7 روش هوشمندانه برای فروش بیشتر


7 روش هوشمندانه برای فروش بیشتر

روش افزایش فروش

امسال فروش زیادی نداشتید ؟ در تلاش هستید تا به اهداف فروش خود برسید ؟ آیا به

چیز بیشتری نیاز دارید تا در اعضای تیم انگیزه ایجاد کنید و افزایش فروش داشته باشید؟

انواع روش های فروش و تکنیک های فروش | مدیر فروش

روش های افزایش فروش

یک هدف تعیین کنید و با این هدف به اعضای تیم انگیزه بدهید

فروش یک فرایند تکراری است و بعد از مدتی به یک عادت و انجام کارهای تکراری برای

فروش یک محصول تبدیل می‌شود. و برای ایجاد انگیزه و جلوگیری از خسته کننده شدن

کار به صورت منظم به خودتان و تیمتان از اهداف شرکت و کسانی که به آن‌ها خدمات

می دهید و اینکه خدمات و محصولات شما چه نفعی برای مشتریان دارد بگویید. برای

کارشناسان فروش از پاداش های افزایش فروش بگویید و آن ها را تشویق کنید تا روش

هایی که برای فروش بیشتر در نظر دارند را با همکاران خود به اشتراک بگذارند. چنین

صحبت هایی انگیزه تیم را بیشتر می کند. این که همه بدانند برای رسیدن به یک هدف

مشترک تلاش می کنند، همکاری تیمی را به صورت چشمگیری افزایش می دهد .

مشتریان همیشه به تخفیف نیازی ندارند بلکه باید به آن ها از ارزش یک تصمیم گیری

را گفت یعنی چه مزیت هایی به دست می آورند با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری نکات

کلیدی را به طور مجدد از ارزش کسب‌ و کار خود بدست آورید و با توجه به آن،این ذهنیت

را در ذهن افراد تیم خود ایجاد کنید که وظیفه آن‌ها کمک به مشتری است نه فروش.

فرآیند های فروش و بازاریابی را ترکیب کنید

ترافیک ورودی و صفحات پربازدید سایت را بررسی کنید یکی از مهمترین اطلاعاتی است

که کارشناسان بازاریابی از آن استفاده می کنند. اما این اطلاعات برای کارشناسان فروش

هم می تواند مفید باشد.نیازهای مخاطبین و علایق آن ها را بشناسید تا بتوانید در مکالمات

فروش به آنها اشاره کنید  و حس اعتماد مشتری را سریع  تر جلب کنید. وقتی که مشتری

احساس می کند، شما نیازهای او را درک می کنید بهتر می تواند به شما اعتماد کرده و

روند مکالمه بهتر پیش می رود.

 به زمان توجه داشته باشید

چقدر طول می‌کشد تا مشتریان شما ارزش محصولتان را درک کنند؟ یک روز؟ یک ماه؟

سه ماه؟ متخصصان کسب‌وکار به نمایندگان فروش پیشنهاد می‌کنند از ماه‌های تابستان

به عنوان زمانی برای تاثیرگذاری استفاده کنند تا زمانی برای فروش بیشتر.

زمان برگشت به مدرسه ها یعنی پاییز یا فصل پیش از تعطیلات فصل شلوغ و پرفروشی

برای تعداد زیادی از کسب‌وکارها  می باشد به آن‌ها همین الان برای موفقیت کمک کنید

تا مطمئن شوند از همکاری شما زمانی که بیشترین نیاز را برای تاثیرگذاری دارند، حداکثر

نتیجه را می‌گیرند.

آمار مربوط به کسب‌وکار خود را بدانید

برای فروش بیشتر باید آمار فروش دوره های گذشته خود را در اختیار داشته باشید و

افزایش فروش را با شاخص های مشخصی اندازه گیری نمایید . شاخص هایی مانند

میزان درآمد و تعداد سفارشات موفق هفتگی،تعداد سرنخ هایی که فرصت فروش تبدیل

شده اند و تعداد سفارشات فروش می توانند معیارهای ارزشمندی برای ارزیابی عملکرد

تیم باشند. استفاده از یک نرم افزار CRM می تواند این اطلاعات را به سادگی در اختیار

شما قرار دهد.

فرآیند فروش را منعطف کنید

برای برخی از فروشنده ها ، فروشندگی یک روز تکراری دیگر و خسته‌کننده است. برای

سایرین، هر فروش یک فرصت تازه برای کمک به یک کسب‌وکار و یک فرد برای حل یک

مشکل و در نهایت افزایش فروش است.

پیشنهاد می کنیم همدردی را یاد بگیرید و تمرین کنید خودتان را جای خریداران بگذارید.

تیزهوشی کسب‌ و کار خود را افزایش دهید و به مشتریانتان کمک کنید به اهداف خود

برسند و لبخند زدن را فراموش نکنید. مشتریانتان آن را می‌توانند حس کنند.

برای فروش بیشتر خود اعضای تیم را در همکاری با یکدیگر قرار دهید

زمانی که تیم شما انگیزه خود را از دست می دهند و کارها را از روی عادت انجام میدهند،

ابتکار به خرج دهد و اوضاع را با قرار دادن دو نفر کنار یکدیگر تغییر دهید . امکان انجام

اینکار به روش‌های مختلف وجود دارد. دو نماینده فروش با یکدیگر روی یک معامله کار کنند

یا یک فرد ارشد را در کنار یک فروشنده رده‌ پایین قرار دهید . حتی می‌توانید برای فروش

بیشتر افراد را برای رقابت و مسابقه در تیم‌های مختلف قرار دهید یا از یک نماینده فروش

بخواهید به صحبت‌های نماینده دیگری گوش کند تا یک بازخورد موثر را ارائه دهد.استفاده

از این روش باعث خواهد شد فرآیند فروش امری سرگرم‌کننده، آموزشی و متفاوت باشد و

فروش بیشتر اتفاق افتد. علاوه بر این، مشتریان معمولا توجه بیشتر را دوست دارند.

ارزش آفرینی کنید

به جای گذاشتن تخفیف روی محصولات ، از ارزش های محصولات خود بگویید .مشتریان

دوست دارند پس از خرید بیشتر مورد توجه و پشتیبانی قرار گیرند و به آن‌ها کمک شود.

پیشنهاد یک طرح 90 روزه برای ارتباط با مشتری برای حل مشکلات او ارائه دهید یا نیروها

یی را به راه‌اندازی یک کمپین اختصاص دهید که در وقت و تلاش مشتری صرفه‌جویی کند،

چون چنین تدابیری می‌توانند تغییرات قابل توجهی از نظر افزایش فروش به همراه آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *