چگونه عنصر مقایسه محصولات WooCommerce را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید


امروزه ایجاد وب سایت های فروشگاهی با استفاده از وردپرس بسیار محبوب و آسان است. با تشکر از WooCommerce، محبوب‌ترین افزونه برای ایجاد فروشگاه‌ها، و بسیاری از زمینه‌های WooCommerceپسند مشتری ، امروزه تقریباً همه می‌توانند خیلی سریع یک فروشگاه عالی ایجاد کنند. .

این واقعیت که این روش ایجاد یک فروشگاه بسیار محبوب است، به نفع ایجاد روزانه افزونه های جدید است که می تواند به بهبود سایت شما کمک کند. ارائه یک محصول هرگز آسان نبوده است، راه های بی شماری وجود دارد که می توانید توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کنید.

یکی از این عناصر مطمئناً مقایسه محصول WooCommerce. برای ارائه محصولات منتخب با مقایسه ویژگی های آنها استفاده می شود. این شیوه ارائه هم برای مشتریان و هم برای شما خوب است. وقتی مشتریان می خواهند در مورد یک محصول خاص تصمیم بگیرند، دوست دارند گزینه های خود را با هم مقایسه کنند. شما به راحتی می توانید آن را برای آنها ممکن کنید.

افزونه‌ای که توجه ما را به خود جلب کرده است و ما آن را برای مقایسه محصولات فروشگاهی و همچنین برای بسیاری موارد دیگر مفید می‌دانیم، Qi Addons برای Elementor. این ابزار یک نسخه رایگان با 60 ویجت و یک نسخه پریمیوم با بیش از 40 ویجت دارد. همه ویجت ها بسیار مفید هستند و به شما امکان می دهند عناصر زیبا و کاربردی را تنها با چند کلیک به صفحات خود اضافه کنید. گزینه‌های سفارشی‌سازی نیز باورنکردنی هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی به همه ویجت‌ها استایل دهید تا با طراحی وب‌سایت خود مطابقت داشته باشند.

ویجت مقایسه محصول برای نمایش محصولات با ویژگی‌های ضروری آنها در یک مکان و ارائه اطلاعات واضح به مشتریان در یک مکان استفاده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *