چیزهای جدید برای طراحان – آگوست 2011


ویرایش آگوست موارد جدید برای طراحان و توسعه دهندگان وب شامل تعدادی برنامه جدید وب، پلاگین های جاوا اسکریپت، ابزارهایی برای ایجاد برنامه های گوشی های هوشمند، و ابزارهای مرورگر، به همراه پانزده ابزار عالی است. فونت های جدید.

بیشتر منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman برای بررسی.

 

Mosaiqy

Mosaiqy یک پلاگین jQuery برای ایجاد گالری عکس با منحصر به فرد است ویژگی های مشاهده متحرک از jQuery 1.6 و HTML5 استفاده می کند و وقتی کوچک و gzip شود، تنها 3.5 کیلوبایت است.

 

Boxjs

Boxjs یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که بسته‌بندی و تحویل فایل‌های جاوا اسکریپت شما را انجام می‌دهد. شما از مزایای یک سیستم بارگیری مدولار (بنابراین اسکریپت های غیرضروری بارگیری نمی کنید) و در عین حال سرعت یک فایل فشرده را حفظ می کنید.

 

چشمه

Fount یک نشانک است که به شما کمک می کند هر قلمی را در هر وب سایتی شناسایی کنید. این یک ابزار مفید برای طراحان است که استفاده از آن سریع‌تر و ساده‌تر از برنامه‌های قدرتمندتر مانند Firebug است.

 

MotionCaptcha

MotionCaptcha یک افزونه jQuery Captcha است که از بوم HTML5. MotionCaptcha به جای نیاز به وارد کردن یک سری کاراکترهای درهم، از کاربران می‌خواهد شکل ساده‌ای را دنبال کنند تا ثابت کنند هرزنامه نیستند.

 

زیر سایت

آیا تا به حال به وب سایتی نگاه کرده اید و فکر کرده اید که توسعه دهندگان از چه چیزی برای ایجاد آن استفاده کرده اند؟ در سایت می‌تواند به این سؤال برای شما پاسخ دهد. فقط یک URL وارد کنید تا فناوری های موجود در سایت داده شده را شناسایی کند.

 

CSS1K

CSS1K یک گالری از طرح‌ها است که فقط با یک کیبی‌بایت CSS می‌توان بایگانی کرد. تنوع بسیار زیادی از طرح‌ها، از ساده و مینیمالیستی گرفته تا بسیار پیچیده به نمایش گذاشته شده است (فقط اگر روی طرح «Geocities» کلیک کنید، از چشمان خود محافظت کنید.

 

برنامه ایده طراح وب

برنامه ایده طراح وب یک برنامه برای iPad است که بر اساس کتاب ایده‌های طراح وب طراحی شده است. این شامل بیش از 1200 عکس از صفحه‌نمایش از طراحی‌های وب‌سایت، با محتوای جلد اول و دوم کتاب چاپی است.

 

#dreamblog

#dreamblog پروژه ای از Jux است که هدف آن جمع آوری ایده هایی برای چگونگی بسترهای وبلاگ نویسی و وبلاگ باید تغییر کند. از ادغام توییتر برای پست کردن و به اشتراک گذاری آنچه که مردم دوست دارند با وبلاگ نویسی تغییر کنند، استفاده می کند.

 

انتخاب شده

Chosen یک افزونه جاوا اسکریپت (jQuery یا Prototype) برای ایجاد کاربر بیشتر است جعبه‌های انتخابی دوستانه، که اتفاقاً بسیار جذاب‌تر از ورودی‌های پیش‌فرض هستند. با فهرست‌های کشویی استاندارد، کادرهای انتخاب چندگانه، انتخاب با گروه‌ها و موارد دیگر کار می‌کند.

 

Octopress

Octopress یک “چارچوب وبلاگ نویسی برای هکرها” است. این یک چارچوب برای Jekyll، همان مولد سایت ایستا است که صفحات Github را تقویت می کند. Jekyll از شما می‌خواهد که قالب‌های HTML، CSS، جاوا اسکریپت و موارد دیگر را بنویسید، اما Octopress همه اینها را برای شما انجام می‌دهد.

 

شورش کنتراست

Contrast Rebellion یک وب‌سایت اطلاعاتی است که هدف آن آموزش طراحان در مورد شیوه‌های بهتر برای کنتراست تایپی است. تا سایت های خود را قابل استفاده تر کنند.

 

Visal.ly

Visual.ly سایت جدیدی است که اینفوگرافیک های فوق العاده را به نمایش می گذارد. آنها همچنین ابزارهایی برای تولید اینفوگرافیک شما دارند، از جمله Twitter Visualizer (ابزارهای دیگر به زودی ارائه می شوند).

 

PressWork

PressWork یک چارچوب جدید و رایگان HTML5 WordPress برای طراحان، توسعه دهندگان و ناشران است. این شامل یک موتور طرح‌بندی کشیدن و رها کردن، یک ویرایشگر سبک جلویی و موارد دیگر است که ایجاد سایت‌های دارای WP را آسان می‌کند.

 

نمادهای پلاستیکی

Plastique مجموعه‌ای از نمادها است بر اساس کلیپ آرت تبلیغاتی دهه 1920 و 1930. در حال حاضر 434 نماد وجود دارد که همیشه تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود.

 

لاراول

Laravel یک چارچوب PHP تمیز برای توسعه وب است. این به شما کمک می کند برنامه هایی را با استفاده از یک نحو ساده به جای “کد اسپاگتی” ایجاد کنید.

 

Genwi

Genwi یک پلت فرم انتشار تبلت و گوشی هوشمند برای ایجاد برنامه های رسانه ای تعاملی، اجتماعی و زنده است. برای iPhone، iPad، Android و HTML5. شما می توانید برنامه ها را به صورت رایگان بسازید، اما راه اندازی واقعی آنها حداقل 99 دلار در ماه (499 دلار در ماه برای iPad) برای شما هزینه دارد. Genwi به طور کامل برنامه های شما را با این قیمت مدیریت و میزبانی می کند.

 

Markdown.css

Markdown.css یک استایل پیش‌فرض بهبود یافته برای فایل‌های Markdown شما است. این به شدت بر اساس تم Space WordPress است و استفاده از آن رایگان است.

 

PhoneGap 1.0

PhoneGap، سازنده برنامه گوشی‌های هوشمند HTML5، سرانجام نسخه 1.0 خود را منتشر کرد. این به شما امکان می دهد با استفاده از HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت برنامه های تلفن همراه بومی ایجاد کنید و می توانید از یک فایل منبع واحد به همه پلتفرم ها خروجی داشته باشید.

 

CreativeJS

CreativeJS ویترینی جدید از نمونه‌های عالی از طرح‌های خلاقانه جاوا اسکریپت و HTML5 است. آنها به سرعت به منبع عالی الهام و ایده تبدیل می شوند.

 

لاغر

Slim یک زبان الگوی سبک وزن است که هدف آن کاهش نحو به حداقل قسمت‌ها هنوز قابل رمزگشایی باقی مانده است. این شامل پشتیبانی دستوری اختیاری است تا بتوانید آن را سفارشی کنید و آن را متعلق به خود کنید.

 

Android 2.3.4 GUI PSD

این مجموعه فایل‌های PSD رابط کاربری گرافیکی Android از Peter Hui بر اساس محبوب‌ترین اندازه صفحه‌نمایش اندروید و تراکم پیکسلی بالا است و از پوسته پیش‌فرض Android به عنوان خط پایه استفاده می‌کند.

 

Buzz

Buzz یک کتابخانه صوتی جاوا اسکریپت HTML5 برای استفاده از عنصر صوتی جدید HTML5 است. . برای مرورگرهای غیرمدرن، تنزل برازنده داخلی دارد.

 

پوکی

Pokki بستری برای ایجاد تجربه‌ای شبیه به برنامه در رایانه رومیزی شما است. . در حال حاضر با Windows 7 کار می‌کند، اما در آینده برای Windows Vista، XP و Mac OS X پشتیبانی اضافه خواهد شد.

 

Adobe Edge

Adobe Edge پیشنهاد جدید Adobe برای ایجاد HTML5، CSS3، و انیمیشن های مبتنی بر جاوا اسکریپت و محتوای تعاملی. در حال حاضر به عنوان پیش نمایش رایگان در دسترس است. پوشش ما از آن را اینجا ببینید.

 

PintPay

PintPay یک سرویس پردازش پرداخت جدید است که ثبت نام در آن رایگان است (اگرچه در حال حاضر دعوت نامه است -فقط). پرداخت ها با کارمزد ثابت 2.9٪ + .30 دلار برای هر تراکنش پردازش می شوند، بدون هیچ کارمزد ماهانه تا زمانی که درآمد قابل توجهی کسب کنید. آنها شامل ابزارهایی برای ایجاد صفحات میزبان زیبا بدون نیاز به کدنویسی هستند.

 

SiteLog

SiteLog یک سرویس جدید نظارت بر وب سایت است. این شامل یک آزمایش رایگان است، نیازی به نصب هیچ کدی از شما ندارد، و قیمت‌های پرداختی را ارائه می‌دهد. قیمت از 9.95 دلار در ماه شروع می شود.

 

صبح بخیر

بعدازظهر صبح بخیر یک تایپ فیس تزئینی است که به صورت رایگان برای استفاده شخصی در دسترس است. ظاهری گران‌دار و بافت‌دار با حس یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد.

 

TheReconLegendFont

TheReconLegendFont یک فونت رایگان به سبک عتیقه با کاراکتر بسیار جامع است. مجموعه، شامل بسیاری از نمادها و سایر کاراکترهای خاص.

 

P22 Foxtrot

P22 Foxtrot (130 دلار برای مجموعه کامل) یک خانواده کلاسیک از حروف چاپی در 24 سبک و وزن است. این شامل حروف کوچک، ایتالیک، نسخه‌های سریف و سان‌سریف و فونت‌های پررنگ است.

 

سوئیت Satura

سوئیت Satura (236 دلار برای مجموعه کامل) مجموعه‌ای از 14 فونت در وزن‌ها و سبک‌های مختلف، از جمله نسخه‌های sans-serif و تزئینی است که برای کار کردن کاملاً با هم ساخته شده‌اند.

 

گل دیواری

Wallflowers (19 دلار) یک فونت زینتی dingbats با انواع مختلف است شخصیت‌های مبتنی بر گل، یادآور کاغذ دیواری قدیمی.

 

Floral Pro

Floral Pro (208 دلار برای کل خانواده) یک فونت سریف مدرن با هشت سبک و وزن است، از جمله انواع پررنگ، مورب، روشن و پررنگ.

 

Weingut

Weingut (59 دلار برای کل مجموعه) یک مجموعه چهار تایی است فونت های تزئینی با نقش گل.

 

Afrobeat

Afrobeat (39 دلار) یک تایپ تزیینی جسور و قدیمی است با کاراکترهای گرد و منحنی های صاف.

 

خانم سفید

خانم. White (40 دلار) یک قلم اسکریپت تزئینی است که در ابتدا برای یک کتاب کودکان طراحی شده بود. این یک متن تمیز است که تأثیر زیادی از کتاب‌های درسی دست‌نویس دبستان دارد.

 

نمایشگر پونا

نمایش پونا (237.50 دلار برای مجموعه کامل )، بخشی از خانواده فونت‌های پونا، یک حروف سریف با جزئیاتی است که آن را برای استفاده در صفحه نمایش مناسب می‌کند.

 

Tillom

Tillom (49 دلار برای هر دو قلم) است مجموعه ای از دو تایپ، یکی تزئینی و دیگری نیمه تزئینی (و خوانا تر). همچنین شامل 25 زیور آلات است، به ویژه برای ایجاد حاشیه مفید است.

 

باشه بری

Okay Berry ($29.50) بسیار است تایپ دست خط طبیعی با حسی ارگانیک و خشن به آن. این شامل یک مجموعه کاراکتر گسترده، با تمام نشانه‌ها و لیگاتورهای اروپای غربی است.

 

تاومفل

Taumfel (50 دلار) همه تایپ خط متصل، با سبکی که بسیار شبیه خوشنویسی قدیمی است.

 

کریمومی سواش

Kirimomi Swash یک تایپ نمایشگر است که طراحی شده بر اساس تبلیغات چاپی مربوط به سال 1949 توسط برند مد ورزشی ژاپنی Onitsuka Tiger.

 

روچستر

Rochester یک قلم جدید رایگان است که از طریق وب Google در دسترس است Fonts API. این یک اسکریپت رسمی است، اما به راحتی تا اندازه های نسبتا کوچک قابل خواندن است.

 

اپلیکیشن یا منبع جدیدی را می شناسید که باید گنجانده می شد اما نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *