someone would write (maybe someone will)? Let us know what you think.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *