تخفیف هیجان انگیز در خانواده فونت فعل


اگر چیزی که هر طراح در جعبه ابزار خود به آن نیاز دارد وجود داشته باشد، فونت کار اسب است. فونت workhorse همان تایپی است که شما بارها و بارها به آن روی می آورید. این اولین توقف شماست؛ گزینه پیش فرض شما فونت اسب کاری شما عمیقاً در سبک شخصی شما جا افتاده است، حتی بیشتر از لیست مشتریان شما نمونه کارها را مشخص می کند.

چندی پیش طراحان به دو گروه تقسیم شدند: آنهایی که تمایل به کار آنلاین داشتند و از Helvetica به عنوان اسب کاری خود استفاده می کردند. و آنهایی که تمایل به کار در چاپ داشتند و از FF Meta به عنوان اسباب کار خود استفاده می کردند. حقیقت این بود که Helvetica (یا Arial برای افراد کمتر متهور) بهترین فونت ایمن وب موجود بود. FF Meta، یک sans-serif با طراحی زیبا بود که بسیاری از طراحی ها را مجذوب خود کرد، اما مجوز آن گران بود و استفاده آنلاین از نظر فنی دشوار بود.

خوشبختانه، آن روزها گذشته است. با ظهور @font-face طراحان در انتخاب فونت‌های خود آزاد شده‌اند و نسل کاملاً جدیدی از فونت‌ها گزینه‌های واقعی هستند.

در میان آنها، یک خانواده فونت از استودیوی طراحی زرد وجود دارد که ممکن است اسب کاری جدید شما باشد. فعل یک فونت عاشقانه است، مناسب هم برای متن نمایشگر و هم برای متن.

9 وزن موجود است – فوق سبک، سبک، معمولی، متوسط، نیمه پررنگ، پررنگ، فوق‌ضخیم، سیاه و فوق‌العاده – به شما انعطاف‌پذیری کامل می‌دهد: علاوه بر این، هر وزنه دارای یک همتای مورب واقعی است.

Verb weights

شاید بهترین چیز در مورد Verb این باشد که علاوه بر فرمت استاندارد OpenType (که در مک و ویندوز نصب می شود) با فرمت های .eot، .svg، .ttf و .woff عرضه می شود، به این معنی که آماده وب است. فقط فایل ها را در سرور خود آپلود کنید و CSS خود را تنظیم کنید.

فعل یک نوع تایپ نادر است که بسیار خوانا است، در حالی که هنوز مقدار زیادی کاراکتر دارد. احساس معاصر فونت را برای انواع طراحی، کسب و کار و برنامه های کاربردی سبک زندگی مناسب می کند. و منحنی‌های زاویه‌ای، که بیشتر در شمارنده‌های باز و نزولی روی حرف کوچک «g» قابل‌توجه است، به فونت حس سرگرم‌کننده و پرانرژی می‌دهد. این فونت پیشرو چیزی است که می خواهید در دهه آینده یا بیشتر از آن بارها و بارها استفاده کنید.

Verb uses

به‌طور معمول با قیمت 270 دلار برای خانواده کامل، برای مدت زمان بسیار محدود، سایت خواهر ما MightyDeals.com Verb را فقط با 9 دلار ارائه می دهد. این یک تخفیف خیره کننده 97٪ و احتمالاً یکی از بهترین معاملاتی است که تا به حال داشته ایم.

 

آیا اخیراً از Verb در پروژه ای استفاده کرده اید؟ چه کاربردهایی می توانید برای آن در نظر بگیرید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *